
Võrreldes eelmise perioodiga kasvas Saksa ettevõtte korrigeeritud kasum enne intresse ja makse märkimisväärselt 28,3 miljoni euro võrra. Kaupade kogumaht (GMV) kasvas aastaga 1,3%, 3,3 miljardi euroni. Samal ajal aga vähenes müük 2,3 miljardilt eurolt 2023. aasta I kvartalis 2,2 miljardi euroni 2024. aasta I kvartalis. Zalando näeb oma edu võtmesammastena keskendumist nii B2C-le kui ka B2B-le.
B2C-s keskendub Zalando lõppklientidele pakutava elustiili parandamisele. Ettevõte on laiendanud oma tootevalikut, et hõlmata puuetega lastele mõeldud adaptiivseid jalatseid. Lisaks on ta turule toonud keha mõõtmise võimalustega tehisintellekti ostuassistendi. Uus tööriist on saadaval ainult 6 turul.
B2B sektoris kasutab Zalando oma ZEOS operatsioonisüsteemi. See võimaldab brändidel kasutada kohaletoimetamiseks ja tagastamiseks ettevõtte ulatuslikku logistikavõrku, olenemata sellest, kas tooted osteti Zalandost, jaemüüja enda e-poest või mõnelt muult Euroopa platvormilt. Esimeses kvartalis lisandus viis täiendavat ZEOS-i mitmekanalilist partnerit, mis viis partnerite koguarvu 27-ni. Zalando hulgimüügi segmendis kasvas käive 13% võrra 215 miljoni euroni.
“B2C kliendid näitavad üles kasvavat huvi meie kvaliteetse tootevaliku, digitaalsete tööriistade, pakkumiste ja inspireeriva sisu vastu. B2B kliendid kasutavad ära meie ainulaadset pakkumist. Mõlemad meie kasvuvektorid on tugevad ja aitavad tulemustele kaasa, näidates meie plaanide tugevust,” ütles Zalando finantsjuht dr Sandra Dembeck.
Ettevõtte täielikud tulemused aastast aastasse leiate ametlikust aruandest.