2 min. lugemist

Ühendkuningriigi e-kaubanduse turg võidusõit 12.6% kasvuni aastaks 2025

Trade.gov andmetel kogeb Ühendkuningriigi e-kaubanduse sektor märkimisväärset kasvu, mille prognoositav aastane kasv on 2025. aastaks 12,6%, mis asetab selle USA ja Hiina järel maailma suuruselt kolmandaks turuks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Ühendkuningriigi e-kaubanduse turg võidusõit 12.6% kasvuni aastaks 2025
Allikas: Depositphotos

Digitaalne kasv: Ühendkuningriigi 36% veebimüügi tõus

Veebimüük Ühendkuningriigis kasvas 2022. aastal 36%, mis on suurim aastane kasv alates 2007. aastast. 67,7 miljonit elanikku, 71,8 miljonit mobiiltelefoniühendust, umbes 66 miljonit internetikasutajat ja 57 miljonit aktiivset sotsiaalmeedia kasutajat on mõned Ühendkuningriigi peamised digitaalsed statistilised andmed.

See digitaalne küpsus kajastub mitmesugustes toodetes ja teenustes, mida Ühendkuningriigi tarbijad ostavad internetist.

  • Mood, elektroonika, mänguasjad, hobi ja isetegemine, ilu, tervis ja hooldus, mööbel, meedia ning toit ja jook kuuluvad Ühendkuningriigi parimate e-kaubanduse kaupade ja teenuste hulka.
  • Tesco.com ja Sainsbury’s.co.uk on Amazon.co.uk järel järgmised kaks suurimat tegijat Ühendkuningriigi e-kaubanduse turul.
  • Internetikaubandus juhib tarbijate käitumist, kuna see pakub parimaid hindu ja pakkumisi.
  • Kliendid pöörduvad üha enam Interneti poole, et otsida moe, tarbeelektroonika, kodu ja aia, tervise ja ilu ning reisimisega seotud teenuseid.
  • Visa ja MasterCard on laialdaselt aktsepteeritud ning praktiliselt kõik Ühendkuningriigis asuvad online-jaemüüjad võtavad krediit- või deebetkaarte.

Turvalisus ja eeskirjad kujundavad Ühendkuningriigi digitaalset kaubandust

Ühendkuningriigi tarbijad on aga üha teadlikumad veebipõhisest identiteedivargusest ja teevad tavaliselt tehinguid ainult turvalistel veebisaitidel. Nutitelefonide ostud moodustavad nüüd tublisti üle kahe kolmandiku kogu e-kaubanduse müügist, ületades tahvelarvutite oste.

Intellektuaalomandi õigused on Ühendkuningriigi õigussüsteemis hästi kaitstud ja täitemenetlused on samaväärsed USA omadega. Ettevõtted peavad järgima e-kaubanduse eeskirju ja muid veebilepingutele kehtivaid õiguslikke nõudeid.

Tulevikuväljavaade: Ühendkuningriigi tee digitaalse jaemüügi juhtpositsioonini

Ühendkuningriigi e-kaubanduse maastik näitab tugevat kasvu ja keerukat digitaalset taristut, mida toetavad tugev tarbijakaitse ja õigusraamistikud.

Kuna nutitelefonipõhised ostud domineerivad müügis, turvalised maksesüsteemid ja ulatuslikud intellektuaalomandi kaitsed, mis vastavad USA standarditele, on turg jätkuvaks laienemiseks hästi positsioneeritud.

Kuna tarbijad seavad üha enam esikohale veebikaubanduse konkurentsivõimelise hinnakujunduse ja mugavuse tõttu erinevates sektorites moest toidukaupadeni, on Ühendkuningriigi e-kaubanduse turg valmis tugevdama oma positsiooni digitaalse jaemüügi ülemaailmse liidrina.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Loe artiklit
Euroopa Liidu e-kaubanduse aruanne 2024: Piirkondliku turu analüüs: Piirkondliku turu analüüs
3 min. lugemist

Euroopa Liidu e-kaubanduse aruanne 2024: Piirkondliku turu analüüs: Piirkondliku turu analüüs

Piirkondliku turu analüüs näitab Euroopa Liidu digitaalse turu muutuvat olukorda. Eurostati piirkondlikus aastaraamatus 2024 tuuakse esile erinevaid suundumusi internetikaubanduses eri piirkondades. Selles analüüsis uuritakse hiljutisi arenguid digitaalses kaubanduses, keskendudes tarbijate käitumisele ja individuaalsetele müügimudelitele kogu ELis.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+