2 min. lugemist

Ühe klõpsuga funktsioon muudab Google Ads kuupõhise arveldamise lihtsamaks

Google Ads teeb oma maksesüsteemis suure muudatuse, lisades lihtsama valiku "Üleminek kuupõhise arvelduse peale". See ühe klõpsuga valik on mõeldud reklaamijatele, kes peavad muutma oma arveldusvalikuid, kuna Google ütles hiljuti suure eelarvega reklaamijatele, et nad peavad lõpetama krediit- või deebetkaartide kasutamise maksmiseks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Ühe klõpsuga funktsioon muudab Google Ads kuupõhise arveldamise lihtsamaks
Allikas: Depositphotos

Uus funktsioon on osa suuremast muudatusest, mida Google maksete toimimises teeb. Mõjutatud reklaamijad pidid 31. juuliks 2024 üle minema pangapõhistele valikutele või riskima oma kontode sulgemisega. Mõne Google’i konto puhul ei aktsepteerita enam krediit- ja deebetkaarte , mis on tõenäoliselt selle muudatuse põhjuseks.

Google jätkab hoiatuste saatmist kuni 2024. aastani, rõhutades, kui oluline on kiiresti tegutseda.

Mõned olulised asjad uue funktsiooni juures on järgmised:

  • Selge ülevaade tähtaegadest konto lehel
  • Sujuv edastusprotsess, mis algab e-kirjadega
  • Sihitud levitamine turundajatele, keda see mõjutab

Google räägib eelistest, näiteks suuremast vabadusest ja kontrollist. Kuid mõned ettevõtte inimesed on mures, et reklaamijatel võib olla probleeme oma rahavoogudega.

See ühe klõpsuga funktsioon näib olevat Google’i katse muuta üleminek lihtsamaks kontode jaoks, mida see mõjutab. Reklaamijad peaksid märguannetel silma peal hoidma ja kiiresti tegutsema, et nende kampaaniaid ei segataks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Loe artiklit
Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid
3 min. lugemist

Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid

Digitaalsed rahakotipassid on teinud märkimisväärse arengu läbi, alates lihtsatest pardakaartidest kuni tõhusate turundusvahenditeni. Mobiilipanga rakendustes, nagu Apple Wallet, Google Pay ja Samsung Pay, saab neis digitaalsetes esindustes hoida kõike alates pardakaartidest ja piletitest kuni liikmekaartide, kliendikaartide ja kupongideni.

Loe artiklit
88% ostjatest soovib kõikehõlmavat kaubandust: 5 põhistrateegiat kaasaegse jaekaubanduse edu saavutamiseks
4 min. lugemist

88% ostjatest soovib kõikehõlmavat kaubandust: 5 põhistrateegiat kaasaegse jaekaubanduse edu saavutamiseks

Viimane iga-aastane Bazaarvoice’i ostukogemuse indeksi (SEI) aruanne annab uusi teadmisi sellest, kuhu praeguste ostjate ootused liiguvad. Uuring viidi läbi rohkem kui 8000 kliendi valimi põhjal, kes olid pärit sellistest riikidest nagu USA, Suurbritannia, Prantsusmaa, Saksamaa, Kanada, Austraalia ja India. Miks on kõikehõlmavus tänapäeval moesõna? Ja milliseid strateegiaid peavad kaubamärgid kasutusele võtma, et konkurentsiga sammu pidada?

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+