4 min. lugemist

Turunduse maskuliinsuse uuesti määratlemine: Kuidas brändid saavad jõuda kaasaegsete meesteni

Kaubamärgid seisavad silmitsi olulise väljakutsega muuta seda, kuidas nad oma kampaaniates mehi kujutavad. Hiljutise Kantari aruande kohaselt ei suuda kaasaegne sihtrühm samastuda väljakujunenud stereotüüpidega tugevatest ja vastupidavatest meestest. Selle asemel on tarbijate sidemete loomisel ja brändi kasvul võtmetähtsusega kaasav mehelikkus erinevate erinevustega turunduses. Vaatame, milliseid järeldusi saab e-kaubandus teha ja enda kasuks ära kasutada.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Turunduse maskuliinsuse uuesti määratlemine: Kuidas brändid saavad jõuda kaasaegsete meesteni
Allikas: DALL·E

Maskuliinsus turunduses

Jäigad stereotüübid ei määratle enam kaasaegset mehelikkust. Mehed väljendavad oma identiteeti mitmel erineval viisil, sest ühiskonnas on toimunud muutused, näiteks muutuvad soonormid, LGBTQ+ identiteedi suurem aktsepteerimine ja intersektsionaalne lähenemine, mis vaatab, kuidas on seotud rass, klass ja vanus.

Kaubamärgid peavad tunnistama seda keerukust ja kujutama mehi väljaspool traditsioonilisi rolle, näiteks kui toitjaid või stoilisi juhte. Näiteks veerand USA Z-generatsiooni meestest peab end nüüd võrdselt mehelikuks ja naiselikuks või väga naiselikuks, mis on kolm korda rohkem kui buumiajastu seas. See näitab vajadust jõuda nooremate sihtrühmadeni, kes hindavad haavatavust, emotsionaalset sügavust ja kaasavust.

Stereotüüpide murdmisest saadav äriline kasu

Stereotüüpne meeste kujutamine mitte ainult ei võõranda publikut, vaid piirab ka kaubamärgi potentsiaali. Reklaamid, mis kujutavad mehi positiivselt – näidates selliseid omadusi nagu hoolivus, enesekindlus ja autentsus – annavad paremaid äritulemusi. Kantari Gender Unstereotype Metric’i andmetel on sellised reklaamid konkurentidest paremad nii lühiajalise müügi kui ka brändi väärtuse poolest.

E-kaubanduse kaubamärkide jaoks tähendab see, et tuleb luua kampaaniaid, mis jõuavad laiema sihtrühmani sõltumata soost. Positiivne meeste kujutamine ei kõneta mitte ainult meessoost sihtrühmi, vaid suurendab ka vastuvõetavust ja toetust naiste seas, mis suurendab üldist mõju.

Redefining Masculinity in Marketing How Brands Can Reach Modern Men

Source: Kantar

Millistes kategooriates on potentsiaali?

  1. Kodu- ja kehahooldus: Hoolimata sellest, et üha rohkem mehi elab üksi või osaleb majapidamisülesannetes, jäetakse nende roll nendes kategooriates sageli tähelepanuta. Meeste kaasamine kodu- ja kehahooldustoodete reklaamidesse võib avada seni kasutamata turud ja soodustada kasvu.
  2. Lapsehooldus: Ka laste eest hoolitsemisega aktiivselt tegelevate meeste arv kasvab. Selle segmendi kaubamärkidel on märkimisväärne võimalus kujutada isasid kui hooldajaid, murda vananenud eeldusi ja käsitleda kaasaegset peredünaamikat.
  3. Mood ja enesehooldus: Eriti nooremad mehed on üha enam huvitatud isikliku hoolduse ja moe vastu. Pakkumiste laiendamine ja sooneutraalsete või meestele suunatud toodete autentne propageerimine võib olla viis nende kaasamiseks.

“Meeste tugev esinemine reklaamides ja hoolivate isiksuste kujutamine viib järjekindlalt selleni, et mehi tajutakse positiivsete eeskujudena, seega on meeste vähene esinemine selles kategoorias kasutamata jäänud võimalus,” märgitakse Kantari aruandes.

Mõelge muutustele

E-kaubanduse jaoks tekib väljakutse ja võimalus luua autentne side meessoost tarbijatega, edendades samal ajal kaasamist. Stereotüüpide murdmise ja meeste identiteedi ümbermõtestamisega saavad kaubamärgid mitte ainult luua tugevamaid tarbijasuhteid, vaid ka aidata kaasa positiivsetele ühiskondlikele muutustele.

  • Võtke omaks autentsus: Näidake mehi kui hoolivaid ja emotsionaalselt olemas olevaid inimesi. Reklaamidel, mis näitavad mehi perekonnas, enesehoolduses või soolise võrdõiguslikkuse toetamisel, on suur mõju.
  • Mitmekesistage esindatust: Astuge väljapoole sümboolikat, näidates eri rassidest, vanuserühmadest, kehatüüpidest ja seksuaalsest orientatsioonist mehi. See tagab laiema seostatavuse ja kaasavuse.
  • Mõelge ümber testimismenetlused: Isegi sooneutraalsete toodete puhul testitakse paljusid reklaamikampaaniaid peamiselt naissoost sihtrühmadega. Kaasake loomingulise sisu testimisse ka meeste perspektiivid. Te võite olla üllatunud, kuidas sõnumi resonantsi suureneb.
  • Investeeri positiivsetesse narratiividesse: Tõstke esile meeste eeskujusid, kes esitavad väljakutse traditsioonilistele stereotüüpidele. Eriti tõhusad on kampaaniad, kus on inspireerivad tegelased, kes omaks võtavad oma individuaalsust.

See muudatus ei puuduta ainult seda, kes on reklaamis esindatud; pikas perspektiivis on tegemist tugevate suhete ja jätkusuutliku kasvu loomisega. Kui kaubamärgid tahavad saada eelise, peavad nad mõistma, kuidas arusaamad mehelikkusest muutuvad, ning reageerima sellele läbimõeldult ja loovalt.

Kuna turunduse mehelikkuse maastik areneb jätkuvalt, on autentset esindatust kasutavatel kaubamärkidel paremad võimalused oma sihtrühmadega suhtlemiseks ja sisulise kasvu edendamiseks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+