2 min. lugemist

Tootelehtede mõju e-kaubanduse konversioonimäärale

Tootelehed moodustavad kaasaegsel digitaalsel turul veebimüügi taktika tugisamba. Neid lehti, mida sageli nimetatakse toote üksikasjade lehtedeks (PDP), otsustavad tarbijad, mida kõige olulisemalt osta. Laua- ja mobiiliplatvormide sissetuleku maksimeerimine sõltub kõigepealt nende saitide optimeerimisest nii kaubamärkide kui ka kaupluste jaoks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Tootelehtede mõju e-kaubanduse konversioonimäärale
Allikas: Depositphotos

Klientide usalduse suurendamine visuaalse sisu abil

Suurepäraste fotode ja videote lisamine on üks parimaid lähenemisviise ostjate usalduse suurendamiseks. Siin on mõned näpunäited oma e-kaubanduse turundusstrateegia täiustamiseks:

Täpsed kirjeldused ja selgelt nimetatud tooted

Toote nimi ja kirjeldus peaksid olema selged. Paljud tarbijad on kokku puutunud kaupadega, mis ei vasta nende ootustele. Sageli on see lahtiühendamine tingitud tootenimede ja kirjelduste lahknevustest mitmel platvormil. Teie brändi ja e-kaubanduse turundusstrateegia vastutab selle eest, et kõik edasimüüjad järgiksid teie eeskirju. Jaemüüjad peaksid samuti tihedalt vastama kaubamärgi standarditele.

Source: Depositphotos

Klientide hinnangute kasutamine

Ostuprotseduur keerleb e-kaubanduse turunduses peamiselt klientide arvustustel:

  • 95% tarbijatest uurib uuringute kohaselt tooteid enne selle üle otsustamist.
  • 84% klientidest usub usaldusväärseid ülevaateid sama palju kui isiklikke soovitusi

Esitage põhjalik tooteinfo

Võtmeks on avatus ja täpsus. Palju materjali, mõõtmeid, kasutusjuhtumit ja rohkem üksikasju mõjutavad müüki oluliselt. Tegelikult põhjustab ebapiisav või ebatäpne tooteteave 98% tarbijatest ostust loobumise. Tehnilised elemendid, nagu saatmisprotseduurid ja tagasisaatmispoliitika , samuti emotsioonidele ahvatlevad kirjeldused võivad kõik kuuluda sellesse materiaalsesse spektrisse.

E-kaubanduse turunduse lõigatud keskkonnas saate nendele komponentidele keskendudes parandada oma tootelehti, tõsta bränditeadlikkust ning lõpuks stimuleerida müüki ja sissetulekut.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kuidas GymBeam laienes Slovakkiast 16 Euroopa turule
8 min. lugemist

Kuidas GymBeam laienes Slovakkiast 16 Euroopa turule

Mida on tegelikult vaja selleks, et luua ettevõte, mis töötab 16 erinevas riigis? Beatrix Vojtekova, GymBeami turundusjuht, teab seda omast käest – ta on aidanud kasvatada Slovakkia idufirmast 200 miljoni euro suuruse fitnessibrändi. Selles vestluses jagab ta tõelisi lugusid rahvusvahelise laienemise taga – võidud, vead ja õppetunnid, millest iga kasvav ettevõte saab õppida.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Miks liiga paljud logod ajavad kliente segadusse (tõelised juhtumiuuringud)
9 min. lugemist

Miks liiga paljud logod ajavad kliente segadusse (tõelised juhtumiuuringud)

Kujutlege seda: Te kujundate kutseid oma suurimatele hulgimüügipartneritele ja teil on vaja ühte kujundusse suruda 12 erinevat logo. Kõlab keeruline? See oli minu reaalsus ühes suures moebrändis – kuni me avastasime, kuidas liiga palju logosid ajab kliendid segadusse ja kahjustab brändi äratundmist. Pärast enam kui 20 aastat globaalsete kaubamärkide jaoks disainimist olen õppinud, et lihtsus […]

Kitty Lai Kitty Lai
Founder and Brand Strategist, ME BRAND
Brändi identiteedi ja selle tähtsuse mõistmine
8 min. lugemist

Brändi identiteedi ja selle tähtsuse mõistmine

Tänu tehisintellekti abil loodud visuaalidele ja lõputule turundusmürale on disain muutumas kaubanduslikuks – ja ilma tugeva, eristuva brändiidentiteedita on oht, et brändid sulanduvad ühesuguse merre. E-poodide omanike ja e-kaubanduse turundajate jaoks on see veelgi olulisem. Kuna lugematuid poode on vaid ühe kliki kaugusel, on teie brändi identiteet see, mis paneb ideaalsed kliendid peatuma, jääma ja […]

Andrej Mitáš Andrej Mitáš
Managing Director v GALTON Brands