
“Oleme suutnud suurendada oma kliendibaasi 51,8 miljoni aktiivse kasutajani,” ütles Robert Gentz teadaande ajal. See kogusumma on 4,5% suurem kui eelmisel aastal.
2024. aasta finantsnäitajad
Mõned 2024. aasta finantstulemused hõlmavad GMV kasvu 4,5%, 15,3 miljardi euroni, ja tulude kasvu 4,2%, 10,6 miljardi euroni. Eriti märkimisväärne oli 511 miljoni euro suurune korrigeeritud EBIT, mis on palju suurem kui eelmise aasta 350 miljonit eurot. Kasv tõstis korrigeeritud EBIT-marginaali 3,5%-lt tervemini 4,8%-le. 2025. aastal ootab Zalando GMV ja tulude kasvu vahemikus 4%-9%. Need prognoosid ei sisalda ABOUT YOUomandamist .
Kasvustrateegia: Tarbijale ja ärile keskendumine
Zalando omistab oma edu sellele, mida Gentz nimetab nende“ökosüsteemi strateegiaks” – tarbijale suunatud ja äriettevõtetele suunatudparalleelset arengut. 2025. aastal plaanib ettevõte laiendada oma Zalando Plus kliendiprogrammi enamusele turgudele, tuginedes oma praegusele kohalolekule seitsmes Euroopa riigis:
- Saksamaa
- Itaalia
- Hispaania
- Prantsusmaa
- Madalmaad
- Šveits
- Austria
Vahepeal on moevalik jätkanud kasvamist hiljutiste lisandumistega, sealhulgas Versace menswear, Marine Serre, On ja Fjällräven. Veebruaris sai Zalando Diane von Furstenbergi ainsaks Euroopa jaemüüjaks.

Source: corporate.zalando.com
Elustiili laienemine
Lisaks moele laieneb Zalando ka elustiili kategooriatesse. Iluosakond laieneb Hispaaniasse ja Soome, mis teeb selle kättesaadavaks 13 Euroopa turul. 2025. aastal lisandub Zalando Lounge’ile veel 5 territooriumi, mis teeb kokku 22 turgu.
Äriinfrastruktuur ja strateegiline kasv
Zalando operatsioonisüsteem ZEOS teenindab nüüd 12 turgu pärast laienemist Šveitsi, Poola ja Hispaaniasse. Kaupmeestel on juurdepääs 10 müügikanalile, sealhulgas 9 turuplatsile, mis katavad 85% Euroopa turumahust. Ühendkuningriigi jaemüüja NEXT valis ZEOSi Mandri-Euroopa täideviimiseks, mis on viinud laienemiseni 10 täiendavale turule, kus NEXT tegutseb. Zalando on kindlustanud üle 90% ABOUT YOU aktsiatest, mille omandamine peaks lõpule jõudma 2025. aasta suveks. See samm võimaldab ettevõttel järgida topeltbrändi strateegiat ja ühendada ZEOSi ja ABOUT YOU SCAYLE’i tehnoloogiat.
Jätkusuutlikkuse eesmärgid
Jätkusuutlikud tavad paranevad, kuna alates 2018. aastast on kasvuhoonegaaside heitkogused vähenenud 82% ja eramärgistatud toodete heitkoguste intensiivsus vähenenud 48%. Mõned pikaajalised eesmärgid on saada 2040. aastaks klimaneutraalseks nii tegevuses kui ka eramärgiste puhul ning saada 2050. aastaks täielikult süsinikdioksiidi neutraalseks platvormiks. 2025. aasta esimese kvartali tulemused tehakse teatavaks 6. mail.