2 min. lugemist

Ühe klõpsuga funktsioon muudab Google Ads kuupõhise arveldamise lihtsamaks

Google Ads teeb oma maksesüsteemis suure muudatuse, lisades lihtsama valiku "Üleminek kuupõhise arvelduse peale". See ühe klõpsuga valik on mõeldud reklaamijatele, kes peavad muutma oma arveldusvalikuid, kuna Google ütles hiljuti suure eelarvega reklaamijatele, et nad peavad lõpetama krediit- või deebetkaartide kasutamise maksmiseks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Ühe klõpsuga funktsioon muudab Google Ads kuupõhise arveldamise lihtsamaks
Allikas: Depositphotos

Uus funktsioon on osa suuremast muudatusest, mida Google maksete toimimises teeb. Mõjutatud reklaamijad pidid 31. juuliks 2024 üle minema pangapõhistele valikutele või riskima oma kontode sulgemisega. Mõne Google’i konto puhul ei aktsepteerita enam krediit- ja deebetkaarte , mis on tõenäoliselt selle muudatuse põhjuseks.

Google jätkab hoiatuste saatmist kuni 2024. aastani, rõhutades, kui oluline on kiiresti tegutseda.

Mõned olulised asjad uue funktsiooni juures on järgmised:

  • Selge ülevaade tähtaegadest konto lehel
  • Sujuv edastusprotsess, mis algab e-kirjadega
  • Sihitud levitamine turundajatele, keda see mõjutab

Google räägib eelistest, näiteks suuremast vabadusest ja kontrollist. Kuid mõned ettevõtte inimesed on mures, et reklaamijatel võib olla probleeme oma rahavoogudega.

See ühe klõpsuga funktsioon näib olevat Google’i katse muuta üleminek lihtsamaks kontode jaoks, mida see mõjutab. Reklaamijad peaksid märguannetel silma peal hoidma ja kiiresti tegutsema, et nende kampaaniaid ei segataks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud
2 min. lugemist

Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud

Google on oma nõudluse põlvkonna sihtimisvõimalusi olulise värskendusega täiustanud. Google Demand Geni uued sihtimisfunktsioonid sisaldavad nüüd optimeeritud valikuid konkreetsete vanuserühmade ja sugude jaoks. See edasiminek Google Demand Geni sihtimises annab reklaamijatele täpsema kontrolli oma vaatajaskonna üle, võimaldades konkreetsete demograafiliste segmentide tõhusamat sihtimist. Need täiustused on üliolulised ettevõtetele, kes soovivad täiustada oma reklaamimeetodit ja jõuda tõhusamalt […]

Loe artiklit
Google’i uued müüjatööriistad suurendavad tippmüügi hooaja tuge
3 min. lugemist

Google’i uued müüjatööriistad suurendavad tippmüügi hooaja tuge

Must reede ja jõulud on kohe nurga taga. Läheneva ostuhooajaga annab Google välja mitu olulist värskendust, mille eesmärk on aidata edu maksimeerida. Google’i uued müüjatööriistad teenustes Google Merchant Center ja Google Ads on loodud selleks, et pakkuda müüjatele ajakohast teavet, parandada automatiseerimist ja optimeerida turundusstrateegiaid.

Loe artiklit
Pühadeostude trendid ja strateegiad aastaks 2024
2 min. lugemist

Pühadeostude trendid ja strateegiad aastaks 2024

2024. aasta pühadehooaja lähenedes näitab Acceleration Partnersi hiljutine uuring, et jaemüüjad ja turundajad peaksid olema teadlikud mitmest olulisest muutusest ostumaastikul. Nende muudatuste mõistmine ning 2024. aasta sihipäraste pühadeostude suundumuste ja strateegiate rakendamine on ülioluline ettevõtetele, kes soovivad sel kriitilisel müügiperioodil oma tulemusi maksimeerida.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+