3 min. lugemist

Vähem isikupärastatud reklaamid metaplatvormidel

Facebooki ja Instagrami emaettevõte Meta tutvustab Euroopa Liidu kasutajatele uusi võimalusi. See mõjutab märkimisväärselt seda, kuidas ettevõtted neid platvorme reklaamimiseks kasutavad. Muudatused tulevad Euroopa Komisjoni korraldusel. Need hõlmavad odavamaid reklaamivabu tellimusi ja vähem isikupärastatud reklaamide kasutuselevõttu. Mõju e-kaubandusele on märkimisväärne. Kuidas saavad ettevõtted kohaneda?

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Vähem isikupärastatud reklaamid metaplatvormidel
Allikas: DALL·E

Meta väidab , et need muudatused tulenevad EL-i regulatiivsetest nõuetest, sealhulgas GDPR-i ja digiturgude seaduse (DMA) rangemast tõlgendamisest. Kuigi ettevõte väidab, et on juba täitnud õiguslikud nõuded, on reguleerivate asutuste täiendav surve sundinud teda rakendama lisafunktsioone.

Mis muutub ELi kasutajate jaoks?

  • Vähendatud tellimishinnad: Uus hind on 5,99 € kuus (veeb) ja 7,99 € kuus (iOS/Android). Lisakontod maksavad kuus 4 € (veeb) ja 5 € kuus (iOS/Android). Madalam hind kehtib ka praegustele tellijatele.
  • Vähem isikupärastatud reklaamid: Reklaamid põhinevad minimaalsetel andmetel, nagu vanus, asukoht, sugu ja platvormi vahetu tegevus.
  • Vahelelükkamatud reklaamid: Meta tutvustab mitte-tellijatele vahelejäematuid reklaamipause. Selle sammu eesmärk on tuua kasu reklaamijatele, hoolimata piiratud sihtimisvalikutest.

Kontekstipõhine sihtimine asendab sügavamat käitumise jälgimist, vähendades tõenäoliselt reklaamide asjakohasust kasutajate huvide seisukohast. Reklaamijad saavad aga vaatajaskondi kaasata tabamatute reklaamide kaudu.

Mõju e-kaubandusele

Meta rõhutab, et personaliseeritud reklaam on tema ärimudelis jätkuvalt oluline. Samuti rõhutavad nad selle eeliseid kasutajatele ja väikeettevõtetele.

Väiksem sihtimise tõhusus

Vähem isikupärastatud reklaamid esitavad Meta-platvormidele tuginevatele ettevõtetele väljakutse jõuda konkreetsete sihtrühmadeni. Reklaamidel võib olla laiem katvus, kuid madalamad konversioonimäärad. Eriti võib see mõjutada nišitooteid või -teenuseid.

Tõhusate kampaaniate suuremad kulud

Kuna isikupärastamine väheneb, peavad reklaamijad sama mõju saavutamiseks investeerima rohkem loovusse, testimisse ja kampaaniatesse.

Meta reklaamiökosüsteemist tugevalt sõltuvatel väikestel ja keskmise suurusega ettevõtetel võib klientideni jõudmisel olla suuremaid väljakutseid. Meta väidab , et Euroopa ettevõtted teenivad isikupärastatud reklaamidest igal aastal 107 miljardit eurot. Reklaami tõhususe vähenemine võib takistada VKEde kasvu ja innovatsiooni.

Üleminek kontekstuaalsele reklaamile

E-poed peaksid keskenduma kontekstuaalsele reklaamile. Minimaalseid andmeid kasutavate kampaaniate testimine aitab neil paremini valmistuda uuteks regulatiivseteks nõueteks. Näiteks võib spordivarustuse e-pood paigutada üldised fitness-toodete reklaamid veebilehtedele, kus on avaldatud artikleid liikumise või tervise kohta. Seega kohandub reklaam lehe sisuga, mitte individuaalsete andmete või kasutaja eelistustega. See strateegia tugineb puhtalt kontekstile, mitte kasutaja käitumise jälgimisele.

Kas Meta-reklaam muutub?

On saamas selgeks, kui dünaamiline võib olla veebireklaam. Üks on kindel: strateegiad vajavad kohandamist , et saavutada edu vähem isikupärastatud reklaamidega. Keskenduge sisule, mis jõuab asjakohase konteksti kaudu laia vaatajaskonnani, ja jälgige toimivuse mõju.

Samuti on soovitatav kaaluda turunduskanalite mitmekesistamist . Ainult sellistele platvormidele nagu Meta tuginemine võib olla riskantne. Alternatiivsed kanalid, nagu Google Ads, TikTok või e-posti turundus, võivad pakkuda stabiilsemaid lahendusi klientide värbamiseks.

Samuti on ülioluline kasutada aktiivselt kliendiandmeid, et luua otsesuhteid omanduses olevate kanalite kaudu, nagu uudiskirjad või lojaalsusprogrammid, vähendades sõltuvust kolmandate osapoolte platvormidest.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024
3 min. lugemist

TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024

Kui me vaatame aastasse 2024, siis TikTok on tõusnud digitaalsete muutuste jõuallikaks, saavutades muljetavaldava verstaposti – 170 miljonit Ameerika kasutajat oma üleilmses kogukonnas, mis koosneb enam kui miljardist inimesest. Platvormi ainulaadne lähenemine sisule on muutnud revolutsiooniliselt, kuidas ettevõtted oma sihtrühmadega suhtlevad, eriti TikTok Shopi kaudu, kus igakuised LIVE-sessioonid on Ameerika Ühendriikides kolmekordistunud.

Loe artiklit
Turunduse maskuliinsuse uuesti määratlemine: Kuidas brändid saavad jõuda kaasaegsete meesteni
4 min. lugemist

Turunduse maskuliinsuse uuesti määratlemine: Kuidas brändid saavad jõuda kaasaegsete meesteni

Kaubamärgid seisavad silmitsi olulise väljakutsega muuta seda, kuidas nad oma kampaaniates mehi kujutavad. Hiljutise Kantari aruande kohaselt ei suuda kaasaegne sihtrühm samastuda väljakujunenud stereotüüpidega tugevatest ja vastupidavatest meestest. Selle asemel on tarbijate sidemete loomisel ja brändi kasvul võtmetähtsusega kaasav mehelikkus erinevate erinevustega turunduses. Vaatame, milliseid järeldusi saab e-kaubandus teha ja enda kasuks ära kasutada.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+