2 min. lugemist

TikToki uus tehing Amazoniga muudab seda, kuidas te rakendustes sisseoste teete

Sotsiaalne võrgustik, TikTok on teinud suure sammu oma veebiostude parandamiseks, teatades murrangulistest suhetest Amazoniga. Selle partnerluse eesmärk on muuta TikToki kasutajate jaoks ostlemine lihtsamaks, lastes neil Amazonist asju otse rakenduses osta.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
TikToki uus tehing Amazoniga muudab seda, kuidas te rakendustes sisseoste teete
Allikas: Depositphotos

Integratsiooni olulised osad

1. Lihtne Amazoni ostlemine rakenduses

2. Ühekordne turvaline link sotsiaalse netwrok TikToki ja Amazoni kontode vahel

3. TikToki kirjed näitavad reaalajas hindu, peaministri liikmelisuse sobivust ja saabumise prognoose

TikToki viimane katse rakendusesisest kaubandust hoogustada on suhe. See suundumus on kiiresti kasvanud sellistes kohtades nagu Hiina, kuid pole lääneriikides veel palju järele jõudnud.

Seadistus: Tööstus

Amazon töötab samal viisil teiste sotsiaalsete võrgustikega, näiteks Meta ja Snapchat. Öeldakse, et Pinterest järgib seda suundumust, kuid avalikku teadaannet pole tehtud.

Võimalikud probleemid

USA inimesed vaatavad TikTokit alati tähelepanelikult, sest arvavad, et sellel on sidemed Hiina valitsusega. Mõned kasutajad võivad kõhkleda oma Amazoni kontode linkimisel, sest nad kardavad, et nende teavet jagatakse.

Kuidas TikTok töötab

Rakendus loodab, et kasutusmugavus paneb inimesed selle kasutamise pärast muretsema. Muutes ostlemise lihtsaks, soovib sotsiaalvõrgustik TikTok muuta kasutajate käitumist ja panna rohkem inimesi rakenduses asju ostma.

Mida see internetiostude jaoks tähendab?

See suhe näitab, et sotsiaalmeedia ja veebikaubandus on üha enam seotud, mis võib muuta seda, kuidas inimesed veebis asju leiavad ja ostavad.

Kuna sotsiaalne kaubandus muutub kogu aeg, võib see TikToki ja Amazoni kombinatsioon saada standardiks, kuidas sotsiaalmeedia rakendused peaksid ostlemisega töötama.

 

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem
4 min. lugemist

Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem

Digitaalne reklaam muutub kiiremini kui kunagi varem ning e-kaubanduse kaubamärgid ja turundusagentuurid peavad uute väljakutsete ja võimalustega sammu pidama. Industry Pulse Report kaardistab, millised trendid, ohud, süvavead ja uuendused kujundavad online-reklaami järgmisel aastal. See tugineb digitaalse meedia ekspertide – reklaamitegijate, agentuuride, reklaamtehnoloogiaettevõtete ja kirjastajate – arvamustele ning annab ülevaate sellest, mis on 2025. aastal tõhusa […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+