3 min. lugemist

USA reklaamiturg 2024: poliitilised ja telekommunikatsiooni kulutused tõusevad

USA digitaalse reklaami turg on sel aastal valmis märkimisväärseks kasvuks. Telekommunikatsiooniteenused, jaemüük ja tarbekaubad juhivad kulutusi. Presidendivalimised näitavad ka oma mõju reklaamipinnale. USA reklaam hoiab jätkuvalt sotsiaalmeediat ja displeireklaami peamiste investeerimisprioriteetidena. Kulutused ulatuvad rekordilise 302 miljardi dollarini, mis annab märku dünaamilisest aastast kõigis sektorites.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
USA reklaamiturg 2024: poliitilised ja telekommunikatsiooni kulutused tõusevad
Allikas: Depositphotos

eMarketeri aruanne näitab reklaamikulude olulist kasvu paljudes sektorites. Telekommunikatsioonil, jaemüügil, tarbekaupadel ja tänavustel poliitilistel kampaaniatel on suur mõju.

Telekommunikatsioon võtab juhtrolli

Telekommunikatsioonitööstus taastub pärast 2022. aastal toimunud langust märkimisväärselt. Digitaalse reklaami kulutused selles sektoris kasvavad eeldatavasti 20.9. aasta lõpuks 2024%, ületades 20 miljardit dollarit. See kasv tuleneb uuest konkurentsist selliste suurte tegijate vahel nagu Verizon, AT&T ja T-Mobile, mis muudab telekommunikatsiooni üheks kõige kiiremini kasvavaks reklaamikulude sektoriks.

The telecommunications industry is recovering significantly following a decline in 2022.

Source: Emarketer

Jaemüük ja CPG domineerivad jätkuvalt digitaalses reklaamis

Kuigi jaemüügi reklaamikulude kasv on veidi aeglustunud, on see sektor endiselt kindlalt suurim investor, kelle digitaalse reklaami kulud ulatuvad prognooside kohaselt 83.09 miljardi dollarini. Jaemüük ja CPG kokku moodustavad peaaegu poole kõigist sotsiaalmeedia reklaamikuludest. Facebook, Instagram ja TikTok on klientide kaasamise lahinguväljad.

“Peaaegu kõik tööstusharu vertikaalid, mida me jälgime, ületasid eelmisel aastal meie kuluootusi ja enamik neist näeb 2024. aastal kiirenenud kasvu. 2023. aastal prognoosisime üleriigiliseks kasvuks 9,7%, kuid lõplik näitaja oli tugevam 10,6%. Eeldame, et enamik sektoreid kasutab seda hoogu edasi, suurendades 2024. aastal aasta-aastalt veelgi kõrgemaid kasvumäärasid,” öeldakse aruandes.

Poliitiline reklaam moonutab traditsioonilisi meediakulutusi

Arvestades USA presidendivalimisi, kujutavad poliitilise reklaami kulutused endast ainulaadset anomaaliat. “Muu” kategooria, mis hõlmab peamiselt poliitilisi reklaame, näitab 140% kasvu, eriti traditsioonilistes formaatides, nagu televisioon. See tasakaalustab mittedigitaalse meedia kulutuste vähenemise teistes tööstusharudes.

Sotsiaalmeedia reklaam fookuses

Sotsiaalvõrgustikud jäävad e-kaubanduses kesksele kohale. Jaemüügi- ja CPG-kaubamärgid panustavad 2024. aastal sotsiaalmeedia reklaamidesse ligi 42,31 miljardit dollarit. See moodustab peaaegu poole kõigist sotsiaalmeedia reklaamikuludest kõigis sektorites, rõhutades sihipäraste sotsiaalmeedia strateegiate tähtsust.

A clear trend is emerging in the US digital advertising market – most sectors prefer display advertising

Source: Emarketer

Otsing ja displeireklaamid

USA digitaalse reklaami turul on ilmnemas selge trend – enamik sektoreid eelistab displeireklaami. Aastal 2024 läheb 56.8% digitaalse reklaami kulutustest eeldatavasti Display-võrgustikule, samas kui 41.2% läheb otsingureklaamidele. Ülejäänud vahendid jagatakse müügivihjete genereerimise, e-posti turunduse, kuulutuste ja mobiilisõnumite vahel.

Märkimisväärsed erandid on turism ja tervishoid, mis soosivad otsingukampaaniaid. Reisisegmendis teevad kliendid enne otsuste tegemist arvukalt otsinguid ning tervishoius on otsing ülioluline lokaliseeritud teenuste, näiteks arstide ja farmaatsiaotsuste jaoks.

Millised on USA reklaamimise väljavaated aastal 2025?

Digitaalse reklaami kulutused USA-s ulatuvad eeldatavasti 337.56. aastal 2025 miljardi dollarini. Prognooside kohaselt hakkab domineerima jaekaubandus ja oodata on telekommunikatsiooni edasist kasvu.

Järgmisel aastal suurenevad digitaalse reklaami kogukulutused kõigis sektorites 302.77 miljardilt dollarilt 2024. aastal 337.56 miljardi dollarini.

Eeldatakse, et jaemüügisektor ületab 2026. aastaks digitaalse reklaami 100 miljardi dollari piiri. Prognooside kohaselt jõuab see 93.64. aastal 2025 miljardi dollarini.

Digital advertising spending in the USA is expected to reach $337.56 billion in 2025. Retail is projected to dominate, and further growth in telecommunications is anticipated.

Source: Emarketer

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+