2 min. lugemist

USA jaemüügiuuringud näitavad e-kaubanduse buumi keset tagasihoidlikku üldist kasvu

National Retail Federation'i ja CNBC jaemüügimonitori hiljutised andmed annavad jaemüügisektori juunikuisest tulemuslikkusest keerulise pildi. Kuigi üldine areng jäi aeglaseks, edestas e-kaubandus jätkuvalt tavapärast jaekaubandust oluliselt.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
USA jaemüügiuuringud näitavad e-kaubanduse buumi keset tagasihoidlikku üldist kasvu
Allikas: Depositphotos

Numbrid peegeldavad ettevaatlikku kliendibaasi, kes peab endiselt läbirääkimisi majandusliku ebakindluse üle. NRF-i president ja tegevjuht Matthew Shay märkis, et tarbijatel on endiselt valikuvõimalusi oma kulutuste osas ja nad eelistavad põhivajadusi luksuskaupadele. Kuigi teenustega seotud inflatsioon on endiselt murettekitav, kehtib see tendents ka kaupade peaaegu nullilähedase inflatsioonimäära puhul. Arvude põhjal vaadates oli jaemüügi kogumüük – ilma autode ja bensiinita – tagasihoidlik kasv 0,47% kuuga võrreldes ja märkimisväärsem 3,42% aastaga võrreldes. Võrreldes maikuu tulemustega näitavad need arvud vähest paranemist. 23,08%-line ja kauplusteväline müük kasvas aastaga võrreldes, seega oli e-kaubanduse sektor selge võitja. See arengumäär ületas füüsilise jaemüügi arengumäära, mis rõhutab tarbijate eelistuste pidevat muutumist veebipõhiste ostukeskkondade suunas.Analüüs kategooriate kaupa andis segaseid tulemusi. Kui teatud tööstusharud, näiteks põhikaupade ja toidukaupade kauplused, näitasid laienemist, siis teised, sealhulgas elektroonika- ja mööblikauplused, pidid vähenema. Eriti riiete ja aksessuaaride kauplused näitasid tagasihoidlikku langust võrreldes eelmise kuuga, kuid näitasid head kasvu võrreldes eelmise aastaga. Need erinevad tulemused mitmes jaemüügisektoris rõhutavad praeguses majanduskeskkonnas toimuvaid keerulisi protsesse. Tarbijate kulutamisharjumused muutuvad, kuna nad peavad läbirääkimisi kõrgete laenuintressimäärade ja mõnes tööstusharus jätkuva inflatsiooni üle, mistõttu jaemüügisektor muutub seni ootamatutes suundades.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge