2 min. lugemist

Ühendkuningriigi e-kaubanduse taastumine: 3,2% kasv tähistab 3-aastase languse lõppu

Ühendkuningriigi e-kaubanduses on pärast pikka langusperioodi olnud märke taastumisest. 2024. aasta septembris kasvas suuremate veebimüüjate müük aastaga 3,2%, mis tähistab esimest positiivset kasvu alates 2021. aasta aprillist. See Ühendkuningriigi e-kaubanduse elavnemine viitab tööstuse võimalikule pöördepunktile.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Ühendkuningriigi e-kaubanduse taastumine: 3,2% kasv tähistab 3-aastase languse lõppu
Allikas: Depositphotos (edited in Canva Pro)

Ühendkuningriigi e-kaubanduse taastumine: mood juhib teed 4,2% kasvuga

Müük oli langenud peaaegu kolm ja pool aastat, trend, mida oli näha ka teistes Euroopa riikides. Septembri esimesel kahel nädalal kasvas märkimisväärselt IMRG Online Retail Index, mis jälgib 220 peamist turuosalist. See lõpetas 41 kuud kestnud negatiivse tootluse.

Veebimoe valdkonna tõus võib olla kõige positiivsem märk. Pärast täpselt kaks aastat kestnud langust kasvas veebimoe ostmine septembris aastatagusega võrreldes 4,2%. See on eriti hea uudis moetööstuse suurtele nimedele, nagu Asos ja Boohoo, kellel on olnud raske aeg alates COVID-järgse madalseisu algusest 2021. aasta kevadel.

UK E-commerce Rebounds: 3.2% Growth Marks End of 3-Year Slump

Source: Imrg.org

E-kaubanduse liikluse kasv annab märku võimalikust taastumisest kogu Euroopas

Kuigi septembri teine pool ei vastanud esimesele poolele, on IMRG strateegia- ja ülevaatedirektor Andy Mulcahy siiski ettevaatlikult lootusrikas.

“Oleme viimase kahe kuu jooksul näinud liikluse kasvu püsivat taastumist koos veidi paremate konversioonimääradega,” ütleb ta.

Näib, et e-kaubandus muutub stabiilsemaks, mis on hea märk kiirele hooajale lähenedes.

Oluline on märkida, et see ei ole ainult Ühendkuningriigi trend. Saksamaa ootab sel aastal e-kaubanduse väikest kasvu, pärast seda, kui tema tuhande suurima veebipoe müük on kahe aasta jooksul langenud. Thuiswinkel Markt Monitor ütleb ka, et Hollandi inimesed kulutasid 2024. aasta esimesel poolel veebikaupadele 1% rohkem kui 2023. aasta samal perioodil.

4. kvartalisse sisenedes viitavad need varased näitajad sellele, et e-kaubandus võib stabiliseeruda. Kuigi majanduse täieliku taastumise väljakuulutamine on ennatlik, pakuvad need suundumused veebijaemüüjatele lootust, kui nad valmistuvad kiireks pühadeostude hooajaks.

Korduma kippuvad küsimused

Millised on Ühendkuningriigi e-kaubanduse tulude prognoosid järgmise viie aasta jooksul?

Ühendkuningriigi e-kaubanduse tulude prognoosid järgmiseks viieks aastaks on järgmised:

  • 2024: E-kaubanduse kogutulu ulatub eeldatavasti 129.71 miljardi dollarini.
  • 2025: Tulud kasvavad prognooside kohaselt 152 miljardi dollarini.
  • 2026: Eeldatakse, et turg laieneb jätkuvalt, hinnanguliselt umbes 167 miljardit dollarit.
  • 2027: Prognooside kohaselt kasvavad tulud veelgi, ulatudes ligikaudu 175 miljardi dollarini.
  • 2028: E-kaubanduse turg kasvab eeldatavasti umbes 182 miljardi dollarini.

Aastaks 2029 ulatub kogutulu prognooside kohaselt 188,84 miljardi dollarini, mis näitab Ühendkuningriigi e-kaubanduse sektori pidevat tõusutrendi kogu selle perioodi jooksul.

Millised on Ühendkuningriigi e-kaubanduse tööstuse peamised väljakutsed?

Ühendkuningriigi e-kaubanduse tööstus seisab silmitsi mitme peamise väljakutsega:

  1. Tihe konkurents: Kõrge küllastus muudab eristamise keeruliseks.
  2. Logistika: Tõhus täitmine ja kohaletoimetamine on ülioluline, kuid keeruline.
  3. Tehnoloogia: Vananenud süsteemid takistavad skaleeritavust ja kohanemisvõimet.
  4. Küberturvalisus: suurenenud ohud nõuavad tugevaid kaitsemeetmeid.
  5. Õigusnormide järgimine: Keerulistes seadustes navigeerimine võib olla ressursimahukas.
  6. Tarneahela häired: Globaalsed probleemid mõjutavad laoseisu ja tootmist.
  7. Kliendikogemus: Isikupärastatud kogemuste pakkumine kõigis kanalites on hädavajalik.
  8. Maksete töötlemine: Tehingute keerukuse ja tasude haldamine tekitab pidevaid väljakutseid.

Millised on Ühendkuningriigis esile kerkivad kõige uuenduslikumad e-kaubanduse trendid?

  1. Tehisintellekt (AI): isikupärastamise ja klienditeeninduse täiustamine andmepõhiste soovituste ja tehisintellektil põhinevate vestlusrobotite kaudu.
  2. Liitreaalsus (AR) ja virtuaalreaalsus (VR): kaasahaaravate ostukogemuste pakkumine, mis võimaldab klientidel oma keskkonnas tooteid visualiseerida.
  3. Sotsiaalne kaubandus: Müük otse sotsiaalmeedia platvormide kaudu, nagu Instagram ja TikTok, võimendades mõjutajaturundust nooremate tarbijate kaasamiseks.
  4. Jätkusuutlikkus: Kasvav nõudlus keskkonnasõbralike tavade järele, kusjuures tarbijad eelistavad kaubamärke, mis kasutavad jätkusuutlikke pakendamis- ja tarnevõimalusi.
  5. Mobiilne kaubandus (m-kaubandus): Märkimisväärne üleminek mobiilsele ostlemisele, kus nutitelefonid moodustavad suure osa veebiostudest.
Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU