Teemad

Mis on PR? Juhend avalike suhete loomiseks
11 min. lugemist

Mis on PR? Juhend avalike suhete loomiseks

Suhtekorraldus on arenenud iidsest retoorikast tänapäeva digitaalsele kommunikatsioonimaastikule, muutudes oluliseks strateegiliseks distsipliiniks igas suuruses organisatsioonide jaoks. Selles juhendis käsitletakse PR-i põhialuseid, alates selle ajaloolistest juurtest kuni tipptasemel digitaalsete tavadeni. Olgu tegemist siis kriisikommunikatsiooni juhtimise, meediasuhete loomise või digitaalsete PR-strateegiate väljatöötamisega, see abimaterjal pakub tänapäevastele PR-spetsialistidele praktilisi teadmisi ja rakendatavaid lähenemisviise. Erilist tähelepanu pööratakse esilekerkivatele suundumustele, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Sisuturunduse täielik juhend
13 min. lugemist

Sisuturunduse täielik juhend

Sisuturundusest on saanud kaasaegse digitaalse strateegia oluline tugisammas. Selles juhendis uuritakse kõike alates kontseptsioonidest kuni edasijõudnud tehnikateni, aidates teil mõista, kuidas luua, levitada ja mõõta tõhusat sisu, mis kõnetab teie publikut. Olenemata sellest, kas olete sisuturunduse alal uus või soovite oma olemasolevat strateegiat täiustada, leiate siit praktilisi teadmisi ja praktilisi samme oma turunduseesmärkide saavutamiseks.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Brändi loomine: A Complete Guide: A Complete Guide
13 min. lugemist

Brändi loomine: A Complete Guide: A Complete Guide

Bränd on ainulaadne identiteet, mis esindab toodet, teenust või ettevõtet ja eristab seda konkurentidest. See hõlmab selliseid elemente nagu nimi, logo, kujundus ja üldine arusaam, mille tarbijad sellest kujundavad. Brändi loomine on selle identiteedi loomise ja tugevdamise strateegiline protsess, et jätta püsiv mulje ja edendada klientide lojaalsust.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Tulemusturundus: täielik juhend
20 min. lugemist

Tulemusturundus: täielik juhend

Seda, kuidas ettevõtted oma reklaamistrateegiaid käsitlevad, on tulemusturundus muutnud traditsiooniliste turundusmeetoditega võrreldes viisil. See pakub andmepõhist lähenemist, mis võimaldab mõõta ja optimeerida iga klikki, konversiooni ja kliendisuhtlust. Kasutades selliseid platvorme nagu Google Ads ja sotsiaalmeedia platvormid, saavad ettevõtted nüüd tõhusalt ja täpselt sihtida oma soovitud sihtrühma, säilitades samal ajal kontrolli oma turunduseelarve üle. Selles juhendis […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Hinnavõrdluse veebisaitide juhend: funktsioonid, eelised ja parimad platvormid
12 min. lugemist

Hinnavõrdluse veebisaitide juhend: funktsioonid, eelised ja parimad platvormid

Hinnavõrdluse veebisaidid on suurepärased ostuassistendid. Kliendid otsivad neid eelkõige seetõttu, et need lihtsustavad hinnavõrdlust ja pakuvad samal ajal põhilist tooteteavet. Need platvormid mitte ainult ei hõlbusta sujuvat kasutajakogemust, vaid annavad tarbijatele ka võimaluse teha oma ostude kohta teadlikke otsuseid. Selles juhendis uurime hinnavõrdlussaitide põhifunktsioone ja eeliseid ning toome esile mõned saadaolevad parimad platvormid.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Turundusstrateegia: ülim juhend äriedu saavutamiseks
14 min. lugemist

