
Aeg eelarveid kohandada. X-reklaamide hinnakujundus muutub sõltuvalt suurusest
Platvorm X valmistab ette järjekordset olulist muudatust reklaamis. Pärast hiljutist hashtagide keelustamist reklaamitud postitustes teatas Elon Musk, et peagi hakkab kehtima uus põhimõte: mida suurem on reklaami visuaal, seda kõrgem on selle kuvamise hind.Elon Musk teatas, et eesmärk on hoida voog puhtana ja korrastatuna. Praegu võivad suuremate piltide või videotega reklaamiformaadid hõivata praktiliselt kogu kasutaja ekraani. Kuigi see suurendab nende nähtavust, halvendab see Muski sõnul kasutajakogemust.
“X läheb üle reklaamide maksustamisele nende vertikaalse suuruse alusel – seega maksab kogu ekraani täitev reklaam rohkem kui selline, mis võtab vaid veerandi. Vastasel juhul oleks reklaamijatel stiimul luua suuri reklaame, mis kahjustavad UX-i
.” Muudatus on veel teel ja seda ei leia veel ametlikust X Ads’i hinnakujundusest. Siiski on see kinnitatud ja tuleb eelarvesse arvestada.
Kuidas X-i reklaamide hinnakujunduse muudatused mõjutavad formaatide valikut ja eelarve planeerimist
Visuaalne kõrgus võib tunduda detailina, kuid see võib põhimõtteliselt mõjutada nii eelarvet kui ka kampaania väljanägemist. Kui e-poed on kasutanud suuri elustiilivisuaale või vertikaalseid videoid, et maksimeerida ruumi ja tähelepanu, maksavad nad uue süsteemi puhul selle eest rohkem. Kui hinnavahe suureneb märkimisväärselt, võivad reklaamiformaadid hakata kahanema. Kõige rohkem võivad kannatada tulemuslikkuse kampaaniad, kus iga sent on oluline. Kui aga erinevus ei ole dramaatiline, võivad kaubamärgid jääda oma algsete formaatide juurde. Tõenäoliselt näeme loominguliste strateegiate ümberhindamist. Oluline on leida tasakaal visuaalse suuruse, kuvamiskulude ja kampaania tegeliku tulemuslikkuse mõju vahel. Teisest küljest ei ole digitaalses reklaami hinnakujunduses suurusepõhine hinnakujundus ebatavaline. Sarnaseid põhimõtteid kasutavad ka teised platvormid ja meediakanalid.
Erinevus seisneb selles, et X näeb selles sammus kasutajakogemuse parandamist, mitte tulude optimeerimist.
Seepärast on oluline jälgida, kuidas täpselt uued reeglid praktikas rakenduvad – ja kas need võivad mõjutada ka suuremate visuaalide orgaanilist ulatust.
- Kui teie kaubamärk või klient reklaamib aktiivselt X-is, valmistuge muutusteks nähtavuse hinnakujunduses.
- Testige eelnevalt erinevaid formaate – väiksemad bännerid vs. täisekraanilised videod – ja jälgige nende tulemuslikkust enne muudatuste jõustumist.
- Arvutage uut mõõdetavat näitajat eelarve planeerimisel ja kampaania optimeerimisel.
- Tasub jälgida, millal ja kuidas X uue hinnakujunduse avaldab. See võib mõjutada eelarvet ja meediaplaneerimist.