3 min. lugemist

Zalando e-kaubanduse ökosüsteemi strateegia hoogustab kiirendatud kasvu aastaks 2025

Eelmisel nädalal esines Zalando tippjuhtkond meedia ees ja jagas oma optimismi oma e-kaubanduse ökosüsteemi strateegia kohta uueks aastaks. Vaatamata mõnes Euroopa piirkonnas valitsevatele majandusprobleemidele oli moe jaemüüja 2024. aastal suurepärase tulemusega ja prognoosis 2025. aastaks veelgi paremaid tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Zalando e-kaubanduse ökosüsteemi strateegia hoogustab kiirendatud kasvu aastaks 2025
Allikas: Depositphotos

“Oleme suutnud suurendada oma kliendibaasi 51,8 miljoni aktiivse kasutajani,” ütles Robert Gentz teadaande ajal. See kogusumma on 4,5% suurem kui eelmisel aastal.

2024. aasta finantsnäitajad

Mõned 2024. aasta finantstulemused hõlmavad GMV kasvu 4,5%, 15,3 miljardi euroni, ja tulude kasvu 4,2%, 10,6 miljardi euroni. Eriti märkimisväärne oli 511 miljoni euro suurune korrigeeritud EBIT, mis on palju suurem kui eelmise aasta 350 miljonit eurot. Kasv tõstis korrigeeritud EBIT-marginaali 3,5%-lt tervemini 4,8%-le. 2025. aastal ootab Zalando GMV ja tulude kasvu vahemikus 4%-9%. Need prognoosid ei sisalda ABOUT YOUomandamist .

Kasvustrateegia: Tarbijale ja ärile keskendumine

Zalando omistab oma edu sellele, mida Gentz nimetab nende“ökosüsteemi strateegiaks” – tarbijale suunatud ja äriettevõtetele suunatudparalleelset arengut. 2025. aastal plaanib ettevõte laiendada oma Zalando Plus kliendiprogrammi enamusele turgudele, tuginedes oma praegusele kohalolekule seitsmes Euroopa riigis:

  • Saksamaa
  • Itaalia
  • Hispaania
  • Prantsusmaa
  • Madalmaad
  • Šveits
  • Austria

Vahepeal on moevalik jätkanud kasvamist hiljutiste lisandumistega, sealhulgas Versace menswear, Marine Serre, On ja Fjällräven. Veebruaris sai Zalando Diane von Furstenbergi ainsaks Euroopa jaemüüjaks.

Key figures - zalando

Source: corporate.zalando.com

Elustiili laienemine

Lisaks moele laieneb Zalando ka elustiili kategooriatesse. Iluosakond laieneb Hispaaniasse ja Soome, mis teeb selle kättesaadavaks 13 Euroopa turul. 2025. aastal lisandub Zalando Lounge’ile veel 5 territooriumi, mis teeb kokku 22 turgu.

Äriinfrastruktuur ja strateegiline kasv

Zalando operatsioonisüsteem ZEOS teenindab nüüd 12 turgu pärast laienemist Šveitsi, Poola ja Hispaaniasse. Kaupmeestel on juurdepääs 10 müügikanalile, sealhulgas 9 turuplatsile, mis katavad 85% Euroopa turumahust. Ühendkuningriigi jaemüüja NEXT valis ZEOSi Mandri-Euroopa täideviimiseks, mis on viinud laienemiseni 10 täiendavale turule, kus NEXT tegutseb. Zalando on kindlustanud üle 90% ABOUT YOU aktsiatest, mille omandamine peaks lõpule jõudma 2025. aasta suveks. See samm võimaldab ettevõttel järgida topeltbrändi strateegiat ja ühendada ZEOSi ja ABOUT YOU SCAYLE’i tehnoloogiat.

Jätkusuutlikkuse eesmärgid

Jätkusuutlikud tavad paranevad, kuna alates 2018. aastast on kasvuhoonegaaside heitkogused vähenenud 82% ja eramärgistatud toodete heitkoguste intensiivsus vähenenud 48%. Mõned pikaajalised eesmärgid on saada 2040. aastaks klimaneutraalseks nii tegevuses kui ka eramärgiste puhul ning saada 2050. aastaks täielikult süsinikdioksiidi neutraalseks platvormiks. 2025. aasta esimese kvartali tulemused tehakse teatavaks 6. mail.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Sarnased artiklid
7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.
3 min. lugemist

7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.

Affiliate World Europe tuleb 4.-5. septembril 2025 Budapestis Hungexpo Budapesti kongressi- ja messikeskuses. See esmaklassiline affiliate marketingi konverents toob kokku valdkonna parimad turundajad, reklaamijad ja tehnoloogilised uuendajad kaheks päevaks, kus toimub võrgustike loomine, õppimine ja ärikasv.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele
2 min. lugemist

Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele

Meta on lõpetanud oma Opportunity Score’i funktsiooni ülemaailmse kasutuselevõtu kõigis reklaamikontodes pärast selle aasta alguses alanud esialgset testimisfaasi. Tehisintellektipõhise optimeerimisvahendi eesmärk on aidata reklaamijatel süstemaatiliste soovituste abil parandada oma kampaaniate tulemuslikkust.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+