Turundusstrateegia: ülim juhend äriedu saavutamiseks

Turundusplaan on üldine struktuur, mis suunab ettevõtet oma kaupade või teenuste reklaamimisel sihtturule. See ühendab elemente, sealhulgas tarbijate vajadusi, turu positsioneerimist ja konkurentsikeskkonda. Selge turundusstrateegia loomine aitab ettevõtetel tõhusalt sobitada oma ressursse ja jõupingutusi konkreetsete ettevõtte eesmärkide saavutamiseks.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
E-kaubanduse turundusstrateegiad: teie tee veebieduni
21 min. lugemist

E-kaubanduse turundusstrateegiad: teie tee veebieduni

E-kaubanduse turundus on muutnud kaupluste toimimist revolutsiooniliselt, luues ülemaailmse turu, mis on kättesaadav 24 tundi ööpäevas ja seitse päeva nädalas. Tõhusad e-kaubanduse turundusstrateegiad võimaldavad ettevõtetel luua sidemeid klientidega kogu maailmas. Otsingumootori optimeerimine, e-posti kampaaniad, sotsiaalmeedias osalemine, sihitud reklaamiprogrammid ja planeeritud sisu loomine on kõik selle veebikeskkonna kriitilised komponendid.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
PPC-reklaam: klikipõhise turunduse täielik juhend
18 min. lugemist

PPC-reklaam: klikipõhise turunduse täielik juhend

E-kaubanduse edu saavutamiseks on pay-per-click (PPC) reklaam muutunud veebiturunduse vajalikuks tööriistaks. PPC võimaldab teil panna oma kaubad või teenused potentsiaalsete klientide ette täpselt sel hetkel, kui nad neid otsivad. PPC pakub e-kaubandusettevõtetele väga erilist eelist: kohest nähtavust. Erinevalt SEO-st, mille tulemuste näitamine võib võtta kuid, võivad PPC-kampaaniad tekitada teie veebipoodi sihitud liiklust tundide jooksul pärast […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Copywriting Guide: suurendage müüki võimsate sõnadega
13 min. lugemist

Copywriting Guide: suurendage müüki võimsate sõnadega

Mis on copywriting? See on oskus kasutada sõnu, et muuta juhuslikud külastajad õnnelikeks tarbijateks. Mõelge oma veebiostukohtumistele. Tootekirjeldused, mis on nii ahvatlevad, et te ei suutnud vastu panna nupule “Lisa ostukorvi” klõpsamisele. Teisest küljest olete tõenäoliselt kohanud ka igavat, inspireerimata kirjutamist, mis lülitas teid tootest täielikult välja. See on copywritingu jõud – valdkond, kus keelest […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ülim CRMi juhend: suurendage müüki, turundust ja klienditeenindust
17 min. lugemist

Ülim CRMi juhend: suurendage müüki, turundust ja klienditeenindust

Kliendisuhete haldus (CRM) toimib tervikliku digitaalse ökosüsteemina teie ettevõtte kliendisuhtluse ja andmete haldamiseks. See on võimas tööriistakomplekt, mis aitab teil jälgida kõiki, kellega teie ettevõte tegeleb – alates pikaajalistest klientidest kuni selle paljutõotava müügivihjeni, kellega kohtusite eelmise nädala konverentsil. CRMi eesmärk on luua klientidega tugevamaid sidemeid. See on nagu super-nutikas assistent, kes mäletab teie klientide […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Mõjutajate turundus: strateegiad, ROI ja tulevikutrendid
21 min. lugemist

Mõjutajate turundus: strateegiad, ROI ja tulevikutrendid

Üks väga edukas kaubanduslik tööriist, mis on tekkinud, on mõjutajate turundus. See lähenemine suhtleb tarbijatega ja laiendab brändisõnumeid, kasutades mõjutajate mainet ja haaret. Tänapäeva brändimeistrid on mõjutajad, kellel on pühendunud jälgijad sellistel saitidel nagu Instagram, TikTok ja YouTube. Nad toovad ettevõtted potentsiaalsetele klientidele lähemale kui traditsiooniline reklaam. See lähenemine on võimas , sest see võib […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Linkide loomine: täielik SEO strateegia juhend
20 min. lugemist

