2 min. lugemist

Varased jõuluostude trendid: USA ettevaatlikud kulutused

Varased jõuluostude trendid kujundavad jaemüügimaastikku, kuna e-kaubanduse jaemüüjad varuvad järk-järgult hooajaks. Kliendid on juba heade pakkumiste ja soodsate ostude jahil. Gartneri uus aruanne pakub värsket teavet selle varajase ostmise nähtuse kohta, tuues esile olulised suundumused, mida e-kaubanduse sektor peaks arvesse võtma. Need varased jõuluostude trendid pakuvad jaemüüjatele võimalusi kohaneda tarbijate muutuvate eelistustega ja kasutada ära pikendatud pühadehooaega.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Varased jõuluostude trendid: USA ettevaatlikud kulutused
Allikas: Depositphotos

Varajase ostmise kasvav trend

Hiljutine Gartneri uuring näitab, et 32% Ameerika tarbijatest kavatseb alustada oma jõuluoste juulist oktoobrini, mis näitab üleminekut varasematele ostudele. Võrdluseks, 29% klientidest plaanib novembris ostlema hakata.

See käitumismuutus annab e-kaubanduse ettevõtetele võimaluse kliente aegsasti kaasata. Suuremad jaemüüjad nagu Amazon ja Target reklaamivad juba sügisesi müügiüritusi, nagu Prime Big Deal Days ja Circle Week.

Inflatsiooni mõju rahakottidele

Uuring heidab valgust ka sellele, kuidas inflatsioon mõjutab ostukäitumist. Vaid 14% vastanutest plaanib oma jõuluostude kulutusi eelmise aastaga võrreldes suurendada, 21% kavatseb kokku hoida ja 64% loodab säilitada sama kulutuste taseme.

75% vastanutest on suuremate jõulukulutuste peamiseks põhjuseks pigem kõrgemad hinnad kui suurenenud kasutatav tulu.

Early Christmas shopping trends show US consumers adapting to inflation with cautious habits. Learn how online and hybrid services are shaping the extended holiday season.

Source: Gartner

Veebipoodide ja hübriidteenuste hooaeg USA-s

E-kaubanduse õnneks on internetikaubandus tarbijate seas endiselt populaarne – 20% tarbijatest kavatseb sel aastal oma e-oste suurendada. Lisaks kavatseb 57% vastanutest kasutada hübriidostude tegemise teenuseid, nagu veebist ostmine, kauplusest järeletulemine (BOPIS), tänaval pealevõtmine, samal päeval kohaletoimetamine või kiirendatud kohaletoimetamine.

Kuigi mõned tarnevõimalused ei pruugi teistes piirkondades olla nii laialt levinud, võivad need olla inspiratsiooniks. Samuti tuletab see e-poodidele meelde, et nähtavuse ja kättesaadavuse tagamine on ülioluline. Kliendid hindavad mugavust ja paindlikkust – eriti jõuluostlejate jaoks.

Toote tagastamine

Üha suurem hulk tarbijaid, eriti nooremaid, eelistab pikemat tagastusperioodi. Gartneri andmed näitavad, et üle 70% alla 40-aastastest klientidest sooviks paindlikumaid tagastustähtaegu, mis ulatuvad kaugemale traditsioonilisest 30–60-päevasest perioodist.

Jõuluhooajal pikemaid tagastusperioode pakkuvad e-kaubanduse ettevõtted võivad näha kõrgemaid konversioonimäärasid ja klientide rahulolu.

Gartneri analüütik Kassi Socha soovitab jaemüüjatel alustada jõuluhooaja planeerimist juba esimeses kvartalis ja täiustada pidevalt oma turundusstrateegiaid.

“See strateegia võimaldab turundusmeeskondadel kaaluda tarbijate varajasi teadmisi ja turuanalüüse, tagades, et aasta alguses püstitatud hüpoteesid vastavad nende sihttarbijate ootustele,” nendib Socha.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ungari müüjad kaotavad tuhandeid nende turuvigade tõttu
5 min. lugemist

Ungari müüjad kaotavad tuhandeid nende turuvigade tõttu

Rahvusvahelistele turgudele laienemine võib tunduda Ungari müüjatele üle jõu käivana. Kümnete platvormide, erinevate regulatsioonide ja kultuuriliste erinevuste tõttu jäävad paljud ettevõtted selle juurde, mida nad teavad. Attila Benes Base.comist jagab praktilisi teadmisi selle kohta, millised turud Ungari müüjate jaoks tegelikult toimivad – ja millised on tavalised vead, mis lähevad ettevõtjatele ebaõnnestunud laienemiskatsetes tuhandeid maksma.

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
Prantsusmaa määrab Sheinile 40 miljoni euro suuruse trahvi võltsitud hinnakujunduse eest
3 min. lugemist

Prantsusmaa määrab Sheinile 40 miljoni euro suuruse trahvi võltsitud hinnakujunduse eest

France24.com andmetel määras Prantsusmaa just kiirmoe-hiiglasele Sheinile rekordilise 40 miljoni euro suuruse trahvi klientide eksitamise eest allahindluste ja keskkonnaalaste väidete osas. Uurimise käigus selgus, et ettevõte manipuleeris hindadega, et võltsmüük näeks välja nagu tõeline pakkumine.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU