3 min. lugemist

X keelab mitu emotikoni reklaamides

X lõi reklaamijatele just järjekordse piirangu. Platvorm karistab nüüd reklaame, mis kasutavad rohkem kui ühte emotikoni. See samm tuleb pärast seda, kui X juba keelas hashtagid reklaamitud postitustes. Elon Muski ettevõte teatas kasutajatele, et mitme emotikoni sisaldav reklaam saab madalama kvaliteedipunkti ja maksab rohkem.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
X keelab mitu emotikoni reklaamides
Allikas: Canva Pro License

Mis muutus

X saatis 2025. aasta juunis välja teated uute emoji reeglite kohta. Piirang kehtib reklaamtekstile ja piltidele. Ettevõte ütleb, et soovib “järjepidevat ja kvaliteetset kogemust kogu platvormil”. Kuid paljud näevad selles Musk’i isiklikku eelistust visuaalse segaduse vastu. Praegused aktiivsed kampaaniad võivad uute reeglite rikkumise korral pausile jääda. Reklaamijad peavad oma reklaame kohe kontrollima.

Piirkondlikud erinevused

Jaapan ja Korea saavad läbipääsu. Nendele riikidele suunatud reklaamid võivad endiselt kasutada mitmeid emotikone ilma karistusteta. Kuid ülemaailmsete kampaaniate suhtes kehtivad piirangud. Ühes reklaamis ei saa kasutada rohkem kui ühte emotikoni, kui see on suunatud teistele turgudele.

Ettevõtte reaalsuse kontroll

See tundub X-i rahalise olukorra puhul tagurlik. Platvorm on kaotanud peaaegu 60% oma USA reklaamituludest pärast Muski ülevõtmist. Kui sa üritad reklaamiandjaid tagasi võita, ei ole uute piirangute lisamine äriliselt mõistlik. Ettevõtted on juba lahkunud sisuküsimuste ja poliitikamuudatuste tõttu. Nüüd ütleb X allesjäänud reklaamijatele, et nad ei saa kasutada tavalisi turundusvahendeid, nagu hashtagid ja emotikonid.

Millega turundajad silmitsi seisavad

E-kaubanduse kaubamärgid armastavad emotikone, sest need toimivad. Uuringud näitavad, et emotikonid suurendavad kaasamist ja klikimismäära. Uued reeglid teevad kõige rohkem haiget väikeettevõtetele. Nad toetuvad silmatorkavatele sotsiaalmeedia reklaamidele, et konkureerida suuremate kaubamärkidega. Moe- jaemüüjad, toiduainetetööstuse ettevõtted ja elustiilibrändid kasutavad oma turunduses palju emotikone. Nad vajavad uusi strateegiaid või seisavad silmitsi suuremate kuludega.

Turunduse mõju

Kontrollige nüüdoma X reklaamikampaaniaid. Otsige:

  • Mitu emotikoni reklaamtekstis
  • Emoji-keskne loominguline kujundus
  • Hashtagid, mis on endiselt kasutusel vanemates kampaaniates

Enne uute kampaaniate käivitamistajakohastage mallid ja loovvarad. Karistused tabavad otseselt teie eelarvet.Kaaluge emojidele keskendunud kampaaniate kolimist Instagrami, TikToki või LinkedInisse. Need platvormid tervitavad visuaalseid elemente. X seisab nende uute piirangutega keerulises olukorras. Samal ajal kui platvorm kaotab reklaamiandjaid enneolematu kiirusega, jätkab ta reklaamimist keerulisemaks muutvate poliitikate rakendamist. Paljud kaubamärgid on juba oma sotsiaalmeedia-eelarved ümber paigutanud platvormidele, kus on vähem loomingulisi piiranguid. Need täiendavad piirangud võivad seda suundumust kiirendada, eriti ettevõtete puhul, mis tuginevad visuaalsele jutustamisele. X-i tuluvajaduste ja selle piiravate reklaamipoliitikate vaheline ebakõla tekitab ebakindlust turundajatele, kes planeerivad oma 2025. aasta kampaaniaid.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Sarnased artiklid