1 min. lugemist

Ühendkuningriigi reklaamikulud ulatuvad selle aasta 1. kvartalis 9,2 miljardi naelani

Briti reklaamistseen purustas möödunud esimese kvartali kulutuste rekordid. Reklaamiliidu ja WARC-i uued arvud näitavad reklaamikulude hämmastavat 9.3% kasvu, viies seega kogu summa jaanuarist märtsini hämmastava 9.2 miljardi naelani.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Ühendkuningriigi reklaamikulud ulatuvad selle aasta 1. kvartalis 9,2 miljardi naelani
Allikas: Depositphotos

Peamiselt digitaalse reklaami pideva laienemise tõttu ületas see digitaalse ja veebiturunduse hämmastav tõus varasemaid hinnanguid üle kolme protsendipunkti. Veebikanalitele kuulub praegu hämmastav 79,7% Ühendkuningriigi reklaamikuludest.

Ees näevad tööstuse analüütikud , et tõus jätkub. Kui teises kvartalis on oodata 9,2% kasvu, võivad reklaamiinvesteeringud tõusta 9,7 miljardi naelani.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

Eksperdid prognoosivad nüüd 7.7% -list aastast kasvumäära, nii et kogu aasta vaadet on ülespoole muudetud. Aasta lõpuks suurendaks see digitaalset ja veebiturundust Ühendkuningriigis vapustava 39.4 miljardi naelani.

On mitmeid tööstusharusid , mis on valmis eriti suurepärasteks esinemisteks:

  • Koduväline reklaam: +12.5%
  • Otsingureklaam: + 10.1%
  • Raadio: +5.5%

Ajendatuna spordiüritusi täis suvest, on Broadcaster Video On- Demand (BVOD) eriti valmis esimest korda murdma 1 miljardi naela piiri.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.
3 min. lugemist

7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.

Affiliate World Europe tuleb 4.-5. septembril 2025 Budapestis Hungexpo Budapesti kongressi- ja messikeskuses. See esmaklassiline affiliate marketingi konverents toob kokku valdkonna parimad turundajad, reklaamijad ja tehnoloogilised uuendajad kaheks päevaks, kus toimub võrgustike loomine, õppimine ja ärikasv.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele
2 min. lugemist

Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele

Meta on lõpetanud oma Opportunity Score’i funktsiooni ülemaailmse kasutuselevõtu kõigis reklaamikontodes pärast selle aasta alguses alanud esialgset testimisfaasi. Tehisintellektipõhise optimeerimisvahendi eesmärk on aidata reklaamijatel süstemaatiliste soovituste abil parandada oma kampaaniate tulemuslikkust.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+