Linkide loomine: täielik SEO strateegia juhend

Linkide loomine on otsingumootori optimeerimise (SEO) ja digitaalse turunduse strateegia nurgakivi. See tava hõlmab hüperlinkide (mida sageli nimetatakse lihtsalt linkideks) kasvatamist välistelt asjakohastelt saitidelt teie enda saitidele. Need digitaalsed ühendused toimivad sildadena, võimaldades internetikasutajatel sujuvalt liikuda ühest veebisihtkohast teise. Nende radade loomisega hõlbustab linkide loomine navigeerimist ja mängib olulist rolli selles, kuidas otsingumootorid veebisaite tajuvad […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Inimressursside tähtsus e-kaubanduses
16 min. lugemist

Inimressursside tähtsus e-kaubanduses

Viimase kümne aasta jooksul on e-kaubanduse maastik dramaatiliselt muutunud; Veebijaemüük on nüüd maailmamajanduse oluline osa. E-kaubanduse sektoril on ainulaadsed võimalused ja väljakutsed, kuna digitaalsed ettevõtted laienevad ja klientide käitumine nihkub veebiostude poole. Sellel keerulisel maastikul navigeerimine sõltub enamasti sageli tähelepanuta jäetud kangelasest: inimressurssidest.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Täielik e-posti turunduse juhend: strateegia eduni
16 min. lugemist

Täielik e-posti turunduse juhend: strateegia eduni

Mis on e-posti turundus? See on digitaalse turunduse tööriist, mille abil tellijate kogum saab kohandatud ja sihitud e-kirju. Selle peamised eesmärgid on luua suhteid potentsiaalsete klientidega, hoida praegusi inimesi kursis ja aktiivsena, reklaamida tooteid või teenuseid ning suurendada müüki või muud soovitud tegevust. E-posti turundus võib sisaldada uudiskirju, sooduspakkumisi, tehingulisi e-kirju ja erinevat tüüpi sisu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Tehisintellekt ja automatiseerimine e-kaubanduses: täielik juhend
14 min. lugemist

Tehisintellekt ja automatiseerimine e-kaubanduses: täielik juhend

Tehisintellekt ja automatiseerimine muudavad e-kaubandust revolutsiooniliselt, muutes seda, kuidas veebimüüjad kliente kaasavad ja müüki suurendavad. Avastage, kuidas nutikad tehnoloogiad toetavad isikupärastatud ostukogemusi, muudavad toimingud sujuvamaks ja suurendavad tulusid. Õppige kasutama tehisintellektil põhinevaid tööriistu, nagu automatiseeritud klienditeenindus ja nutikad tootesoovitused, et püsida konkurentsitihedal digitaalsel turul esirinnas.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Mobiiliturunduse juhend: strateegiad, tööriistad ja suundumused
20 min. lugemist

Mobiiliturunduse juhend: strateegiad, tööriistad ja suundumused

Mobiiliturundus on dünaamiline ja mitmetahuline lähenemine, mis keskendub tarbijateni jõudmisele nende mobiilseadmete, näiteks nutitelefonide ja tahvelarvutite kaudu. Koos SMS-ide, mobiilirakenduste, sotsiaalmeedia, mobiiliveebisaitide ja muude kanalitega võimaldab selline turundus inimestel kohe suhelda. Ettevõtted järjestavad mobiiliturunduse strateegiad oma ülesandeloendites esikohale, kuna mobiiltelefonid muutuvad inimeste igapäevaelus oluliseks. Seda tehakse klientide aktiivsuse suurendamiseks ja seega müügi stimuleerimiseks. Kasutades mobiilseadmete […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
B2B turunduse mõistmine
20 min. lugemist

