2 min. lugemist

Türgis muutub ka välismaiste pakkide tollimaks

Türgi valitsus teeb maksumuudatusi. Selle eesmärk on piirata välismaiste e-poodide tellimusi. Imporditollimaksud suurenevad märkimisväärselt ja teatavatele tootekategooriatele kehtestatakse täiendav maks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Türgis muutub ka välismaiste pakkide tollimaks
Allikas: Depositphotos

E-kaubandus Türgis kasvab kiiresti. Kaubandusministeerium teatas, et veebikulutused kasvasid eelmisel aastal rohkem kui kaks korda tänu inflatsioonile ja märkimisväärsele autonoomsele kasvule. See suundumus eeldatavasti jätkub. Praegu tegutseb Türgi e-kaubanduses ligi 560 000 ettevõtet. Et kaitsta kodumaiseid ettevõtteid välismaiste veebipoodide kasvava konkurentsi eest, võtab valitsus vastu uusi meetmeid.

Alates 21. augustist tõuseb Euroopa pakettide tollimaks 18%-lt 30%-le. ELi mittekuuluvatest riikidest pärit saadetiste puhul kahekordistub tollimaks, mis on praegu 30%, 60%ni. See kehtib kaupade kohta, mis toimetatakse Türgi klientidele posti või ekspresssaadetistega.

Samuti on muutumas rahvusvaheliste tellimuste maksuvabastuse künnis – esialgselt 150 eurolt vähendatakse seda 30 euroni. See tähendab, et Türgi tarbijad seisavad silmitsi suuremate kuludega väiksemate veebitellimuste puhul välismaalt. Eesmärk on heidutada kliente otsimast kaupu välismaalt ja soosida kodumaiseid ettevõtteid.

Riik kehtestab ka täiendava maksu eritarbimismaksu seaduse kohaldamisalasse kuuluvatele kaupadele , näiteks luksustoodetele, mille suhtes kohaldatakse fikseeritud maksu 20%.

Ka siin näeme, kuidas tuntud Aasia hiiglased domineerivad müüki. Kavandatud eeskirjad on vastus selliste müüjate nagu Temu ja AliExpress tavadele. Euroopa Liit on juba esitanud kava , millega vabastatakse kuni 150-eurosed liiduvälistest riikidest pärit pakid imporditollimaksudest kuni 2028. aasta märtsini.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem
4 min. lugemist

Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem

Digitaalne reklaam muutub kiiremini kui kunagi varem ning e-kaubanduse kaubamärgid ja turundusagentuurid peavad uute väljakutsete ja võimalustega sammu pidama. Industry Pulse Report kaardistab, millised trendid, ohud, süvavead ja uuendused kujundavad online-reklaami järgmisel aastal. See tugineb digitaalse meedia ekspertide – reklaamitegijate, agentuuride, reklaamtehnoloogiaettevõtete ja kirjastajate – arvamustele ning annab ülevaate sellest, mis on 2025. aastal tõhusa […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+