1 min. lugemist

Ühendkuningriigi pühadeostude suundumused: veebipõhine ja jätkusuutlik jaemüügibuum

Experiani ja Rewardi hiljutise aruande kohaselt läheneb pühadehooaeg ja kauplused valmistuvad ära kasutama lisaraha, mida inimesed kulutavad. Aasta-aastalt on veebikulutused kasvanud 4%, võttes suurema osa inimeste rahakotist.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Ühendkuningriigi pühadeostude suundumused: veebipõhine ja jätkusuutlik jaemüügibuum
Allikas: Depositphotos

Ebasoodsate ilmastikutingimuste ja veebis kohaletoimetamise lihtsuse tõttu otsustavad tarbijad jõulude ajal kodust sisseoste teha, muutes veebikaubanduse normiks. Kui poes tehtud ostud vähenevad aastaga 2%, siis veebikulutused on kasvanud 4%, mis näitab e-kaubanduse müügi märkimisväärset kasvu.

Eeldatakse, et see suundumus püsib aasta lõpuni, saavutades suurema osa tarbijate ostujõust.

Kasutatud asjade ostmine on muutumas populaarseks trendiks ning ka jätkusuutliku ostlemise populaarsus kasvab. Britid saavad nüüd tänu sellele muudatusele osta oma lemmikmoekaupu murdosa hinnaga, mis vähendab ka mõju keskkonnale ja pakub suurepärast väärtust.

A 21% increase in overall sales was discovered after transactions at second-hand online marketplaces were analyzed. Younger and middle-aged generations are also using these channels to find deals.

Source: Experian

Kogumüügi kasv 21% avastati pärast seda, kui analüüsiti tehinguid kasutatud veebiturgudel. Ka nooremad ja keskealised põlvkonnad kasutavad neid kanaleid tehingute leidmiseks.

E-kaubanduse sõnum on selge: kuna pühadeaegne veebiostlemine muutub uueks normaalsuseks ja jätkusuutlikkus on kesksel kohal, võidavad jaemüüjad, kes ühendavad digitaalse mugavuse keskkonnateadlike pakkumistega, sel pühadeostude hooajal suurelt.

Kuna kasutatud kaupade turud õitsevad 21% kasvuga, pole kunagi olnud paremat aega kohanemiseks ja nende muutuvate tarbijaeelistuste ärakasutamiseks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+