2 min. lugemist

Zalando Q1 tulemused näitavad, et tema panus B2C-le ja B2B-le on end ära tasunud

Zalando on teatanud oma esimese kvartali tulemused. Vaatamata praegustele üleilmsetele probleemidele on need arvud eelmise aastaga võrreldes kõrgemad.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Zalando Q1 tulemused näitavad, et tema panus B2C-le ja B2B-le on end ära tasunud

Võrreldes eelmise perioodiga kasvas Saksa ettevõtte korrigeeritud kasum enne intresse ja makse märkimisväärselt 28,3 miljoni euro võrra. Kaupade kogumaht (GMV) kasvas aastaga 1,3%, 3,3 miljardi euroni. Samal ajal aga vähenes müük 2,3 miljardilt eurolt 2023. aasta I kvartalis 2,2 miljardi euroni 2024. aasta I kvartalis. Zalando näeb oma edu võtmesammastena keskendumist nii B2C-le kui ka B2B-le.

B2C-s keskendub Zalando lõppklientidele pakutava elustiili parandamisele. Ettevõte on laiendanud oma tootevalikut, et hõlmata puuetega lastele mõeldud adaptiivseid jalatseid. Lisaks on ta turule toonud keha mõõtmise võimalustega tehisintellekti ostuassistendi. Uus tööriist on saadaval ainult 6 turul.

B2B sektoris kasutab Zalando oma ZEOS operatsioonisüsteemi. See võimaldab brändidel kasutada kohaletoimetamiseks ja tagastamiseks ettevõtte ulatuslikku logistikavõrku, olenemata sellest, kas tooted osteti Zalandost, jaemüüja enda e-poest või mõnelt muult Euroopa platvormilt. Esimeses kvartalis lisandus viis täiendavat ZEOS-i mitmekanalilist partnerit, mis viis partnerite koguarvu 27-ni. Zalando hulgimüügi segmendis kasvas käive 13% võrra 215 miljoni euroni.

“B2C kliendid näitavad üles kasvavat huvi meie kvaliteetse tootevaliku, digitaalsete tööriistade, pakkumiste ja inspireeriva sisu vastu. B2B kliendid kasutavad ära meie ainulaadset pakkumist. Mõlemad meie kasvuvektorid on tugevad ja aitavad tulemustele kaasa, näidates meie plaanide tugevust,” ütles Zalando finantsjuht dr Sandra Dembeck.

Ettevõtte täielikud tulemused aastast aastasse leiate ametlikust aruandest.

 

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
LinkedIn paljastab B2B reklaami tulemuslikkuse lõhe, käivitab uued lahendused
2 min. lugemist

LinkedIn paljastab B2B reklaami tulemuslikkuse lõhe, käivitab uued lahendused

LinkedIni tulemused näitavad, et 81% B2B-reklaamidest ei suuda piisavat tähelepanu äratada või meelde tuletada. Platvorm annab teada uutest uuringutest ostja eelistuste kohta koos Live Events’i täiustatud võimalustega ja laiendatud LinkedIn Accelerate’i funktsioonidega, mis hõlmavad tehisintellektipõhiseid videoreklaame ja täiendavaid kampaaniaeesmärke.

Loe artiklit
Kuidas luua B2B turundusstrateegia 6 sammuga
3 min. lugemist

Kuidas luua B2B turundusstrateegia 6 sammuga

E-kaubanduse ettevõtete jaoks, kes üritavad teiste ettevõtetega korralikult suhelda, on eduka B2B turundusplaani väljatöötamine ülioluline. Kui B2C turundus rõhutab mõnikord emotsionaalseid veetlusi, siis B2B turundus rõhutab suhteid ja väärtust ning nõuab strateegilisemat lähenemist. See on põhijuhend, mis võimaldab teil luua tõhusa B2B turundusplaani.

Loe artiklit
Tõhus B2B sotsiaalmeedia turundus: planeerimine ja strateegiad
3 min. lugemist

Tõhus B2B sotsiaalmeedia turundus: planeerimine ja strateegiad

B2B sotsiaalmeedia turundus on nüüd oluline tööriist ettevõtetele, kes soovivad jõuda rohkemate inimesteni, luua usaldust oma kaubamärgi vastu ning suhelda võimalike klientide ja äripartneritega. Selline turundus on keerulisem kui B2C turundus, mis keskendub kiirele müügile. See peab keskenduma pikaajaliste suhete loomisele, mõttejuhtimisele ja professionaalsele publikule millegi väärtusliku andmisele. See artikkel näitab teile kõiki samme, mida […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+