2 min. lugemist

Ühendkuningriigi veebikulutused tõusevad hüppeliselt, kui sport kujundab ostuharjumusi – e-kaubandus

AliExpressi praeguse tarbijastatistika analüüsi kohaselt on Briti veebijaekaubanduse suundumused märkimisväärselt muutunud ja spordiüritused mõjutavad enamasti ostukäitumist.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Ühendkuningriigi veebikulutused tõusevad hüppeliselt, kui sport kujundab ostuharjumusi – e-kaubandus
Allikas: Depositphotos

Paljudes Euroopa riikides läbi viidud küsitluse kohaselt kulutavad Ühendkuningriigi tarbijad internetis rohkem aega ja raha kui kunagi varem. Britid veetsid keskmiselt peaaegu viis tundi nädalas internetis kaupu sirvides; millenniumi põlvkonnad (vanuses 35–44) juhivad süüdistust; Peaaegu 56% nende ostudest tehti veebis.

Põneval kombel muutus tarbijakäitumine vastavalt 2024. aasta suvespordile. Kui 40% vastanutest arvas, et internetist ostmine on muutnud spordi sel aastal kättesaadavamaks, siis üle kolmandiku vastanutest väitis, et spordiüritused mõjutasid nende moevalikut.

Peamised kulukategooriad muutusid; toidukaubad ja joogid tõusid esikohale, ületades pingereas riideid. Brittidele, kes ostavad pidustuskaupu, et sportlikke üritusi vaadates maitsta, omistatakse see muudatus. Kolme kuu jooksul osutus keskmine internetikulu mõnevõrra märkimisväärseks 600 naelaks.

Kuna üle poole Ühendkuningriigi tarbijatest tunnistab nende saitide kasutamist, koguvad veebiturud endiselt auru. Seda suundumust soodustavaid põhielemente nimetatakse mugavuseks, konkurentsivõimelisteks kuludeks ja suureks tootevalikuks.

Kuna kolmveerand vastanutest ütles, et spordiga tegelemine aitab kaasa nende vaimsele tervisele, rõhutati uuringus ka spordi head mõju sotsiaalsetele kontaktidele ja vaimsele heaolule.

Veebiostude arenedes on ilmne, et välised üritused, nagu suured spordiüritused, võivad oluliselt mõjutada klientide käitumist ja kulumustreid. E-kaubanduse dünaamilises maailmas peavad nii jaemüüjad kui ka turud jääma krapsakaks, et täita neid muutuvaid vajadusi.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+