2 min. lugemist

Ühendkuningriigi moe e-kaubandus 2024: BNPL kasvutrendid ja tellimuste sõlmimise suundumused

Ühendkuningriigi moe-elektroonilise kaubanduse turul on oluliselt muutumas viis, kuidas kliendid ostavad ja maksavad oma riiete eest. InternetRetailing'i andmete kohaselt on sektoris toimumas märkimisväärsed muutused, mis tulenevad intrigeerivatest suundumustest tellimusteenuste, tarne-eelistuste ja makseviiside osas.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Ühendkuningriigi moe e-kaubandus 2024: BNPL kasvutrendid ja tellimuste sõlmimise suundumused
Allikas: Depositphotos

Moetellimusteenused

Hoolimata oma uuenduslikkusest on moe tellimusboksid võetud vastu vaid mõõdukalt. 5% Ühendkuningriigi moe e-ostlejatest valib aksessuaaride tellimise, 8% aga rõivaste ja jalatsite tellimise. Kui alates 2019. aastast märkimisväärne tegija Stitch Fix teatas 2023. aastal oma lahkumisest Ühendkuningriigi turult, viidates makromajanduslikule survele, juhtis see tähelepanu turu raskustele. Tellimused, mis keskenduvad kohaletoimetamisele, on aga olnud edukamad; 26,7% moeostjatest on aastased tellimused täiustatud kohaletoimetamisteenuste jaoks. Kuna tarbijate ootused mugavale ostukogemusele kasvavad, saavad need tellijad kasu eelkõige tasuta kohaletoimetamise (83,6%) ja kiirendatud tarnevõimalustest (68,4%).

Makseviiside areng moe e-kaubanduses

Makseviiside eelistused näitavad nii järjepidevust kui ka muutusi. Kuna 92% tarbijatest kasutab deebet- või krediitkaarti, on traditsioonilised makseviisid endiselt populaarsed, kuid digitaalsed alternatiivid muutuvad üha populaarsemaks. 61% moeostjatest kasutab kolmanda osapoole kassateenuseid, nagu PayPal, ja 36% tarbijatest kasutab nüüd mobiilimakseid, mille populaarsus on kahekordistunud.

fashion uk - payment methods

Source: Internetretailing

Osta kohe ja maksa hiljem teenuste tõus

Üks eriti intrigeeriv suundumus on näha Buy Now Pay Later(BNPL) valdkonnas. Kuigi kasutamine on veidi vähenenud 25%-lt 23%-le, on turg märkimisväärselt kasvanud, neljakordistudes alates 2020. aastast.

Prognooside kohaselt ületab see 2023. aastal BNPL-teenuste kaudu kulutatud 16,7 miljardit naelsterlingit, ulatudes sel aastal 30 miljardi naelsterlingini

. Järgides eetilisi laenustandardeid, on suured moekauplused võtnud kasutusele BNPL-võimalused. Näiteks saavad kliendid Sheini paindlike maksekavade abil Klarna ja Clearpay kaudu makseid mitmeks osamakseks jagada. Sarnaselt sellele pakub ASOS mitmeid osamaksekavasid, kuid nende makselehekülgedel on silmatorkavalt näha hoiatusi vastutustundliku kulutamise kohta. Muutuv maksemaastik peegeldab tarbijate käitumise ja finantseelistuste laiemat muutust, kuigi jaemüüjad rõhutavad hilinenud maksete võimaluste kasutamisel ettevaatliku kulutamise väärtust.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate
5 min. lugemist

Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate

Mõned aastad tagasi tähendas veebipoe käivitamine kuu aega arendajaga veetmist ja mõne tuhande dollari ettemaksu. Täna? Teil võib pärastlõunal töötada töötav pood ja selle alustamine ei maksa teile põhimõtteliselt midagi. Kui olete mõelnud oma veebiettevõtte loomisele, kuid tehnilised asjad või käivituskulud on teid tagasi hoidnud, on mul häid uudiseid.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU