2 min. lugemist

X teatab Premium+ tellimuse 30% hinnatõusust

Kuna X teatas oma Premium+ tellimusteenuse hinna tõstmisest 30% võrra, on platvormi premium-pakkumises toimunud märkimisväärne muutus. Meede on osa ettevõtte laiemast strateegiast, mille eesmärk on täiustada platvormi - varem tuntud kui Twitter - kasutajate jaoks ja toetada loojaid.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
X teatab Premium+ tellimuse 30% hinnatõusust
Allikas: Depositphotos

Hinnakorrektsiooni rakendamine toimub kahes etapis. Uuendatud hinnad on uutele tellijatele kättesaadavad alates 21. detsembrist 2024. Olemasolevate tellijate puhul toimub üleminek järk-järgult; kui nende arveldustsüklid algavad enne 20. jaanuari 2025, maksavad nad kuni selle kuupäevani oma seniseid hindu. Pärast 20. jaanuari 2025 kehtib uus hinnastruktuur kõigile tellijatele nende esimeses arveldustsüklis. Selle hinnamuutusega kaasnevad olulised parandused Premium+ teenuses. Suurim muudatus on see, et nüüd saavad tellijad kogu platvormil täiesti reklaamivaba keskkonna, erinevalt varasemast osalise reklaami vähendamise mudelist.

Täiustatud teenusepakett sisaldab ka suuremaid kasutuspiiranguid Grok AI mudelite jaoks, prioriteetset tuge @Premiumi kaudu ja juurdepääsu uuele Radar-funktsioonile

. Lisaks on X uuendanud oma loojate toetusstruktuuri, minnes reklaamipõhiselt tulude jagamise mudelilt üle sellisele, mis paneb rõhku kaasamismeetritele ja paremale sisule. Selle uue lähenemisviisi eesmärk on anda sisu loojatele õiglasem tasustamisplaan, mis tunnustab paremini nende panust platvormile. Ettevõte on teadlik, et tellimuse tegelik maksumus võib erineda sõltuvalt mitmest muutujast, sealhulgas asukohast, kohaldatavatest maksudest ja erinevate makseviisidega seotud tasudest. Lisateabe saamiseks nende muudatuste või konkreetse hinnakujunduse kohta saavad kasutajad võtta otse ühendust X Premiumi klienditoega. See strateegiline hinnakujunduse uuendamine ei paku mitte ainult paremat sotsiaalmeedia kogemustoma premium-kasutajatele , vaid näitab ka Xi jätkuvat pühendumust platvormi arendamisele ja loojate toetamisele.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU