1 min. lugemist

Ühendkuningriigi pühadeostude suundumused: veebipõhine ja jätkusuutlik jaemüügibuum

Experiani ja Rewardi hiljutise aruande kohaselt läheneb pühadehooaeg ja kauplused valmistuvad ära kasutama lisaraha, mida inimesed kulutavad. Aasta-aastalt on veebikulutused kasvanud 4%, võttes suurema osa inimeste rahakotist.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Ühendkuningriigi pühadeostude suundumused: veebipõhine ja jätkusuutlik jaemüügibuum
Allikas: Depositphotos

Ebasoodsate ilmastikutingimuste ja veebis kohaletoimetamise lihtsuse tõttu otsustavad tarbijad jõulude ajal kodust sisseoste teha, muutes veebikaubanduse normiks. Kui poes tehtud ostud vähenevad aastaga 2%, siis veebikulutused on kasvanud 4%, mis näitab e-kaubanduse müügi märkimisväärset kasvu.

Eeldatakse, et see suundumus püsib aasta lõpuni, saavutades suurema osa tarbijate ostujõust.

Kasutatud asjade ostmine on muutumas populaarseks trendiks ning ka jätkusuutliku ostlemise populaarsus kasvab. Britid saavad nüüd tänu sellele muudatusele osta oma lemmikmoekaupu murdosa hinnaga, mis vähendab ka mõju keskkonnale ja pakub suurepärast väärtust.

A 21% increase in overall sales was discovered after transactions at second-hand online marketplaces were analyzed. Younger and middle-aged generations are also using these channels to find deals.

Source: Experian

Kogumüügi kasv 21% avastati pärast seda, kui analüüsiti tehinguid kasutatud veebiturgudel. Ka nooremad ja keskealised põlvkonnad kasutavad neid kanaleid tehingute leidmiseks.

E-kaubanduse sõnum on selge: kuna pühadeaegne veebiostlemine muutub uueks normaalsuseks ja jätkusuutlikkus on kesksel kohal, võidavad jaemüüjad, kes ühendavad digitaalse mugavuse keskkonnateadlike pakkumistega, sel pühadeostude hooajal suurelt.

Kuna kasutatud kaupade turud õitsevad 21% kasvuga, pole kunagi olnud paremat aega kohanemiseks ja nende muutuvate tarbijaeelistuste ärakasutamiseks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Loe artiklit
Euroopa Liidu e-kaubanduse aruanne 2024: Piirkondliku turu analüüs: Piirkondliku turu analüüs
3 min. lugemist

Euroopa Liidu e-kaubanduse aruanne 2024: Piirkondliku turu analüüs: Piirkondliku turu analüüs

Piirkondliku turu analüüs näitab Euroopa Liidu digitaalse turu muutuvat olukorda. Eurostati piirkondlikus aastaraamatus 2024 tuuakse esile erinevaid suundumusi internetikaubanduses eri piirkondades. Selles analüüsis uuritakse hiljutisi arenguid digitaalses kaubanduses, keskendudes tarbijate käitumisele ja individuaalsetele müügimudelitele kogu ELis.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+