2 min. lugemist

Ühe klõpsuga funktsioon muudab Google Ads kuupõhise arveldamise lihtsamaks

Google Ads teeb oma maksesüsteemis suure muudatuse, lisades lihtsama valiku "Üleminek kuupõhise arvelduse peale". See ühe klõpsuga valik on mõeldud reklaamijatele, kes peavad muutma oma arveldusvalikuid, kuna Google ütles hiljuti suure eelarvega reklaamijatele, et nad peavad lõpetama krediit- või deebetkaartide kasutamise maksmiseks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Ühe klõpsuga funktsioon muudab Google Ads kuupõhise arveldamise lihtsamaks
Allikas: Depositphotos

Uus funktsioon on osa suuremast muudatusest, mida Google maksete toimimises teeb. Mõjutatud reklaamijad pidid 31. juuliks 2024 üle minema pangapõhistele valikutele või riskima oma kontode sulgemisega. Mõne Google’i konto puhul ei aktsepteerita enam krediit- ja deebetkaarte , mis on tõenäoliselt selle muudatuse põhjuseks.

Google jätkab hoiatuste saatmist kuni 2024. aastani, rõhutades, kui oluline on kiiresti tegutseda.

Mõned olulised asjad uue funktsiooni juures on järgmised:

  • Selge ülevaade tähtaegadest konto lehel
  • Sujuv edastusprotsess, mis algab e-kirjadega
  • Sihitud levitamine turundajatele, keda see mõjutab

Google räägib eelistest, näiteks suuremast vabadusest ja kontrollist. Kuid mõned ettevõtte inimesed on mures, et reklaamijatel võib olla probleeme oma rahavoogudega.

See ühe klõpsuga funktsioon näib olevat Google’i katse muuta üleminek lihtsamaks kontode jaoks, mida see mõjutab. Reklaamijad peaksid märguannetel silma peal hoidma ja kiiresti tegutsema, et nende kampaaniaid ei segataks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+