2 min. lugemist

Uus uuring näitab, et enamik kliente soovib pigem inimjuhitud klienditeenindust kui tehisintellekti

Hiljutise põhjaliku uuringu kohaselt ei sooviks umbes kaks kolmandikku tarbijatest, et tehisintellekt (AI) osaleks nende klienditeeninduskontaktides.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Uus uuring näitab, et enamik kliente soovib pigem inimjuhitud klienditeenindust kui tehisintellekti
Allikas: Depositphotos

Kui uuringust selgub ka, et mõni ettevõte kavatseb kasutada tehisintellekti oma klienditeeninduses, kaaluks üle poole vastanutest ka konkurendi juurde üleminekut.

2023. aasta lõpus läbi viidud ulatuslik küsitlus hõlmas tuhandeid tarbijaid ja tõi esile lahknevuse tarbijate mure automatiseerimise ja tehisintellekti kasutamise suhtes teenindusoperatsioonides ning klienditeenindusjuhtide entusiasmi vahel selle kasutuselevõtu suhtes. Keith McIntosh, Gartneri klienditeeninduse ja -toe praktika vanemjuht, ütles uuringus: “Kuigi klienditeenindusjuhtidele avaldatakse märkimisväärset survet tehisintellekti kaasamiseks, ei saa nad endale lubada klientide murede kõrvalejätmist, eriti kui see võib viia klientide lahkumiseni.”

Tarbijad on kõige enam mures, et inimesindajate kättesaadavus väheneb

Küsitluse kohaselt on tarbijate peamine mure tehisintellekti pärast klienditeeninduses võimalikud raskused inimesindaja kättesaamisel. Järgneb mure, et tehisintellekt asendab töökohti ja annab valeinfot.

“Pärast väsinud iseteenindusvõimalusi on kliendid valmis inimsuhtluseks,” ütles McIntosh. Paljud muretsevad, et tehisintellekt toimib veel ühe takistusena, mis lahutab neid otseülekandjast. Teenindusjuhid peavad näitama, et tehisintellekt võib teeninduskogemust pigem parandada kui raskendada

.” Uuringu kohaselt peavad teenindusettevõtted veenduma, et nende automatiseerimine ja tehisintellekti oskused täiendavad parimaid standardeid teeninduskogemuse kujundamisel, kui nad soovivad arendada klientide usaldust tehisintellekti vastu. See hõlmab avatud suhtlust selle kohta, millal ja kuidas tarbijad võivad soovi korral inimagendiga suhelda. Näiteks tehisintellektipõhised vestlusrobotid peaksid olema avatud oma piirangute suhtes ja edastama vajadusel dialoogid sujuvalt inimagendile, säilitades seeläbi suhtlemise konteksti. See uuring rõhutab klienditeeninduse muutuval maastikul vajadust tasakaalustada tehniline areng tarbijate eelistuste ja probleemidega.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+