3 min. lugemist

Ühendkuningriigi jaemüüjad uuendavad tagastuseeskirju

Tagasisaatmispoliitika on oluline tegur, mis mõjutab tarbijakäitumist ja kujundab konkurentsimaastikku. ZigZagi aruandes uuritakse, kuidas suuremad jaemüüjad muudavad oma vaatenurka e-kaubanduse tootlusele. Ühest küljest peavad nad arvestama klientide rahuloluga, kaaludes samal ajal ka kasumlikkust.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Ühendkuningriigi jaemüüjad uuendavad tagastuseeskirju
Allikas: Depositphotos

Aruanne sisaldab Ühendkuningriigi 130 juhtiva jaemüüja tagastuspoliitika andmete põhjalikku analüüsi. ZigZagi tagasisaatmisekspertide meeskond viis uuringu läbi 2024. aasta juunis.

Makstud tagastuspoliitika on muutumas normiks

Makstud tulu kasv kujutab endast olulist muutust e-kaubanduses. 2023. aastal võttis 33% Briti jaemüüjatest veebitagastuste eest tasu, mis on 17% rohkem kui eelmisel aastal. Jaemüüjad kasutavad seda lähenemisviisi üha enam, et kompenseerida suuri pöördlogistika kulusid. Aruandes soovitatakse siiski tasusid mugavusega tasakaalustada – näiteks kehtestas New Look veebitagastuste eest 2,50 naela suuruse tasu. Samal ajal säilitasid nad tasuta tagastused poes, mis tõi kaasa sujuvama ülemineku ja parema kliendikogemuse.

“71% Ühendkuningriigi tarbijatest maksaks liikmelisuse eest tasuta tagastusega, nii et jaemüüjad jätkavad tõenäoliselt nende pakkumist stiimulitena.”

Huvitav on see, et tasud ei heiduta britte. 61% ostlejatest on endiselt valmis ostma jaemüüjatelt, kes küsivad tagastuste eest tasu. Ligi pooled maksaksid lisatasu selliste mugavate võimaluste eest nagu “kodukollektsioon”. See on teenus, kus jaemüüja või kuller tuleb kaubale tagastamiseks otse kliendi kodust järele.

Mugavus ja tagastusaeg on olulised

Mugavus on nüüd tootluse otsustav tegur. Kuna 84% ostlejatest kontrollib enne ostmist tagastuspoliitikat, peavad jaemüüjad rõhutama lihtsust ja selgust. Mitme tagastusvõimaluse pakkumine, näiteks kojukorje, pakiautomaadid ja poes tagastamine, on standardne. Jaemüüjad keskenduvad ka paberivabadele tagastustele. Seda võimalust pakub kuni 60% ettevõtetest – märkimisväärne kasv võrreldes 20% -ga 2018. aastal. Tagastusperioodi pikkus on kliendirahulolu seisukohast jätkuvalt oluline . Uuringud näitavad, et 68% jaemüüjatest pakub 28–30-päevast tagastusperioodi, ainult 12% pikendab seda perioodi rohkem kui 60 päevani.

 

UK retail shakeup: 33% now charge for online returns. 61% of shoppers don't mind. Is this the future of e-commerce?

Source: ZigZag

“62% jaemüüjatest pakub nüüd tagastusprotsessis 3 või enamat saatmisteenust, mis on 26 protsendipunkti rohkem kui 2018. aastal,” öeldakse aruandes.

Tagasimakse kiirus on ülioluline

Kliendid ootavad kiireid tagasimakseid. 85% ei soovi oodata kauem kui nädal. Keskmine tagasimaksete aeg on aga 9,5 päeva. Jaemüüjad, kes pakuvad kiiremaid tagastusvõimalusi, nagu poekrediit või reaalajas vahetus, saavutavad tõenäoliselt suurema kliendirahulolu.

Uuenduslikud tavad soodustavad edu

Parimad jaemüüjad kasutavad tagastusprotsesside parandamiseks tehnoloogiat. Näiteks testis New Look iseteeninduslikke tagastuskioskeid, pakkudes sujuvat kogemust ja vähendades töötajate töökoormust. Samamoodi pakub Next erinevaid tagastusvõimalusi alates kodukorjest kuni pakiautomaatideni, näidates, kuidas paindlik tagastusprotsess võib toetada klientide hoidmist.

Korduma kippuvad küsimused

Kuidas saavad iseteeninduslikud tagastuskioskid parandada klientide rahulolu?

Iseteeninduslike tagastuskioskite integreerimine jaemüügikeskkondadesse mitte ainult ei muuda tagastusprotsessi sujuvamaks, vaid suurendab märkimisväärselt ka klientide rahulolu tänu lühematele ooteaegadele, suuremale mugavusele, suuremale täpsusele, isikupärastamisvõimalustele ja ostlejate suuremale kontrollitundele. Kuna jaemüüjad jätkavad selle tehnoloogia kasutuselevõttu, näevad nad selle tulemusena tõenäoliselt klientide lojaalsuse ja säilitamise paranemist.

Mis kasu on tagastamiseks kodukollektsiooni pakkumisest?

Tagastuste jaoks kodukogumise rakendamine pakub märkimisväärseid eeliseid nii klientidele kui ka jaemüüjatele. Suurendades mugavust, vähendades riske, kiirendades tagasimakseid ja edendades klientide lojaalsust, ei paranda see lähenemisviis mitte ainult üldist ostukogemust, vaid tugevdab ka kaubamärgi mainet ja tegevuse tõhusust.

Mugavuse ja paindlikkuse esikohale seadmine

Ühendkuningriigi e-kaubanduse turg peaks 2027. aastaks jõudma 152 miljardi naelani. See näitab väga konkurentsitihedat keskkonda, mida jaemüüjad peavad oma tagastusstrateegiaid kajastama ja pidevalt uuendama. Makstud tagastused kasvavad, kuid paindlikkus, mugavus ja läbipaistvus on klientide lojaalsuse säilitamiseks hädavajalikud. Jaemüüjad, kes pakuvad kiireid tagasimakseid, erinevaid tagastusvõimalusi ja selgeid eeskirju, on edu saavutamiseks hästi positsioneeritud.

Tagastamine on e-kaubanduse jaoks endiselt probleem. See on niiökonoomiline kui ka ökoloogiline koorem. Seetõttu on asjakohane kaaluda klientide harimist ja lisaks tagastusvõimaluste pakkumisele anda teavet selle kohta, mis juhtub tagastatud toodetega. E-kaubanduse eksperdid peaksid nendele suundumustele tähelepanu pöörama ja kaaluma, kuidas rakendada sarnaseid strateegiaid oma tegevuse parandamiseks ja klientide rahulolu suurendamiseks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+