2 min. lugemist

Ühendkuningriigi VKEd õitsevad brändi ehitamise reklaamistrateegiate abil

Hiljutised andmed näitavad Ühendkuningriigi väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete (VKEd) seas silmatorkavat suundumust: enamik neist saab kasu oma reklaami- ja brändiarendamisstrateegiatest. Amazon Ads 'i uuring näitab, et 86% VKEdest omistab oma praegustele reklaamimeetoditele edu uute klientide ligimeelitamisel ja kaubamärgi tuntuse suurendamisel viimase aasta jooksul.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Ühendkuningriigi VKEd õitsevad brändi ehitamise reklaamistrateegiate abil
Allikas: Depositphotos

Reklaami mõju ulatub kaugemale pelgalt klientide hankimisest, mängides olulist rolli ettevõtte kasvus. Kolmveerand küsitletud ettevõtetest teatas, et nende reklaamipingutused on aidanud kaasa nende tegevuse laiendamisele Ühendkuningriigis. Lisaks märkis üle poole vastanutest, et reklaam on aidanud kaasa nende rahvusvahelise äritegevuse laienemisele ja kaubamärgi tuntusele. Need positiivsed tulemused on mõjutanud reklaami eelarvet. Küsitletud Ühendkuningriigi VKEdest veidi üle kolmandiku säilitas oma eelarve võrreldes eelmise aastaga, samas kui üle poole oli kohandanud oma reklaamikulutusi, et toetada oma brändi arendamise jõupingutusi. Uuringus leiti, et peaaegu kolmveerand küsitletud 600 VKEst investeerib aktiivselt reklaami, et edendada oma brändi ja äritegevust. Märkimisväärne vähemus, peaaegu kolmkümmend protsenti, ei kuluta reklaamikampaaniatele üldse raha. Küsimusele, miks nad ei reklaami ei tee, vastati kõige sagedamini, et kulud on suured ja varasemate jõupingutuste tagajärgedega ei ole arvestatud.

Source: Depositphotos

Amazon Ads’i globaalse VKEde turunduse direktor Ludovic de Valon kommenteeris tulemusi ja kinnitas veel kord, et nad on pühendunud VKEde turunduse lihtsustamisele. Ta rõhutas, et nad püüavad ületada probleeme odavate juurdepääsupunktide, suletud mõõtesüsteemide ja tõhusa tooteesitluse abil laiale kliendibaasile, mille eesmärk on toetada ettevõtte kasvu ja brändi loomist.See uuring rõhutab reklaami kasvavat tähtsust VKEde sektoris ettevõtte arendamisel ja brändi loomisel, tuues samal ajal esile ka probleemid, millega mõned ettevõtted seisavad silmitsi selle vahendi kasutamisel majanduskasvu saavutamiseks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+