2 min. lugemist

USA jaemüügiuuringud näitavad e-kaubanduse buumi keset tagasihoidlikku üldist kasvu

National Retail Federation'i ja CNBC jaemüügimonitori hiljutised andmed annavad jaemüügisektori juunikuisest tulemuslikkusest keerulise pildi. Kuigi üldine areng jäi aeglaseks, edestas e-kaubandus jätkuvalt tavapärast jaekaubandust oluliselt.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
USA jaemüügiuuringud näitavad e-kaubanduse buumi keset tagasihoidlikku üldist kasvu
Allikas: Depositphotos

Numbrid peegeldavad ettevaatlikku kliendibaasi, kes peab endiselt läbirääkimisi majandusliku ebakindluse üle. NRF-i president ja tegevjuht Matthew Shay märkis, et tarbijatel on endiselt valikuvõimalusi oma kulutuste osas ja nad eelistavad põhivajadusi luksuskaupadele. Kuigi teenustega seotud inflatsioon on endiselt murettekitav, kehtib see tendents ka kaupade peaaegu nullilähedase inflatsioonimäära puhul. Arvude põhjal vaadates oli jaemüügi kogumüük – ilma autode ja bensiinita – tagasihoidlik kasv 0,47% kuuga võrreldes ja märkimisväärsem 3,42% aastaga võrreldes. Võrreldes maikuu tulemustega näitavad need arvud vähest paranemist. 23,08%-line ja kauplusteväline müük kasvas aastaga võrreldes, seega oli e-kaubanduse sektor selge võitja. See arengumäär ületas füüsilise jaemüügi arengumäära, mis rõhutab tarbijate eelistuste pidevat muutumist veebipõhiste ostukeskkondade suunas.Analüüs kategooriate kaupa andis segaseid tulemusi. Kui teatud tööstusharud, näiteks põhikaupade ja toidukaupade kauplused, näitasid laienemist, siis teised, sealhulgas elektroonika- ja mööblikauplused, pidid vähenema. Eriti riiete ja aksessuaaride kauplused näitasid tagasihoidlikku langust võrreldes eelmise kuuga, kuid näitasid head kasvu võrreldes eelmise aastaga. Need erinevad tulemused mitmes jaemüügisektoris rõhutavad praeguses majanduskeskkonnas toimuvaid keerulisi protsesse. Tarbijate kulutamisharjumused muutuvad, kuna nad peavad läbirääkimisi kõrgete laenuintressimäärade ja mõnes tööstusharus jätkuva inflatsiooni üle, mistõttu jaemüügisektor muutub seni ootamatutes suundades.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+