3 min. lugemist

YouTube käivitab uued reklaamide juhtelemendid ja täiustatud analüüsi

YouTube'i uus värskendus keskendub kasutajate suhtluse, läbipaistvuse ja looja monetiseerimise parandamisele. Kanalid saavad isegi blokeerida teatud reklaamikategooriad otse YouTube Studios. Mõned värskendused võivad olla kasulikud ka e-kaubanduse ettevõtetele, kes kasutavad videoturundust.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
YouTube käivitab uued reklaamide juhtelemendid ja täiustatud analüüsi
Allikas: Depositphotos

1. Lühikeste pükste küsitluskleebis

YouTube on tutvustanud lühikeste pükste jaoks uut kleebisfunktsiooni, mis võimaldab loojatel lisada küsitlusi otse oma sisule. See on interaktiivne viis vaatajate kaasamiseks ja jälgijatelt kohese tagasiside või arvamuste saamiseks. Seni piirdusid küsitlused postituste või videokommentaaridega. Nüüd saavad vaatajad lihtsalt hääletada, suurendades kanali seotust.

Kuna lühikesed püksid teenivad iga päev muljetavaldavat 70 miljardit vaatamist, võib see funktsioon olla kasulik kanalitele, kes soovivad suurendada kliendisuhtlust. YouTube teatas, et see funktsioon on nädala jooksul saadaval kõigile loojatele.

E-kaubanduses võivad küsitlused olla võimas vahend klientide tagasiside kogumiseks tooteeelistuste kohta, turundusideede testimiseks ja seotuse suurendamiseks. Nende integreerimine lühikestesse pükstesse võib märkimisväärselt suurendada brändi seotust ja nähtavust.

2. Vaadete kuvamine: vormingu jaotus parema ülevaate saamiseks

YouTube on analüütikavaates kasutusele võtnud uue filtri. Loojad näevad, kui palju vaatamisi iga sisutüüp loob – kas lühikesed püksid, pikad videod või otseülekanded. See funktsioon tagab suurema läbipaistvuse selle kohta, millised vormingud vaatajaskondadeni jõuavad. See on väärtuslik tagasiside sisustrateegia kohandamiseks.

Kui olete varem erinevate vormingute hindamisega vaeva näinud, aitab uus filter uue videosisu loomisel blokeerijaid eemaldada.

Jälgimine, millist tüüpi sisu toob kõige rohkem vaatamisi, aitab e-kaubanduse turundajatel suunata oma jõupingutused sinna, kus nad teenivad kõige rohkem seotust ja tulu.



3. Super Chati eesmärgid ühendavad mängimise ja monetiseerimise

YouTube katsetab Super Chati eesmärkidega. See on mänguline funktsioon, mille eesmärk on suurendada seotust live voogude ja esietenduste ajal. Uus funktsioon võimaldab loojatel seada vaatajate panusele eesmärke. Need, kes annetusi saadavad, saavad mingil kujul tasu , suurendades seeläbi motivatsiooni osaleda. Brändid, kes kasutavad reaalajas ostlemist või teevad koostööd mõjutajatega, saavad kasutada supervestluse eesmärke, et suurendada seotust uute toodete turuletoomise või müügiürituste ajal, mis toob kaasa suurema tulu ja suhtluse.

4. Reklaamide blokeerimine YouTube’is

YouTube pakub nüüd võimalust blokeerida konkreetsed reklaamikategooriad kanali tasemel otse YouTube Studios. Loojatel on seega kontroll selle üle, millist tüüpi reklaame nende sisuga kuvatakse. Kuigi see funktsioon oli juba AdSense’i kaudu saadaval, on seda nüüd lihtsam hallata otse YouTube’i platvormil.

Loojaid hoiatatakse, et reklaamide piiramine võib mõjutada nende tulusid, kuid see funktsioon annab suurema kontrolli selle üle, milliseid reklaame kuvatakse.

Näiteks saavad brändid tagada, et nende sisu kõrval ei kuvata konkureerivate või mitteseotud toodete reklaame. See annab neile võimaluse säilitada brändi terviklikkus ja publiku usaldus.

YouTube’i uusimad värskendused pakuvad uusi viise seotuse suurendamiseks, sisustrateegiate täpsustamiseks ja monetiseerimise suurendamiseks. Uute funktsioonide abil saavad kaubamärgid oma vaatajaskonnaga paremini ühendust võtta ja optimeerida oma videoturundustegevust.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine
11 min. lugemist

Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine

Tasuline sotsiaalmeediareklaam on kujunenud võimsaks vahendiks ettevõtetele, kes soovivad suurendada oma veebipositsiooni ja suhelda tõhusalt oma sihtrühmaga. Erinevalt orgaanilistest postitustest võimaldavad tasulised reklaamid kaubamärkidel kasutada sotsiaalmeediaplatvormide suurt ulatust, et edastada kohandatud sõnumeid, mis kõnetavad konkreetseid demograafilisi sihtrühmi. Kuna ettevõtted konkureerivad tarbijate tähelepanu pärast, võivad strateegilised reklaamplakatid märkimisväärselt suurendada brändi nähtavust ja toetada üldisi turunduseesmärke. Selles […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Loe artiklit
Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine
11 min. lugemist

Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine

Tasuline sotsiaalmeediareklaam on kujunenud võimsaks vahendiks ettevõtetele, kes soovivad suurendada oma veebipositsiooni ja suhelda tõhusalt oma sihtrühmaga. Erinevalt orgaanilistest postitustest võimaldavad tasulised reklaamid kaubamärkidel kasutada sotsiaalmeediaplatvormide suurt ulatust, et edastada kohandatud sõnumeid, mis kõnetavad konkreetseid demograafilisi sihtrühmi. Kuna ettevõtted konkureerivad tarbijate tähelepanu pärast, võivad strateegilised reklaamplakatid märkimisväärselt suurendada brändi nähtavust ja toetada üldisi turunduseesmärke. Selles […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Loe artiklit
Q5: Pühadejärgse hooaja kasutamata turunduspotentsiaal
2 min. lugemist

Q5: Pühadejärgse hooaja kasutamata turunduspotentsiaal

Ajavahemik 26. detsembrist kuni jaanuari keskpaigani, mida turundusringkondades nimetatakse Q5-ks, on brändide jaoks sageli tähelepanuta jäetud kullaauk. Kuigi paljud ettevõtted lõpetavad oma turundustegevust pärast pühadepuhkust, pakub see “varjatud kvartal” ainulaadseid eeliseid neile, kes mõistavad selle potentsiaali.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+