Peamiselt digitaalse reklaami pideva laienemise tõttu ületas see digitaalse ja veebiturunduse hämmastav tõus varasemaid hinnanguid üle kolme protsendipunkti. Veebikanalitele kuulub praegu hämmastav 79,7% Ühendkuningriigi reklaamikuludest.
Ees näevad tööstuse analüütikud , et tõus jätkub. Kui teises kvartalis on oodata 9,2% kasvu, võivad reklaamiinvesteeringud tõusta 9,7 miljardi naelani.
Eksperdid prognoosivad nüüd 7.7% -list aastast kasvumäära, nii et kogu aasta vaadet on ülespoole muudetud. Aasta lõpuks suurendaks see digitaalset ja veebiturundust Ühendkuningriigis vapustava 39.4 miljardi naelani.
On mitmeid tööstusharusid , mis on valmis eriti suurepärasteks esinemisteks:
- Koduväline reklaam: +12.5%
- Otsingureklaam: + 10.1%
- Raadio: +5.5%
Ajendatuna spordiüritusi täis suvest, on Broadcaster Video On- Demand (BVOD) eriti valmis esimest korda murdma 1 miljardi naela piiri.