2 min. lugemist

Ühendkuningriigi e-kaubanduse tagasilöögid: 3.2% kasv tähistab 3-aastase languse lõppu

Ühendkuningriigi e-kaubanduses on pärast pikka langusperioodi olnud märke taastumisest. 2024. aasta septembris kasvas suuremate veebijaemüüjate müük aastaga 3.2%, mis tähistab esimest positiivset kasvu alates 2021. aasta aprillist. See Ühendkuningriigi e-kaubanduse elavnemine viitab tööstuse võimalikule pöördepunktile.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Ühendkuningriigi e-kaubanduse tagasilöögid: 3.2% kasv tähistab 3-aastase languse lõppu
Allikas: Depositphotos

Ühendkuningriigi e-kaubanduse taastumine: mood näitab teed 4.2% kasvuga

Müük oli langenud peaaegu kolm ja pool aastat, mida oli näha ka teistes Euroopa riikides. Septembri kahel esimesel nädalal kasvas märkimisväärselt IMRG Online Retail Index, mis jälgib 220 suuremat turuosalist. See lõpetas 41-kuulise negatiivse tulemuse.

Online-moepiirkonna tõus võib olla kõige positiivsem märk. Pärast täpselt kaks aastat kestnud langust kasvas veebimoe ostmine septembris aastavõrdluses 4,2%. See on eriti hea uudis moetööstuse suurtele nimedele nagu Asos ja Boohoo, kellel on olnud karm aeg alates COVIDi-järgse languse algusest 2021. aasta kevadel.

UK E-commerce Rebounds: 3.2% Growth Marks End of 3-Year Slump

Source: Imrg.org

E-kaubanduse liikluse kasv annab märku võimalikust üleeuroopalisest taastumisest

Kuigi septembri teine pool ei vastanud päris esimesele poolele, on IMRG strateegia- ja ülevaatedirektor Andy Mulcahy endiselt ettevaatlikult lootusrikas.

“Oleme viimase kahe kuu jooksul näinud liikluse kasvu püsivat taastumist koos marginaalselt paremate konversioonimääradega,” ütleb ta.

Tundub, et e-kaubandus muutub stabiilsemaks, mis on hea märk, kui jõuame kiirele hooajale lähemale.

Oluline on märkida, et see pole ainult Ühendkuningriigi trend. Saksamaa ootab sel aastal e-kaubanduse väikest kasvu, pärast seda, kui kahe aasta jooksul on müük tuhandes e-poes langenud. Thuiswinkel Markt Monitor ütleb ka, et Hollandi inimesed kulutasid 2024. aasta esimesel poolel veebis kaupadele 1% rohkem kui 2023. aasta samal ajavahemikul.

Q4-sse sisenedes viitavad need varased näitajad sellele, et e-kaubandus võib stabiliseeruda. Kuigi on ennatlik kuulutada välja majanduse täielik taastumine, pakuvad need suundumused veebimüüjatele lootust, kui nad valmistuvad kiireks pühadeostude hooajaks.

Korduma kippuvad küsimused

Millised on Ühendkuningriigi e-kaubanduse tulude prognoosid järgmise viie aasta jooksul?

Ühendkuningriigi e-kaubanduse tulude prognoosid järgmise viie aasta jooksul on järgmised:

  • 2024: E-kaubanduse kogutulu peaks jõudma 129.71 miljardi dollarini.
  • 2025: Prognooside kohaselt kasvab tulu 152 miljardi dollarini.
  • 2026: Eeldatakse, et turg jätkab laienemist, hinnanguliselt umbes 167 miljardit dollarit.
  • 2027: Prognoositakse, et tulud suurenevad veelgi, ulatudes umbes 175 miljardi dollarini.
  • 2028: E-kaubanduse turg kasvab eeldatavasti umbes 182 miljardi dollarini.

Aastaks 2029 peaks kogutulu jõudma 188.84 miljardi dollarini, mis näitab Ühendkuningriigi e-kaubanduse sektori pidevat tõusutrendi kogu selle perioodi jooksul.

Millised on peamised väljakutsed, millega Ühendkuningriigi e-kaubanduse tööstus silmitsi seisab?

Ühendkuningriigi e-kaubanduse tööstus seisab silmitsi mitme olulise väljakutsega:

  1. Tihe konkurents: Kõrge küllastus muudab diferentseerimise keeruliseks.
  2. Logistika: Tõhus täitmine ja kohaletoimetamine on üliolulised, kuid samas keerulised.
  3. Tehnoloogia: Vananenud süsteemid takistavad skaleeritavust ja kohandatavust.
  4. Küberturvalisus: suurenenud ohud nõuavad tugevaid kaitsemeetmeid.
  5. Nõuetele vastavus: keerukates seadustes navigeerimine võib olla ressursimahukas.
  6. Tarneahela häired: globaalsed probleemid mõjutavad varusid ja tootmist.
  7. Kliendikogemus: isikupärastatud kogemuste pakkumine kanalite lõikes on hädavajalik.
  8. Maksete töötlemine: tehingute keerukuse ja tasude haldamine tekitab pidevaid väljakutseid.

Millised on Ühendkuningriigis esilekerkivad kõige uuenduslikumad e-kaubanduse trendid?

  1. Tehisintellekt (AI): isikupärastamise ja klienditeeninduse täiustamine andmepõhiste soovituste ja tehisintellektil põhinevate vestlusrobotite abil.
  2. Liitreaalsus (AR) ja virtuaalreaalsus (VR): ümbritsevate ostukogemuste pakkumine, mis võimaldab klientidel oma keskkonnas tooteid visualiseerida.
  3. Sotsiaalne kaubandus: Müük otse sotsiaalmeedia platvormide kaudu, nagu Instagram ja TikTok, mõjutajate turunduse kasutamine nooremate tarbijate kaasamiseks.
  4. Jätkusuutlikkus: kasvav nõudlus keskkonnasõbralike tavade järele, kusjuures tarbijad eelistavad kaubamärke, mis kasutavad säästvaid pakendamis- ja tarnevõimalusi.
  5. Mobiilne kaubandus (m-kaubandus): märkimisväärne nihe mobiilse ostlemise suunas, kus nutitelefonid moodustavad suure osa veebiostudest.
Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+