2 min. lugemist

Varased jõuluostude trendid: USA ettevaatlikud kulutused

Varased jõuluostude trendid kujundavad jaemüügimaastikku, kuna e-kaubanduse jaemüüjad varuvad järk-järgult hooajaks. Kliendid on juba heade pakkumiste ja soodsate ostude jahil. Gartneri uus aruanne pakub värsket teavet selle varajase ostmise nähtuse kohta, tuues esile olulised suundumused, mida e-kaubanduse sektor peaks arvesse võtma. Need varased jõuluostude trendid pakuvad jaemüüjatele võimalusi kohaneda tarbijate muutuvate eelistustega ja kasutada ära pikendatud pühadehooaega.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Varased jõuluostude trendid: USA ettevaatlikud kulutused
Allikas: Depositphotos

Varajase ostmise kasvav trend

Hiljutine Gartneri uuring näitab, et 32% Ameerika tarbijatest kavatseb alustada oma jõuluoste juulist oktoobrini, mis näitab üleminekut varasematele ostudele. Võrdluseks, 29% klientidest plaanib novembris ostlema hakata.

See käitumismuutus annab e-kaubanduse ettevõtetele võimaluse kliente aegsasti kaasata. Suuremad jaemüüjad nagu Amazon ja Target reklaamivad juba sügisesi müügiüritusi, nagu Prime Big Deal Days ja Circle Week.

Inflatsiooni mõju rahakottidele

Uuring heidab valgust ka sellele, kuidas inflatsioon mõjutab ostukäitumist. Vaid 14% vastanutest plaanib oma jõuluostude kulutusi eelmise aastaga võrreldes suurendada, 21% kavatseb kokku hoida ja 64% loodab säilitada sama kulutuste taseme.

75% vastanutest on suuremate jõulukulutuste peamiseks põhjuseks pigem kõrgemad hinnad kui suurenenud kasutatav tulu.

Early Christmas shopping trends show US consumers adapting to inflation with cautious habits. Learn how online and hybrid services are shaping the extended holiday season.

Source: Gartner

Veebipoodide ja hübriidteenuste hooaeg USA-s

E-kaubanduse õnneks on internetikaubandus tarbijate seas endiselt populaarne – 20% tarbijatest kavatseb sel aastal oma e-oste suurendada. Lisaks kavatseb 57% vastanutest kasutada hübriidostude tegemise teenuseid, nagu veebist ostmine, kauplusest järeletulemine (BOPIS), tänaval pealevõtmine, samal päeval kohaletoimetamine või kiirendatud kohaletoimetamine.

Kuigi mõned tarnevõimalused ei pruugi teistes piirkondades olla nii laialt levinud, võivad need olla inspiratsiooniks. Samuti tuletab see e-poodidele meelde, et nähtavuse ja kättesaadavuse tagamine on ülioluline. Kliendid hindavad mugavust ja paindlikkust – eriti jõuluostlejate jaoks.

Toote tagastamine

Üha suurem hulk tarbijaid, eriti nooremaid, eelistab pikemat tagastusperioodi. Gartneri andmed näitavad, et üle 70% alla 40-aastastest klientidest sooviks paindlikumaid tagastustähtaegu, mis ulatuvad kaugemale traditsioonilisest 30–60-päevasest perioodist.

Jõuluhooajal pikemaid tagastusperioode pakkuvad e-kaubanduse ettevõtted võivad näha kõrgemaid konversioonimäärasid ja klientide rahulolu.

Gartneri analüütik Kassi Socha soovitab jaemüüjatel alustada jõuluhooaja planeerimist juba esimeses kvartalis ja täiustada pidevalt oma turundusstrateegiaid.

“See strateegia võimaldab turundusmeeskondadel kaaluda tarbijate varajasi teadmisi ja turuanalüüse, tagades, et aasta alguses püstitatud hüpoteesid vastavad nende sihttarbijate ootustele,” nendib Socha.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Big Data Supercharges e-kaubanduse edu
4 min. lugemist

Big Data Supercharges e-kaubanduse edu

Suurandmed on nüüd eeliseid otsivate ettevõtete jaoks üliolulised. See on ülioluline ka kaubamärkide ja kaupluste jaoks. See tohutu hulk teavet pärineb erinevatest allikatest. Nende hulka kuuluvad uuringud, veebitehingud ja sotsiaalmeedia. Suurandmed võivad esineda erineval kujul. See võib olla struktureeritud, poolstruktureeritud või struktureerimata. See on tuntud oma 3 Vs: suure kiiruse, mahu ja mitmekesisuse poolest. Täiustatud […]

Loe artiklit
Poola e-kaubanduse turg: kasv ja suundumused
2 min. lugemist

Poola e-kaubanduse turg: kasv ja suundumused

Poola e-kaubanduse sektor näitab muljetavaldavat vastupidavust ja kasvu isegi majandusprobleemide keskel. See laienemine on tingitud tarbijate eelistuste muutumisest, mobiilsete ostude hüppelisest kasvust ja suurenenud turukonkurentsist. Selles artiklis uurite, kuidas need tegurid tööstust kujundavad, koos tulevase kasvu prognoosidega, esilekerkivate suundumustega, nagu mobiilne kaubandus ja e-toidukaubad, ning peamiste tehnoloogiliste investeeringutega, mis on konkurentsis püsimiseks üliolulised.

Loe artiklit
Saksamaa e-kaubanduse tegevuskava: digitaalsete võimaluste võrdsustamine
2 min. lugemist

Saksamaa e-kaubanduse tegevuskava: digitaalsete võimaluste võrdsustamine

Saksamaa valitsus võtab otsustavaid meetmeid Saksamaa uue e-kaubanduse tegevuskavaga, et ühtlustada digitaalse turu võimalusi. Asekantsler Robert Habecki eestvedamisel on selle algatuse eesmärk tagada aus konkurents Euroopa veebijaemüüjate ja Aasia hiiglaste, nagu Shein ja Temu, vahel. Saksamaa e-kaubanduse tegevuskava vastab nende platvormide kasvavale populaarsusele, kuna peaaegu pooled Saksa tarbijatest on neilt ostnud. See algatus tähistab olulist […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+