2 min. lugemist

Varased jõuluostude trendid: USA ettevaatlikud kulutused

Varased jõuluostude trendid kujundavad jaemüügimaastikku, kuna e-kaubanduse jaemüüjad varuvad järk-järgult hooajaks. Kliendid on juba heade pakkumiste ja soodsate ostude jahil. Gartneri uus aruanne pakub värsket teavet selle varajase ostmise nähtuse kohta, tuues esile olulised suundumused, mida e-kaubanduse sektor peaks arvesse võtma. Need varased jõuluostude trendid pakuvad jaemüüjatele võimalusi kohaneda tarbijate muutuvate eelistustega ja kasutada ära pikendatud pühadehooaega.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Varased jõuluostude trendid: USA ettevaatlikud kulutused
Allikas: Depositphotos

Varajase ostmise kasvav trend

Hiljutine Gartneri uuring näitab, et 32% Ameerika tarbijatest kavatseb alustada oma jõuluoste juulist oktoobrini, mis näitab üleminekut varasematele ostudele. Võrdluseks, 29% klientidest plaanib novembris ostlema hakata.

See käitumismuutus annab e-kaubanduse ettevõtetele võimaluse kliente aegsasti kaasata. Suuremad jaemüüjad nagu Amazon ja Target reklaamivad juba sügisesi müügiüritusi, nagu Prime Big Deal Days ja Circle Week.

Inflatsiooni mõju rahakottidele

Uuring heidab valgust ka sellele, kuidas inflatsioon mõjutab ostukäitumist. Vaid 14% vastanutest plaanib oma jõuluostude kulutusi eelmise aastaga võrreldes suurendada, 21% kavatseb kokku hoida ja 64% loodab säilitada sama kulutuste taseme.

75% vastanutest on suuremate jõulukulutuste peamiseks põhjuseks pigem kõrgemad hinnad kui suurenenud kasutatav tulu.

Early Christmas shopping trends show US consumers adapting to inflation with cautious habits. Learn how online and hybrid services are shaping the extended holiday season.

Source: Gartner

Veebipoodide ja hübriidteenuste hooaeg USA-s

E-kaubanduse õnneks on internetikaubandus tarbijate seas endiselt populaarne – 20% tarbijatest kavatseb sel aastal oma e-oste suurendada. Lisaks kavatseb 57% vastanutest kasutada hübriidostude tegemise teenuseid, nagu veebist ostmine, kauplusest järeletulemine (BOPIS), tänaval pealevõtmine, samal päeval kohaletoimetamine või kiirendatud kohaletoimetamine.

Kuigi mõned tarnevõimalused ei pruugi teistes piirkondades olla nii laialt levinud, võivad need olla inspiratsiooniks. Samuti tuletab see e-poodidele meelde, et nähtavuse ja kättesaadavuse tagamine on ülioluline. Kliendid hindavad mugavust ja paindlikkust – eriti jõuluostlejate jaoks.

Toote tagastamine

Üha suurem hulk tarbijaid, eriti nooremaid, eelistab pikemat tagastusperioodi. Gartneri andmed näitavad, et üle 70% alla 40-aastastest klientidest sooviks paindlikumaid tagastustähtaegu, mis ulatuvad kaugemale traditsioonilisest 30–60-päevasest perioodist.

Jõuluhooajal pikemaid tagastusperioode pakkuvad e-kaubanduse ettevõtted võivad näha kõrgemaid konversioonimäärasid ja klientide rahulolu.

Gartneri analüütik Kassi Socha soovitab jaemüüjatel alustada jõuluhooaja planeerimist juba esimeses kvartalis ja täiustada pidevalt oma turundusstrateegiaid.

“See strateegia võimaldab turundusmeeskondadel kaaluda tarbijate varajasi teadmisi ja turuanalüüse, tagades, et aasta alguses püstitatud hüpoteesid vastavad nende sihttarbijate ootustele,” nendib Socha.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+