Klientide usalduse suurendamine visuaalse sisu abil
Suurepäraste fotode ja videote lisamine on üks parimaid lähenemisviise ostjate usalduse suurendamiseks. Siin on mõned näpunäited oma e-kaubanduse turundusstrateegia täiustamiseks:
- Toote visuaalid suurendavad oluliselt ostuhuvi, enesekindlust ja konversioonimäärasid.
- Teise pildi lisamine suurendas konversioonimäärasid veelgi.
- Kõrgema kvaliteediga fotod , mis on seotud edukamate müüjatega.
- Mitu vaatamist tõstsid konversioonimäärasid 65%; suured pildid kahekordistasid neid.
Täpsed kirjeldused ja selgelt nimetatud tooted
Toote nimi ja kirjeldus peaksid olema selged. Paljud tarbijad on kokku puutunud kaupadega, mis ei vasta nende ootustele. Sageli on see lahtiühendamine tingitud tootenimede ja kirjelduste lahknevustest mitmel platvormil. Teie brändi ja e-kaubanduse turundusstrateegia vastutab selle eest, et kõik edasimüüjad järgiksid teie eeskirju. Jaemüüjad peaksid samuti tihedalt vastama kaubamärgi standarditele.
Klientide hinnangute kasutamine
Ostuprotseduur keerleb e-kaubanduse turunduses peamiselt klientide arvustustel:
- 95% tarbijatest uurib uuringute kohaselt tooteid enne selle üle otsustamist.
- 84% klientidest usub usaldusväärseid ülevaateid sama palju kui isiklikke soovitusi
Esitage põhjalik tooteinfo
Võtmeks on avatus ja täpsus. Palju materjali, mõõtmeid, kasutusjuhtumit ja rohkem üksikasju mõjutavad müüki oluliselt. Tegelikult põhjustab ebapiisav või ebatäpne tooteteave 98% tarbijatest ostust loobumise. Tehnilised elemendid, nagu saatmisprotseduurid ja tagasisaatmispoliitika , samuti emotsioonidele ahvatlevad kirjeldused võivad kõik kuuluda sellesse materiaalsesse spektrisse.
E-kaubanduse turunduse lõigatud keskkonnas saate nendele komponentidele keskendudes parandada oma tootelehti, tõsta bränditeadlikkust ning lõpuks stimuleerida müüki ja sissetulekut.