3 min. lugemist

YouTube tutvustab kolme uut funktsiooni

YouTube teatas kolmest olulisest uuendusest, mille eesmärk on täiustada loojate ja fännide vahelist suhtlust, muuta globaalne sisu kättesaadavamaks ja pakkuda uusi võimalusi kommentaaridele vastamiseks. Siin on ülevaade nendest uutest funktsioonidest.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
YouTube tutvustab kolme uut funktsiooni
Allikas: Depositphotos

Vastamine häälega

YouTube katsetab häälega vastamist, mis on funktsioon, mille eesmärk on lisada loojate ja fännide suhtlusele isiklik puudutus. Loomingu loojad saavad kommentaaridele vastata häälega. Funktsiooni testitakse praegu väikese grupi loojatega USAs YouTube’i iOSi rakenduse kaudu. Laiem kättesaadavus sõltub tagasisidest.

Loomingu loojad, kes kuuluvad testrühma, saavad klõpsata kommentaari kõrval oleval helilaine ikoonil, salvestada häälega vastuse ja postitada selle otse kommentaaride sektsiooni.

Häälvastus tutvustab uut suhtlusmeetodit, mis on kiirem ja isiklikum kui traditsioonilised tekstivastused. Need võimaldavad loojatel lisada fännide suhtlusele inimlikku mõõdet, tugevdades läheduse ja autentsuse tunnet.

Vastake YouTube’i lühidalt

Teine originaalne viis videokommentaaridele reageerimiseks on vastata lühikokkuvõtetega. See funktsioon avab ruumi loovamatele vastustele, mis võivad vaatajaid paremini kaasata ja nende osalust suurendada.

Kui loojad vastavad kommentaarile, võivad nad lihtsalt salvestada lühikese video, kasutades Shortsi kaamerat. See video ilmub automaatselt otse kommentaaride sektsioonis algse video all, rikastades interaktsiooni uue visuaalse mõõtmega. Mõnes mõttes imiteerib see TikToki vastuseid.

Dünaamilised ja visuaalselt kaasahaaravad vastused meeldivad eriti nooremate põlvkondade jälgijatele.

Murdke keelebarjäärid automaatse dubleerimisega

YouTube on otsustanud muuta sisu võimalikult kättesaadavaks ülemaailmsele publikule. Automaatse dubleerimisega võivad nad seda tegelikult saavutada. See tööriist suudab automaatselt luua dubleerimist erinevates keeltes, muutes valitud videod veelgi laiemale publikule kättesaadavaks.

See funktsioon on praegu kättesaadav sadadele tuhandetele YouTube’i partnerprogrammis olevatele kanalitele, mis on spetsialiseerunud hariduslikule ja informatiivsele sisule.

Lähitulevikus on aga plaanis seda laiendada ka muud liiki sisule, et jõuda veelgi laiema loojate kogukonnani. On olemas teatud keelelised piirangud. Ingliskeelset sisu saab automaatselt dubleerida prantsuse, saksa, hindi, indoneesia, itaalia, jaapani, portugali ja hispaania keelde. Nendes keeltes olevaid videoid saab dubleerida inglise keelde.

Koostöös Google DeepMindi ja Google Translate’iga töötatakse selle funktsiooni täiustamise kallal, sealhulgas “ekspressiivse kõne” võimalusega, mis kajastab paremini tooni ja emotsioone.

Praegu on loojatel võimalus oma dubleeritud videoid YouTube’i stuudios kontrollida ja hallata, et tagada kvaliteet ja täpsus enne avaldamist.

Mida need uuendused loojatele ja vaatajatele tähendavad

Need kolm uuendust pakuvad võimalusi nii loojatele kui ka kaubamärkidele. Turundajad saavad uue vahendi oma brändi tugevdamiseks ja suhete süvendamiseks oma publikuga.

Häälte vastuseid hindavad eriti kõrgelt loojad ja brändid, mis on üles ehitatud konkreetsete isikute ümber. Nad rõhutavad autentset suhtlust, mis võib suurendada klientide usaldust ja lojaalsust.

Vastused Shortsi kaudu avavad uksed loomingulisele suhtlusele, mis suurendab nähtavust ja loob võimalusi viirusliku sisu loomiseks. Lõpuks on automaatne dubleerimine vahend, mis kõrvaldab keelebarjäärid ja võimaldab minimaalsete lisakuludega globaalset levikut.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025
2 min. lugemist

Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025

Pärast nädalast Meta-ülest poliitikamuutust ja tuliseid arutelusid vastuvõetava kõne ümber näitab Instagram strateegilisi prioriteete. Tegevjuht Adam Mosseri kirjeldab platvormi ambitsioonikat visiooni aastaks 2025, keskendudes suuresti uutele loomingulistele vahenditele ja parematele kasutajaliidetele.

Loe artiklit
Google Ads käivitab eelarve testid Performance Max jaoks
3 min. lugemist

Google Ads käivitab eelarve testid Performance Max jaoks

Google Ads on käivitanud uue funktsiooni, mis võimaldab hinnata eelarve üleminekut dünaamilistest otsingukampaaniatest (DSA) või Display-kampaaniatest Performance Max (PMax) kampaaniatesse. Uuenduse eesmärk on aidata saavutada suuremat tõhusust ja paremaid tulemusi.

Loe artiklit
TikTok’i 2025 Trends: Uus aruanne paljastab e-kaubanduse strateegiaid
2 min. lugemist

TikTok’i 2025 Trends: Uus aruanne paljastab e-kaubanduse strateegiaid

TikToki “What’s Next 2025 Trend Report” tõstab esile uusi suundumusi, mida e-kaubanduse kaubamärgid saavad kasutada, et jääda kultuuriliselt asjakohaseks ja suhelda oma sihtrühmadega. Siin on peamised järeldused teie selle aasta strateegia jaoks, mis aitavad teil orienteeruda turu dünaamikas, optimeerida oma tulemuslikkust ja luua oma sihtrühmaga sisukaid sidemeid andmepõhiste arusaamade ja tõestatud metoodikate abil.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+