2 min. lugemist

Ühendkuningriigi moe e-kaubandus 2024: BNPL kasvutrendid ja tellimuste sõlmimise suundumused

Ühendkuningriigi moe-elektroonilise kaubanduse turul on oluliselt muutumas viis, kuidas kliendid ostavad ja maksavad oma riiete eest. InternetRetailing'i andmete kohaselt on sektoris toimumas märkimisväärsed muutused, mis tulenevad intrigeerivatest suundumustest tellimusteenuste, tarne-eelistuste ja makseviiside osas.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Ühendkuningriigi moe e-kaubandus 2024: BNPL kasvutrendid ja tellimuste sõlmimise suundumused
Allikas: Depositphotos

Moetellimusteenused

Hoolimata oma uuenduslikkusest on moe tellimusboksid võetud vastu vaid mõõdukalt. 5% Ühendkuningriigi moe e-ostlejatest valib aksessuaaride tellimise, 8% aga rõivaste ja jalatsite tellimise. Kui alates 2019. aastast märkimisväärne tegija Stitch Fix teatas 2023. aastal oma lahkumisest Ühendkuningriigi turult, viidates makromajanduslikule survele, juhtis see tähelepanu turu raskustele. Tellimused, mis keskenduvad kohaletoimetamisele, on aga olnud edukamad; 26,7% moeostjatest on aastased tellimused täiustatud kohaletoimetamisteenuste jaoks. Kuna tarbijate ootused mugavale ostukogemusele kasvavad, saavad need tellijad kasu eelkõige tasuta kohaletoimetamise (83,6%) ja kiirendatud tarnevõimalustest (68,4%).

Makseviiside areng moe e-kaubanduses

Makseviiside eelistused näitavad nii järjepidevust kui ka muutusi. Kuna 92% tarbijatest kasutab deebet- või krediitkaarti, on traditsioonilised makseviisid endiselt populaarsed, kuid digitaalsed alternatiivid muutuvad üha populaarsemaks. 61% moeostjatest kasutab kolmanda osapoole kassateenuseid, nagu PayPal, ja 36% tarbijatest kasutab nüüd mobiilimakseid, mille populaarsus on kahekordistunud.

fashion uk - payment methods

Source: Internetretailing

Osta kohe ja maksa hiljem teenuste tõus

Üks eriti intrigeeriv suundumus on näha Buy Now Pay Later(BNPL) valdkonnas. Kuigi kasutamine on veidi vähenenud 25%-lt 23%-le, on turg märkimisväärselt kasvanud, neljakordistudes alates 2020. aastast.

Prognooside kohaselt ületab see 2023. aastal BNPL-teenuste kaudu kulutatud 16,7 miljardit naelsterlingit, ulatudes sel aastal 30 miljardi naelsterlingini

. Järgides eetilisi laenustandardeid, on suured moekauplused võtnud kasutusele BNPL-võimalused. Näiteks saavad kliendid Sheini paindlike maksekavade abil Klarna ja Clearpay kaudu makseid mitmeks osamakseks jagada. Sarnaselt sellele pakub ASOS mitmeid osamaksekavasid, kuid nende makselehekülgedel on silmatorkavalt näha hoiatusi vastutustundliku kulutamise kohta. Muutuv maksemaastik peegeldab tarbijate käitumise ja finantseelistuste laiemat muutust, kuigi jaemüüjad rõhutavad hilinenud maksete võimaluste kasutamisel ettevaatliku kulutamise väärtust.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025
2 min. lugemist

Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025

Pärast nädalast Meta-ülest poliitikamuutust ja tuliseid arutelusid vastuvõetava kõne ümber näitab Instagram strateegilisi prioriteete. Tegevjuht Adam Mosseri kirjeldab platvormi ambitsioonikat visiooni aastaks 2025, keskendudes suuresti uutele loomingulistele vahenditele ja parematele kasutajaliidetele.

Loe artiklit
Google Ads käivitab eelarve testid Performance Max jaoks
3 min. lugemist

Google Ads käivitab eelarve testid Performance Max jaoks

Google Ads on käivitanud uue funktsiooni, mis võimaldab hinnata eelarve üleminekut dünaamilistest otsingukampaaniatest (DSA) või Display-kampaaniatest Performance Max (PMax) kampaaniatesse. Uuenduse eesmärk on aidata saavutada suuremat tõhusust ja paremaid tulemusi.

Loe artiklit
TikTok’i 2025 Trends: Uus aruanne paljastab e-kaubanduse strateegiaid
2 min. lugemist

TikTok’i 2025 Trends: Uus aruanne paljastab e-kaubanduse strateegiaid

TikToki “What’s Next 2025 Trend Report” tõstab esile uusi suundumusi, mida e-kaubanduse kaubamärgid saavad kasutada, et jääda kultuuriliselt asjakohaseks ja suhelda oma sihtrühmadega. Siin on peamised järeldused teie selle aasta strateegia jaoks, mis aitavad teil orienteeruda turu dünaamikas, optimeerida oma tulemuslikkust ja luua oma sihtrühmaga sisukaid sidemeid andmepõhiste arusaamade ja tõestatud metoodikate abil.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+