2 min. lugemist

Ühendkuningriigi VKEd õitsevad brändi ehitamise reklaamistrateegiate abil

Hiljutised andmed näitavad Ühendkuningriigi väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete (VKEd) seas silmatorkavat suundumust: enamik neist saab kasu oma reklaami- ja brändiarendamisstrateegiatest. Amazon Ads 'i uuring näitab, et 86% VKEdest omistab oma praegustele reklaamimeetoditele edu uute klientide ligimeelitamisel ja kaubamärgi tuntuse suurendamisel viimase aasta jooksul.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Ühendkuningriigi VKEd õitsevad brändi ehitamise reklaamistrateegiate abil
Allikas: Depositphotos

Reklaami mõju ulatub kaugemale pelgalt klientide hankimisest, mängides olulist rolli ettevõtte kasvus. Kolmveerand küsitletud ettevõtetest teatas, et nende reklaamipingutused on aidanud kaasa nende tegevuse laiendamisele Ühendkuningriigis. Lisaks märkis üle poole vastanutest, et reklaam on aidanud kaasa nende rahvusvahelise äritegevuse laienemisele ja kaubamärgi tuntusele. Need positiivsed tulemused on mõjutanud reklaami eelarvet. Küsitletud Ühendkuningriigi VKEdest veidi üle kolmandiku säilitas oma eelarve võrreldes eelmise aastaga, samas kui üle poole oli kohandanud oma reklaamikulutusi, et toetada oma brändi arendamise jõupingutusi. Uuringus leiti, et peaaegu kolmveerand küsitletud 600 VKEst investeerib aktiivselt reklaami, et edendada oma brändi ja äritegevust. Märkimisväärne vähemus, peaaegu kolmkümmend protsenti, ei kuluta reklaamikampaaniatele üldse raha. Küsimusele, miks nad ei reklaami ei tee, vastati kõige sagedamini, et kulud on suured ja varasemate jõupingutuste tagajärgedega ei ole arvestatud.

Source: Depositphotos

Amazon Ads’i globaalse VKEde turunduse direktor Ludovic de Valon kommenteeris tulemusi ja kinnitas veel kord, et nad on pühendunud VKEde turunduse lihtsustamisele. Ta rõhutas, et nad püüavad ületada probleeme odavate juurdepääsupunktide, suletud mõõtesüsteemide ja tõhusa tooteesitluse abil laiale kliendibaasile, mille eesmärk on toetada ettevõtte kasvu ja brändi loomist.See uuring rõhutab reklaami kasvavat tähtsust VKEde sektoris ettevõtte arendamisel ja brändi loomisel, tuues samal ajal esile ka probleemid, millega mõned ettevõtted seisavad silmitsi selle vahendi kasutamisel majanduskasvu saavutamiseks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge