3 min. lugemist

Ühendkuningriigi jaemüüjad uuendavad tagastuseeskirju

Tagasisaatmispoliitika on oluline tegur, mis mõjutab tarbijakäitumist ja kujundab konkurentsimaastikku. ZigZagi aruandes uuritakse, kuidas suuremad jaemüüjad muudavad oma vaatenurka e-kaubanduse tootlusele. Ühest küljest peavad nad arvestama klientide rahuloluga, kaaludes samal ajal ka kasumlikkust.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Ühendkuningriigi jaemüüjad uuendavad tagastuseeskirju
Allikas: Depositphotos

Aruanne sisaldab Ühendkuningriigi 130 juhtiva jaemüüja tagastuspoliitika andmete põhjalikku analüüsi. ZigZagi tagasisaatmisekspertide meeskond viis uuringu läbi 2024. aasta juunis.

Makstud tagastuspoliitika on muutumas normiks

Makstud tulu kasv kujutab endast olulist muutust e-kaubanduses. 2023. aastal võttis 33% Briti jaemüüjatest veebitagastuste eest tasu, mis on 17% rohkem kui eelmisel aastal. Jaemüüjad kasutavad seda lähenemisviisi üha enam, et kompenseerida suuri pöördlogistika kulusid. Aruandes soovitatakse siiski tasusid mugavusega tasakaalustada – näiteks kehtestas New Look veebitagastuste eest 2,50 naela suuruse tasu. Samal ajal säilitasid nad tasuta tagastused poes, mis tõi kaasa sujuvama ülemineku ja parema kliendikogemuse.

“71% Ühendkuningriigi tarbijatest maksaks liikmelisuse eest tasuta tagastusega, nii et jaemüüjad jätkavad tõenäoliselt nende pakkumist stiimulitena.”

Huvitav on see, et tasud ei heiduta britte. 61% ostlejatest on endiselt valmis ostma jaemüüjatelt, kes küsivad tagastuste eest tasu. Ligi pooled maksaksid lisatasu selliste mugavate võimaluste eest nagu “kodukollektsioon”. See on teenus, kus jaemüüja või kuller tuleb kaubale tagastamiseks otse kliendi kodust järele.

Mugavus ja tagastusaeg on olulised

Mugavus on nüüd tootluse otsustav tegur. Kuna 84% ostlejatest kontrollib enne ostmist tagastuspoliitikat, peavad jaemüüjad rõhutama lihtsust ja selgust. Mitme tagastusvõimaluse pakkumine, näiteks kojukorje, pakiautomaadid ja poes tagastamine, on standardne. Jaemüüjad keskenduvad ka paberivabadele tagastustele. Seda võimalust pakub kuni 60% ettevõtetest – märkimisväärne kasv võrreldes 20% -ga 2018. aastal. Tagastusperioodi pikkus on kliendirahulolu seisukohast jätkuvalt oluline . Uuringud näitavad, et 68% jaemüüjatest pakub 28–30-päevast tagastusperioodi, ainult 12% pikendab seda perioodi rohkem kui 60 päevani.

 

UK retail shakeup: 33% now charge for online returns. 61% of shoppers don't mind. Is this the future of e-commerce?

Source: ZigZag

“62% jaemüüjatest pakub nüüd tagastusprotsessis 3 või enamat saatmisteenust, mis on 26 protsendipunkti rohkem kui 2018. aastal,” öeldakse aruandes.

Tagasimakse kiirus on ülioluline

Kliendid ootavad kiireid tagasimakseid. 85% ei soovi oodata kauem kui nädal. Keskmine tagasimaksete aeg on aga 9,5 päeva. Jaemüüjad, kes pakuvad kiiremaid tagastusvõimalusi, nagu poekrediit või reaalajas vahetus, saavutavad tõenäoliselt suurema kliendirahulolu.

