3 min. lugemist

YouTube võtab kasutusele täiustatud analüütika: Kiirem ülevaade sisu loojate jaoks

YouTube'i loojad kulutavad liiga palju aega samade analüütiliste vaadete seadistamisele ikka ja jälle. Platvormi uus täiustatud režiimi uuendus lahendab selle probleemi lõpuks ometi funktsioonidega, mis võivad muuta videote tulemuslikkuse jälgimist.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
YouTube võtab kasutusele täiustatud analüütika: Kiirem ülevaade sisu loojate jaoks
Allikas: Depositphotos: Photo by AllaSerebrina (edited in Canva Pro)

Kõige nähtavam muudatus on uus liides koos külgribaga, mis lihtsustab oluliselt tööd andmetega. See lihtsustab filtreerimist ja andmete jaotamist sisu tüübi, piirkonna, video pikkuse, avaldamiskuupäeva või tuluallikate järgi. Samuti on võimalus näidata korraga mitut mõõdikut parema võrdlemise eesmärgil.

See paneel on kättesaadav mis tahes analüüsilehelt, mis kiirendab oluliselt andmete navigeerimist.

Salvestatud aruanded ja tõhusam planeerimine

Üks kõige praktilisemaid uusi funktsioone on võimalus salvestada oma aruannete konfiguratsioone – sealhulgas valitud filtreid ja mõõdikuid. Kui jälgite regulaarselt näiteks tootevideote tulemuslikkust esimese 24 tunni jooksul või nende mõju üksikutele turgudele, saate need seadistused salvestada ja uuesti kasutada.

Uued eeldefineeritud vaated, nagu “Esimene 24 tundi”, “Publiku säilitamine” või “Demograafilised rühmad”, lihtsustavad sisu tulemuslikkuse jälgimist, ilma et oleks vaja iga andmesegmenti käsitsi konfigureerida.

Kuidas uus YouTube Analytics võib aidata e-poode ja turundusmeeskondi

  • Esitusloendi ja sisutüübi võrdlus: Saate testida, kas lühikesed lahtipakendused või üksikasjalikud ülevaated toimivad paremini, ja optimeerida oma videoplaani vastavalt sellele.
  • Piirkondlik analüüs: Kui müüte mitmel turul, näitavad uued filtrid, kus videote leviala on suurim ja kuidas on kaasatus riigiti erinev.
  • Tulude ülevaade: Tuluallikaid (nt reklaamid vs. YouTube Shopping) saab eraldi ja täpsemalt analüüsida.

Uuendus võetakse järk-järgult kasutusele, nii et kui te seda veel ei näe, on see saadaval lähinädalatel. Siiski võite juba praegu hakata mõtlema, milliseid mõõdikuid ja vaateid te kõige sagedamini kasutate ja kuidas uus kasutajaliides teie tööd lihtsustab.

Püüdke mõelda, kuidas seda uut funktsiooni kõige paremini kasutada

  • Milliseid mõõdikuid te regulaarselt jälgite? Näiteks konversioone, vaatamisi või keskmist vaatamisaega?
  • Milliseid filtreid kasutate kõige sagedamini? Video tüüp, piirkond, avaldamiskuupäev?
  • Milliseid ülevaateid soovite käepärast hoida? Need võivad olla mallid igakuiste võrdluste, lühikeste tulemuslikkuse jälgimise või näiteks ülevaate videote kohta esimese 24 tunni jooksul pärast avaldamist.

Nende põhipunktide läbimõtlemine aitab teil saada uuest analüütikast algusest peale maksimaalset kasu, ilma et peaksite iga kord YouTube Studio avamisel nullist alustama.

Jaga artiklit
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU