Ebasoodsate ilmastikutingimuste ja veebis kohaletoimetamise lihtsuse tõttu otsustavad tarbijad jõulude ajal kodust sisseoste teha, muutes veebikaubanduse normiks. Kui poes tehtud ostud vähenevad aastaga 2%, siis veebikulutused on kasvanud 4%, mis näitab e-kaubanduse müügi märkimisväärset kasvu.
Eeldatakse, et see suundumus püsib aasta lõpuni, saavutades suurema osa tarbijate ostujõust.
Kasutatud asjade ostmine on muutumas populaarseks trendiks ning ka jätkusuutliku ostlemise populaarsus kasvab. Britid saavad nüüd tänu sellele muudatusele osta oma lemmikmoekaupu murdosa hinnaga, mis vähendab ka mõju keskkonnale ja pakub suurepärast väärtust.
Kogumüügi kasv 21% avastati pärast seda, kui analüüsiti tehinguid kasutatud veebiturgudel. Ka nooremad ja keskealised põlvkonnad kasutavad neid kanaleid tehingute leidmiseks.