1 min. lugemist

YouTube Create laieneb rohkematesse riikidesse

YouTube on laiendanud ligipääsu Create'ile, videotöötlusrakendusele, millega on lihtne luua lühifilme otse telefonis.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
YouTube Create laieneb rohkematesse riikidesse
Allikas: YouTube

YouTube Create on tasuta videotöötlusvahend. See annab sulle juurdepääsu paljudele funktsioonidele, et luua keerulisemaid videoklippe. Näiteks saab sellega:

  • puhastada heli
  • eemaldada taustamüra
  • lisada automaatseid subtiitreid (praegu saadaval inglise, hindi ja hispaania keeles).
  • käsitseda põhilisi videotöötlusvahendeid, nagu filtrid, efektid ja üleminekud.
  • võimaldab otse YouTube’is avaldada nii lühi- kui ka pikemaid filme.

oluline on kajuurdepääs tasuta lauludele ja heliefektidele. Tuhandeid litsentsitasuta lugusid saab valida otse rakendusest. Muusikaraamatukogu on samuti tasuta, mis võtab ära stressi ja mure võimalike autoriõigusnõuete pärast.Seesuhteliselt uus kontseptsioon on toiminud USAs, Ühendkuningriigis, Prantsusmaal, Saksamaal, Indias, Singapuris, Lõuna-Koreas ja Indoneesias. Nüüd on see kättesaadav kasutajatele Soomes, Iirimaal, Hispaanias, Argentinas, Austraalias, Brasiilias, Kanadas, Hongkongis, Madalmaades, Uus-Meremaal, Taiwanis, Tais ja Türgis. Aja jooksul peaks teenus laienema ka teistesse piirkondadesse. Teenus on praegu saadaval ainult Androidijaoks .

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.
3 min. lugemist

7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.

Affiliate World Europe tuleb 4.-5. septembril 2025 Budapestis Hungexpo Budapesti kongressi- ja messikeskuses. See esmaklassiline affiliate marketingi konverents toob kokku valdkonna parimad turundajad, reklaamijad ja tehnoloogilised uuendajad kaheks päevaks, kus toimub võrgustike loomine, õppimine ja ärikasv.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele
2 min. lugemist

Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele

Meta on lõpetanud oma Opportunity Score’i funktsiooni ülemaailmse kasutuselevõtu kõigis reklaamikontodes pärast selle aasta alguses alanud esialgset testimisfaasi. Tehisintellektipõhise optimeerimisvahendi eesmärk on aidata reklaamijatel süstemaatiliste soovituste abil parandada oma kampaaniate tulemuslikkust.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+