3 min. lugemist

Uus uuring näitab, kuidas 5 ELi turgu veebipoes ostavad

RetailXi viimases uuringus küsitleti augustist 2023 kuni maini 2024 üle 9600 ostja 20 riigist ning see näitab silmatorkavaid erinevusi eurooplaste veebiostude tegemises. Põhjalik uuring näitab, et ELi turgudel tekivad erinevad mustrid - alates ostusagedusest kuni maksesoovideni. Kui Ühendkuningriigis domineerib iganädalane ostuhulk, siis Beneluxi riikides on kõige erinevamad ostuharjumused, mis ulatuvad minimaalsetest kulutustest kuni üle 1200 euroste igakuiste ostudeni. Digikaubanduse kasvades on igas piirkonnas erinevad eelistused tarnekiiruse, makseviiside ja osturutiini osas.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Uus uuring näitab, kuidas 5 ELi turgu veebipoes ostavad
Allikas: Depositphotos

7 peamist põhjust, miks eurooplased valivad veebiostud

Ostjaid ajendavad veebiostude tegemiseks mitmed põhjused, näiteks:

  • kohaletoimetamine koju
  • odavad hinnad
  • head pakkumised
  • mugavus
  • laiem valik tooteid
  • suurem tooteinfo
  • 24/7 kättesaadavus

Kohaletoimetamine koju on prioriteediks 50% Ühendkuningriigi, 43% Saksamaa ja 42% Prantsusmaa vastajate jaoks, samas kui odavad hinnad on prioriteediks 47% vastajate jaoks.

How europen shoppers buy online

Source: InternetRetailing

ELi turud: Seadmete kasutamine ja ostukategooriad

Kõige populaarsemad digiseadmed Euroopa tarbijate seas on lauaarvutid, millele järgnevad sülearvutid ja nutitelefonid. Siiski on lauaarvutite kasutamine vähenenud: 40% vastanutest kogu maailmas ütles, et nad ei tee kunagi oste lauaarvutiga. Sülearvutid on ostukorraldusena populaarsemad: 24% vastanutest ütles, et nad ei ole viimase aasta jooksul kunagi ostnud sülearvutiga

.Nutitelefonid on kõige populaarsemad seadmed, millega tehakse oste internetis: Prantsusmaal kasutab neid alati 39%, Ühendkuningriigis 38% ja Saksamaal 29%.

Nutiteleriga kauplemine ei ole veel populaarsust kogunud, 83% Ühendkuningriigi ja Saksamaa ostjatest ei ole seda kunagi kasutanud.Moe ja aksessuaarid on kõige populaarsemad tootekategooriad, kusjuures 64% Beneluxi riikide ostjatest ostis eelmisel aastal moekaupu ja 61% Saksamaa ostjatest. Siiski ostsid Euroopa vastajad viimase aasta jooksul toidukaupu internetist vähem kui 20 riigi keskmine 41%. Ka ilu- ja kosmeetikatooted on Beneluxi riikides samuti populaarsemad, kusjuures 39% ostjatest ostis viimase aasta jooksul elektroonikatooted veebist.Kodutarbed on populaarsed veebiostud, 41% Beneluxi riikide ja Saksamaa vastajatest ostis viimase aasta jooksul kodutarbeid.

Two bar charts showing online shopping device usage patterns in European countries vs global average during 2023-2024. The first chart displays laptop usage, while the second shows desktop computer usage.

Source: InternetRetailing

ELi tarneootused: Kiirus vs. jätkusuutlikkus

ELi turgude jaemüüjad ja kaubamärgid peavad vastama klientide ootustele seoses tarnekiirusega, et tõhusalt konkureerida ja võita rohkem kliente. Põhjamaade tarbijate jaoks on sama päeva tarne tähtsusetu, samas kui Ühendkuningriigis ja Prantsusmaal hinnatakse väga kõrgelt järgmise päeva tarnet

. Põhjamaades kasutatakse järgmise päeva tarnet kõige vähem, 41% ei kaalu seda ühegi ostu puhul.

Prantsuse tarbijad hindavad kõige rohkem süsinikdioksiidi neutraalset kodutarnet, 75% hindavad seda või väga oluliseks. Keskkonnasõbralik lähenemine tarnetele on Beneluxi riikides kõrgemalt hinnatud (69% peab seda oluliseks või väga oluliseks) kui Põhjamaades.

ELi turud: Peamised järeldused

Uuringust selgub, et Euroopa turgude vahel on märkimisväärseid erinevusi internetiostude tegemises, kusjuures eelistuste ja prioriteetide osas on ilmnenud selged mustrid. Kuigi digitaalne kaubandus kasvab jätkuvalt, on piirkondlikud erinevused tarneootuste, kulutuste ja ostusageduse osas märkimisväärsed.

Peamised suundumused näitavad, et nutitelefonid ületavad traditsioonilise lauaarvuti kui eelistatuima ostuvahendi, kuigi kasutusmäärad on piirkonniti erinevad. Moe ja aksessuaaride ostud domineerivad eri turgudel.

Need tulemused viitavad sellele, et jaemüüjad peavad Euroopa turgudel laienedes kasutama pigem turupõhiseid strateegiaid kui ühtset lähenemist. Piiriülese e-kaubanduse edu saavutamiseks on oluline mõista kohalikke eelistusi tarneviiside, maksekünniste ja keskkonnateadlikkuse osas ning nendega kohaneda.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Loe artiklit
Euroopa Liidu e-kaubanduse aruanne 2024: Piirkondliku turu analüüs: Piirkondliku turu analüüs
3 min. lugemist

Euroopa Liidu e-kaubanduse aruanne 2024: Piirkondliku turu analüüs: Piirkondliku turu analüüs

Piirkondliku turu analüüs näitab Euroopa Liidu digitaalse turu muutuvat olukorda. Eurostati piirkondlikus aastaraamatus 2024 tuuakse esile erinevaid suundumusi internetikaubanduses eri piirkondades. Selles analüüsis uuritakse hiljutisi arenguid digitaalses kaubanduses, keskendudes tarbijate käitumisele ja individuaalsetele müügimudelitele kogu ELis.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+