
eMarketeri aruanne näitab reklaamikulude olulist kasvu paljudes sektorites. Telekommunikatsioonil, jaemüügil, tarbekaupadel ja tänavustel poliitilistel kampaaniatel on suur mõju.
Telekommunikatsioon võtab juhtrolli
Telekommunikatsioonitööstus taastub pärast 2022. aastal toimunud langust märkimisväärselt. Digitaalse reklaami kulutused selles sektoris kasvavad eeldatavasti 20.9. aasta lõpuks 2024%, ületades 20 miljardit dollarit. See kasv tuleneb uuest konkurentsist selliste suurte tegijate vahel nagu Verizon, AT&T ja T-Mobile, mis muudab telekommunikatsiooni üheks kõige kiiremini kasvavaks reklaamikulude sektoriks.

Source: Emarketer
Jaemüük ja CPG domineerivad jätkuvalt digitaalses reklaamis
Kuigi jaemüügi reklaamikulude kasv on veidi aeglustunud, on see sektor endiselt kindlalt suurim investor, kelle digitaalse reklaami kulud ulatuvad prognooside kohaselt 83.09 miljardi dollarini. Jaemüük ja CPG kokku moodustavad peaaegu poole kõigist sotsiaalmeedia reklaamikuludest. Facebook, Instagram ja TikTok on klientide kaasamise lahinguväljad.
“Peaaegu kõik tööstusharu vertikaalid, mida me jälgime, ületasid eelmisel aastal meie kuluootusi ja enamik neist näeb 2024. aastal kiirenenud kasvu. 2023. aastal prognoosisime üleriigiliseks kasvuks 9,7%, kuid lõplik näitaja oli tugevam 10,6%. Eeldame, et enamik sektoreid kasutab seda hoogu edasi, suurendades 2024. aastal aasta-aastalt veelgi kõrgemaid kasvumäärasid,” öeldakse aruandes.
Poliitiline reklaam moonutab traditsioonilisi meediakulutusi
Arvestades USA presidendivalimisi, kujutavad poliitilise reklaami kulutused endast ainulaadset anomaaliat. “Muu” kategooria, mis hõlmab peamiselt poliitilisi reklaame, näitab 140% kasvu, eriti traditsioonilistes formaatides, nagu televisioon. See tasakaalustab mittedigitaalse meedia kulutuste vähenemise teistes tööstusharudes.
Sotsiaalmeedia reklaam fookuses
Sotsiaalvõrgustikud jäävad e-kaubanduses kesksele kohale. Jaemüügi- ja CPG-kaubamärgid panustavad 2024. aastal sotsiaalmeedia reklaamidesse ligi 42,31 miljardit dollarit. See moodustab peaaegu poole kõigist sotsiaalmeedia reklaamikuludest kõigis sektorites, rõhutades sihipäraste sotsiaalmeedia strateegiate tähtsust.

Source: Emarketer
Otsing ja displeireklaamid
USA digitaalse reklaami turul on ilmnemas selge trend – enamik sektoreid eelistab displeireklaami. Aastal 2024 läheb 56.8% digitaalse reklaami kulutustest eeldatavasti Display-võrgustikule, samas kui 41.2% läheb otsingureklaamidele. Ülejäänud vahendid jagatakse müügivihjete genereerimise, e-posti turunduse, kuulutuste ja mobiilisõnumite vahel.
Märkimisväärsed erandid on turism ja tervishoid, mis soosivad otsingukampaaniaid. Reisisegmendis teevad kliendid enne otsuste tegemist arvukalt otsinguid ning tervishoius on otsing ülioluline lokaliseeritud teenuste, näiteks arstide ja farmaatsiaotsuste jaoks.
Millised on USA reklaamimise väljavaated aastal 2025?
Digitaalse reklaami kulutused USA-s ulatuvad eeldatavasti 337.56. aastal 2025 miljardi dollarini. Prognooside kohaselt hakkab domineerima jaekaubandus ja oodata on telekommunikatsiooni edasist kasvu.
Järgmisel aastal suurenevad digitaalse reklaami kogukulutused kõigis sektorites 302.77 miljardilt dollarilt 2024. aastal 337.56 miljardi dollarini.
Eeldatakse, et jaemüügisektor ületab 2026. aastaks digitaalse reklaami 100 miljardi dollari piiri. Prognooside kohaselt jõuab see 93.64. aastal 2025 miljardi dollarini.

Source: Emarketer