2 min. lugemist

Ühendkuningriigi veebikulutused tõusevad hüppeliselt, kui sport kujundab ostuharjumusi – e-kaubandus

AliExpressi praeguse tarbijastatistika analüüsi kohaselt on Briti veebijaekaubanduse suundumused märkimisväärselt muutunud ja spordiüritused mõjutavad enamasti ostukäitumist.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Ühendkuningriigi veebikulutused tõusevad hüppeliselt, kui sport kujundab ostuharjumusi – e-kaubandus
Allikas: Depositphotos

Paljudes Euroopa riikides läbi viidud küsitluse kohaselt kulutavad Ühendkuningriigi tarbijad internetis rohkem aega ja raha kui kunagi varem. Britid veetsid keskmiselt peaaegu viis tundi nädalas internetis kaupu sirvides; millenniumi põlvkonnad (vanuses 35–44) juhivad süüdistust; Peaaegu 56% nende ostudest tehti veebis.

Põneval kombel muutus tarbijakäitumine vastavalt 2024. aasta suvespordile. Kui 40% vastanutest arvas, et internetist ostmine on muutnud spordi sel aastal kättesaadavamaks, siis üle kolmandiku vastanutest väitis, et spordiüritused mõjutasid nende moevalikut.

Peamised kulukategooriad muutusid; toidukaubad ja joogid tõusid esikohale, ületades pingereas riideid. Brittidele, kes ostavad pidustuskaupu, et sportlikke üritusi vaadates maitsta, omistatakse see muudatus. Kolme kuu jooksul osutus keskmine internetikulu mõnevõrra märkimisväärseks 600 naelaks.

Kuna üle poole Ühendkuningriigi tarbijatest tunnistab nende saitide kasutamist, koguvad veebiturud endiselt auru. Seda suundumust soodustavaid põhielemente nimetatakse mugavuseks, konkurentsivõimelisteks kuludeks ja suureks tootevalikuks.

Kuna kolmveerand vastanutest ütles, et spordiga tegelemine aitab kaasa nende vaimsele tervisele, rõhutati uuringus ka spordi head mõju sotsiaalsetele kontaktidele ja vaimsele heaolule.

Veebiostude arenedes on ilmne, et välised üritused, nagu suured spordiüritused, võivad oluliselt mõjutada klientide käitumist ja kulumustreid. E-kaubanduse dünaamilises maailmas peavad nii jaemüüjad kui ka turud jääma krapsakaks, et täita neid muutuvaid vajadusi.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU