2 min. lugemist

Tootelehtede mõju e-kaubanduse konversioonimäärale

Tootelehed moodustavad kaasaegsel digitaalsel turul veebimüügi taktika tugisamba. Neid lehti, mida sageli nimetatakse toote üksikasjade lehtedeks (PDP), otsustavad tarbijad, mida kõige olulisemalt osta. Laua- ja mobiiliplatvormide sissetuleku maksimeerimine sõltub kõigepealt nende saitide optimeerimisest nii kaubamärkide kui ka kaupluste jaoks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Tootelehtede mõju e-kaubanduse konversioonimäärale
Allikas: Depositphotos

Klientide usalduse suurendamine visuaalse sisu abil

Suurepäraste fotode ja videote lisamine on üks parimaid lähenemisviise ostjate usalduse suurendamiseks. Siin on mõned näpunäited oma e-kaubanduse turundusstrateegia täiustamiseks:

Täpsed kirjeldused ja selgelt nimetatud tooted

Toote nimi ja kirjeldus peaksid olema selged. Paljud tarbijad on kokku puutunud kaupadega, mis ei vasta nende ootustele. Sageli on see lahtiühendamine tingitud tootenimede ja kirjelduste lahknevustest mitmel platvormil. Teie brändi ja e-kaubanduse turundusstrateegia vastutab selle eest, et kõik edasimüüjad järgiksid teie eeskirju. Jaemüüjad peaksid samuti tihedalt vastama kaubamärgi standarditele.

Source: Depositphotos

Klientide hinnangute kasutamine

Ostuprotseduur keerleb e-kaubanduse turunduses peamiselt klientide arvustustel:

  • 95% tarbijatest uurib uuringute kohaselt tooteid enne selle üle otsustamist.
  • 84% klientidest usub usaldusväärseid ülevaateid sama palju kui isiklikke soovitusi

Esitage põhjalik tooteinfo

Võtmeks on avatus ja täpsus. Palju materjali, mõõtmeid, kasutusjuhtumit ja rohkem üksikasju mõjutavad müüki oluliselt. Tegelikult põhjustab ebapiisav või ebatäpne tooteteave 98% tarbijatest ostust loobumise. Tehnilised elemendid, nagu saatmisprotseduurid ja tagasisaatmispoliitika , samuti emotsioonidele ahvatlevad kirjeldused võivad kõik kuuluda sellesse materiaalsesse spektrisse.

E-kaubanduse turunduse lõigatud keskkonnas saate nendele komponentidele keskendudes parandada oma tootelehti, tõsta bränditeadlikkust ning lõpuks stimuleerida müüki ja sissetulekut.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas
3 min. lugemist

Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas

Viimastel aastatel on otse tarbijale (DTC) kaubamärgid Euroopas märkimisväärselt populaarsust kogunud. See ärimudel, mis hõlmab kaubamärke, mis müüvad oma veebikanalite kaudu otse klientidele, läheb tõhusalt mööda traditsioonilistest jaemüügivahendajatest, nagu kaubamajad või turuplatsid. Sellest tulenevalt on DTC kaubamärgid jaemüügimaastikku põhjalikult ümber kujundanud, keskendudes isikupärastatud kogemustele, sihtides nišiturge ja luues tugeva kaubamärgi identiteedi. Lisaks võimaldab nende otsene […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+