Uuenduslikud tavad soodustavad edu

Parimad jaemüüjad kasutavad tagastusprotsesside parandamiseks tehnoloogiat. Näiteks testis New Look iseteeninduslikke tagastuskioskeid, pakkudes sujuvat kogemust ja vähendades töötajate töökoormust. Samamoodi pakub Next erinevaid tagastusvõimalusi alates kodukorjest kuni pakiautomaatideni, näidates, kuidas paindlik tagastusprotsess võib toetada klientide hoidmist.

Korduma kippuvad küsimused

Kuidas saavad iseteeninduslikud tagastuskioskid parandada klientide rahulolu?

Iseteeninduslike tagastuskioskite integreerimine jaemüügikeskkondadesse mitte ainult ei muuda tagastusprotsessi sujuvamaks, vaid suurendab märkimisväärselt ka klientide rahulolu tänu lühematele ooteaegadele, suuremale mugavusele, suuremale täpsusele, isikupärastamisvõimalustele ja ostlejate suuremale kontrollitundele. Kuna jaemüüjad jätkavad selle tehnoloogia kasutuselevõttu, näevad nad selle tulemusena tõenäoliselt klientide lojaalsuse ja säilitamise paranemist.

Mis kasu on tagastamiseks kodukollektsiooni pakkumisest?

Tagastuste jaoks kodukogumise rakendamine pakub märkimisväärseid eeliseid nii klientidele kui ka jaemüüjatele. Suurendades mugavust, vähendades riske, kiirendades tagasimakseid ja edendades klientide lojaalsust, ei paranda see lähenemisviis mitte ainult üldist ostukogemust, vaid tugevdab ka kaubamärgi mainet ja tegevuse tõhusust.

Mugavuse ja paindlikkuse esikohale seadmine

Ühendkuningriigi e-kaubanduse turg peaks 2027. aastaks jõudma 152 miljardi naelani. See näitab väga konkurentsitihedat keskkonda, mida jaemüüjad peavad oma tagastusstrateegiaid kajastama ja pidevalt uuendama. Makstud tagastused kasvavad, kuid paindlikkus, mugavus ja läbipaistvus on klientide lojaalsuse säilitamiseks hädavajalikud. Jaemüüjad, kes pakuvad kiireid tagasimakseid, erinevaid tagastusvõimalusi ja selgeid eeskirju, on edu saavutamiseks hästi positsioneeritud.

Tagastamine on e-kaubanduse jaoks endiselt probleem. See on niiökonoomiline kui ka ökoloogiline koorem. Seetõttu on asjakohane kaaluda klientide harimist ja lisaks tagastusvõimaluste pakkumisele anda teavet selle kohta, mis juhtub tagastatud toodetega. E-kaubanduse eksperdid peaksid nendele suundumustele tähelepanu pöörama ja kaaluma, kuidas rakendada sarnaseid strateegiaid oma tegevuse parandamiseks ja klientide rahulolu suurendamiseks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
SHEIN IPO hindamine langeb 50B dollarini
2 min. lugemist

SHEIN IPO hindamine langeb 50B dollarini

Reutersi eksklusiivse raporti kohaselt on Sheinil käimas läbi see, mida me tööstuses nimetame “reality check momendiks”. Asi on selline: Shein kaalub oma debüüti Londoni börsil, kuid seal on üks konks. Uskumatu, et nende praegune 50 miljardi dollari suurune hinnang on umbes veerandi võrra madalam kui nende eelmise aasta väärtus.

Loe artiklit
Google’i 75 miljardi dollari suurune tehisintellekti investeerimisplaan aastaks 2025
2 min. lugemist

Google’i 75 miljardi dollari suurune tehisintellekti investeerimisplaan aastaks 2025

Ettevõtte tegevjuht Sundar Pichai ütles Alphabeti neljanda kvartali 2024. aasta tulemuste avaldamisel, et ettevõte kavatseb 2025. aastal kulutada umbes 75 miljardit dollarit kapitalikuludeks. See on märkimisväärne kasv võrreldes 32,3 miljardi dollariga, mis kulutati 2023. aastal, ja näitab, kuidas tehnoloogiagigantide vaheline konkurents nende AI-võimekuse suurendamiseks kasvab.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+