1 min. lugemist

Ühendkuningriigi reklaamikulud ulatuvad selle aasta 1. kvartalis 9,2 miljardi naelani

Briti reklaamistseen purustas möödunud esimese kvartali kulutuste rekordid. Reklaamiliidu ja WARC-i uued arvud näitavad reklaamikulude hämmastavat 9.3% kasvu, viies seega kogu summa jaanuarist märtsini hämmastava 9.2 miljardi naelani.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Ühendkuningriigi reklaamikulud ulatuvad selle aasta 1. kvartalis 9,2 miljardi naelani
Allikas: Depositphotos

Peamiselt digitaalse reklaami pideva laienemise tõttu ületas see digitaalse ja veebiturunduse hämmastav tõus varasemaid hinnanguid üle kolme protsendipunkti. Veebikanalitele kuulub praegu hämmastav 79,7% Ühendkuningriigi reklaamikuludest.

Ees näevad tööstuse analüütikud , et tõus jätkub. Kui teises kvartalis on oodata 9,2% kasvu, võivad reklaamiinvesteeringud tõusta 9,7 miljardi naelani.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

Eksperdid prognoosivad nüüd 7.7% -list aastast kasvumäära, nii et kogu aasta vaadet on ülespoole muudetud. Aasta lõpuks suurendaks see digitaalset ja veebiturundust Ühendkuningriigis vapustava 39.4 miljardi naelani.

On mitmeid tööstusharusid , mis on valmis eriti suurepärasteks esinemisteks:

  • Koduväline reklaam: +12.5%
  • Otsingureklaam: + 10.1%
  • Raadio: +5.5%

Ajendatuna spordiüritusi täis suvest, on Broadcaster Video On- Demand (BVOD) eriti valmis esimest korda murdma 1 miljardi naela piiri.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem
4 min. lugemist

Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem

Digitaalne reklaam muutub kiiremini kui kunagi varem ning e-kaubanduse kaubamärgid ja turundusagentuurid peavad uute väljakutsete ja võimalustega sammu pidama. Industry Pulse Report kaardistab, millised trendid, ohud, süvavead ja uuendused kujundavad online-reklaami järgmisel aastal. See tugineb digitaalse meedia ekspertide – reklaamitegijate, agentuuride, reklaamtehnoloogiaettevõtete ja kirjastajate – arvamustele ning annab ülevaate sellest, mis on 2025. aastal tõhusa […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+