
Paljudes Euroopa riikides läbi viidud küsitluse kohaselt kulutavad Ühendkuningriigi tarbijad internetis rohkem aega ja raha kui kunagi varem. Britid veetsid keskmiselt peaaegu viis tundi nädalas internetis kaupu sirvides; millenniumi põlvkonnad (vanuses 35–44) juhivad süüdistust; Peaaegu 56% nende ostudest tehti veebis.
Põneval kombel muutus tarbijakäitumine vastavalt 2024. aasta suvespordile. Kui 40% vastanutest arvas, et internetist ostmine on muutnud spordi sel aastal kättesaadavamaks, siis üle kolmandiku vastanutest väitis, et spordiüritused mõjutasid nende moevalikut.
Peamised kulukategooriad muutusid; toidukaubad ja joogid tõusid esikohale, ületades pingereas riideid. Brittidele, kes ostavad pidustuskaupu, et sportlikke üritusi vaadates maitsta, omistatakse see muudatus. Kolme kuu jooksul osutus keskmine internetikulu mõnevõrra märkimisväärseks 600 naelaks.
Kuna üle poole Ühendkuningriigi tarbijatest tunnistab nende saitide kasutamist, koguvad veebiturud endiselt auru. Seda suundumust soodustavaid põhielemente nimetatakse mugavuseks, konkurentsivõimelisteks kuludeks ja suureks tootevalikuks.
Kuna kolmveerand vastanutest ütles, et spordiga tegelemine aitab kaasa nende vaimsele tervisele, rõhutati uuringus ka spordi head mõju sotsiaalsetele kontaktidele ja vaimsele heaolule.
Veebiostude arenedes on ilmne, et välised üritused, nagu suured spordiüritused, võivad oluliselt mõjutada klientide käitumist ja kulumustreid. E-kaubanduse dünaamilises maailmas peavad nii jaemüüjad kui ka turud jääma krapsakaks, et täita neid muutuvaid vajadusi.