3 min. lugemist

X tutvustab suurusepõhist reklaami hinnakujundusmudelit

Teie täisekraani X-reklaamid muutuvad peagi kalliks. Elon Musk teatas äsja, et suuremate visuaalide kuvamine hakkab maksma rohkem, mis muudab põhjalikult turundajate lähenemist loomingulisele strateegiale platvormil.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
X tutvustab suurusepõhist reklaami hinnakujundusmudelit
Allikas: Depositphotos: Photo by kovop58@gmail.com (edited in Canva Pro)

Aeg eelarveid kohandada. X-reklaamide hinnakujundus muutub sõltuvalt suurusest

Platvorm X valmistab ette järjekordset olulist muudatust reklaamis. Pärast hiljutist hashtagide keelustamist reklaamitud postitustes teatas Elon Musk, et peagi hakkab kehtima uus põhimõte: mida suurem on reklaami visuaal, seda kõrgem on selle kuvamise hind.Elon Musk teatas, et eesmärk on hoida voog puhtana ja korrastatuna. Praegu võivad suuremate piltide või videotega reklaamiformaadid hõivata praktiliselt kogu kasutaja ekraani. Kuigi see suurendab nende nähtavust, halvendab see Muski sõnul kasutajakogemust.

“X läheb üle reklaamide maksustamisele nende vertikaalse suuruse alusel – seega maksab kogu ekraani täitev reklaam rohkem kui selline, mis võtab vaid veerandi. Vastasel juhul oleks reklaamijatel stiimul luua suuri reklaame, mis kahjustavad UX-i

.” Muudatus on veel teel ja seda ei leia veel ametlikust X Ads’i hinnakujundusest. Siiski on see kinnitatud ja tuleb eelarvesse arvestada.

Kuidas X-i reklaamide hinnakujunduse muudatused mõjutavad formaatide valikut ja eelarve planeerimist

Visuaalne kõrgus võib tunduda detailina, kuid see võib põhimõtteliselt mõjutada nii eelarvet kui ka kampaania väljanägemist. Kui e-poed on kasutanud suuri elustiilivisuaale või vertikaalseid videoid, et maksimeerida ruumi ja tähelepanu, maksavad nad uue süsteemi puhul selle eest rohkem. Kui hinnavahe suureneb märkimisväärselt, võivad reklaamiformaadid hakata kahanema. Kõige rohkem võivad kannatada tulemuslikkuse kampaaniad, kus iga sent on oluline. Kui aga erinevus ei ole dramaatiline, võivad kaubamärgid jääda oma algsete formaatide juurde. Tõenäoliselt näeme loominguliste strateegiate ümberhindamist. Oluline on leida tasakaal visuaalse suuruse, kuvamiskulude ja kampaania tegeliku tulemuslikkuse mõju vahel. Teisest küljest ei ole digitaalses reklaami hinnakujunduses suurusepõhine hinnakujundus ebatavaline. Sarnaseid põhimõtteid kasutavad ka teised platvormid ja meediakanalid.

Erinevus seisneb selles, et X näeb selles sammus kasutajakogemuse parandamist, mitte tulude optimeerimist.

Seepärast on oluline jälgida, kuidas täpselt uued reeglid praktikas rakenduvad – ja kas need võivad mõjutada ka suuremate visuaalide orgaanilist ulatust.

  • Kui teie kaubamärk või klient reklaamib aktiivselt X-is, valmistuge muutusteks nähtavuse hinnakujunduses.
  • Testige eelnevalt erinevaid formaate – väiksemad bännerid vs. täisekraanilised videod – ja jälgige nende tulemuslikkust enne muudatuste jõustumist.
  • Arvutage uut mõõdetavat näitajat eelarve planeerimisel ja kampaania optimeerimisel.
  • Tasub jälgida, millal ja kuidas X uue hinnakujunduse avaldab. See võib mõjutada eelarvet ja meediaplaneerimist.
Jaga artiklit
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Instagrami postitused ilmuvad nüüd Google’i otsingutulemustes
3 min. lugemist

Instagrami postitused ilmuvad nüüd Google’i otsingutulemustes

Alates tänasest, 10. juulist 2025, juhtus midagi olulist Instagrami kasutavate e-kaubandusettevõtete jaoks. Teie tootepostitused, kulisside taga olev sisu ja klientide iseloomustused võivad nüüd ilmuda, kui inimesed Google’is otsingut teevad – isegi kui nad ei jälgi teid ega kasuta üldse Instagrami.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU