Tööriistad loojate ja kaubamärkide kaitsmiseks
YouTube’i uued tööriistad tutvustavad loojate kaitsmiseks kahte peamist tööriista. Need põhinevad Content ID-l, mida YouTube on kasutanud alates 2007. aastast. See tööriist töötati välja autoriõiguse probleemide lahendamiseks ning aitab loojatel ja õiguste omajatel hallata oma sisu platvormil. Sellest ajast alates on sellest saanud YouTube’is autoriõiguse kaitse ja sisu monetiseerimise oluline vahend.
1. Sünteetilise häältuvastuse tehnoloogia võimaldab loojatel ära tunda ja hallata tehisintellekti loodud sisu, mis simuleerib nende häält.
2. Platvorm on välja töötanud ka tehisintellekti loodud näotuvastusvahendi. See võimaldab loojatel, näitlejatel, muusikutel ja teistel spetsialistidel otsida ja jälgida oma nägude tehisintellekti loodud versioone. Selle tulemusena saavad e-kaubanduse kaubamärgid ja tuntud isiksused hallata, kuidas nende sarnasust YouTube’is kasutatakse. Platvorm loodab, et see säilitab paremini brändi identiteedi ja autentsuse.
Tehisintellekti tulekuga on vaja leida uusi viise oma töö ja identiteedi kaitsmiseks. See on hea uudis nii brändidele kui ka kuulsustele, kuna süsteem on sammu võrra lähemal YouTube’i ohutu kasutamise tagamisele reklaamimiseks.
Kas YouTube saab kaitse tagada?
YouTube suurendab kaitset sisu volitamata kasutamise eest, eriti kolmandate osapoolte eest, kes võivad sisu tehisintellekti treenimiseks alla laadida. Platvorm on pühendunud oma kasutustingimuste jõustamisele, et takistada kolmandatel isikutel sisu väärkasutamist ilma loojate nõusolekuta.
“See hõlmab meie usaldus- ja ohutustoimingute toetamist, soovitussüsteemide täiustamist ja uute generatiivsete tehisintellekti funktsioonide, näiteks automaatse dubleerimise väljatöötamist. Tulevikku vaadates oleme jätkuvalt pühendunud selle tagamisele, et YouTube’i sisu, mida kasutatakse Google’is või YouTube’is meie tehisintellektil põhinevate tööriistade arendamiseks, kasutatakse vastutustundlikult, ” nendib platvorm.
YouTube töötab uute valikute kallal, mis annavad loojatele suurema kontrolli selle üle, kuidas kolmandad osapooled saavad nende sisu kasutada. E-kaubanduse kaubamärkide jaoks tähendab see suuremat vabadust teha koostööd tehisintellekti platvormidega, kaitstes samal ajal intellektuaalomandit.
See areng on oluline mitte ainult e-kaubanduse jaoks, vaid kõigile, kes soovivad kasutada tehisintellekti oma ettevõtte toetamiseks ja oma kaubamärkide kaitsmiseks sellistel platvormidel nagu YouTube. Tehisintellekt ei tohiks olla bogeyman, vaid abimees parema loovuse suunas.