B2B turunduse mõistmine

Erinevalt ettevõtjalt tarbijale (B2C) sektorist on ettevõtetevahelisel (B2B) turul erinevad tunnused. Esiteks on B2B turunduses sihtgrupiks enamasti ettevõtted, mitte üksikud kliendid. See hõlmab suurt hulka ettevõtteid, sealhulgas tootjaid, hulgimüüjaid ja teenuseosutajaid. Selle tulemusena on ostuprotsess mõnikord keerulisem, kaasates otsustusprotsessi mitu osalejat. Sellest keerukusest tulenevad pikemad müügitsüklid kui B2C tehingutes. Teine oluline omadus on keskendumine tihedate […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
E-kaubanduse veebisaidi arendamise juhend
19 min. lugemist

E-kaubanduse veebisaidi arendamise juhend

E-kaubanduse veebisaidi arendamine võimaldab ettevõtetel jõuda ülemaailmse vaatajaskonnani ja kasutada uusi kliendibaase, mis varem olid kättesaamatud. See laiendatud katvus ei tähenda mitte ainult rohkem kliente, vaid toob kaasa ka suuremad müügi- ja tuluvõimalused. Lisaks pakub e-kaubandus tarbijatele enneolematut mugavust, võimaldades neil teha sisseoste igal ajal ja igal pool ilma traditsiooniliste lahtiolekuaegade piiranguteta. See paindlikkus on […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Sotsiaalmeedia turundus: strateegiad, tööriistad ja parimad tavad
22 min. lugemist

Sotsiaalmeedia turundus: strateegiad, tööriistad ja parimad tavad

Sotsiaalmeedia turundus, mõnikord tuntud kui SMM, on sotsiaalvõrgustike võrgustike kavandatud kasutamine tarbijatega suhtlemiseks, ettevõtte reklaamimiseks, müügi suurendamiseks ja veebisaidi külastajate arvu suurendamiseks. See lähenemine loob suhteid vaatajatega ja loob nendega ühenduse, kasutades sotsiaalmeedia interaktiivset iseloomu. Fokuseeritud reklaamide ja sisu abil võimaldab see ettevõtetel suhelda nii praeguste kui ka uute klientidega. Värskenduste postitamine, jälgijatega suhtlemine, toimivusandmete […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
UX ja UI disain: mis on?
23 min. lugemist

UX ja UI disain: mis on?

UX (User Experience) ja UI (User Interface) on kaks terminit, mida sageli koos kasutatakse, kuid need esindavad disainiprotsessi erinevaid aspekte. Niisiis, mis on UX disain? UX disain ehk User Experience disain on protsess, mille käigus suurendatakse kasutajate rahulolu, parandades kasutaja ja toote vahelises suhtluses pakutavat kasutatavust, ligipääsetavust ja naudingut. See hõlmab kõiki lõppkasutaja suhtluse aspekte […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Millised on videoturunduse kasutamise eelised?
18 min. lugemist

Millised on videoturunduse kasutamise eelised?

Videoturundusest saavad tänapäeva digiajastul kasu ettevõtted. Videosisuturundus on kõigi põlvkondade seas uskumatult populaarne, kuna nad suudavad sekunditega edastada vajalikku teavet meelelahutuslikul ja kaasahaaraval viisil. Kuid selleks, et video oleks tõeliselt edukas ja täidaks oma eesmärki, tuleb selle loomisel, paigutamisel ja reklaamimisel hoolikalt läbi mõelda. Hea uudis on see, et videoturundus hoolitseb kõigi nende detailide ja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Mis on sidusettevõtte turundus?
18 min. lugemist

Mis on sidusettevõtte turundus?

Kas teil on tõhus SEO strateegia, e-posti turundus on paigas, PPC kampaaniad töötavad ja teie sotsiaalsed võrgustikud on hästi käimas? Seejärel on aeg lisada sidusettevõtte turundus oma turunduskomplekti. See sidusettevõtte turundusjuhend näitab teile, kuidas.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Makseväravad: kuidas need töötavad?
18 min. lugemist

Makseväravad: kuidas need töötavad?

Makseväravad on iga veebipoe oluline osa. Nende roll on muuta tehing kiireks ja turvaliseks, et klient ei peaks muretsema andmete väärkasutamise või muude riskide pärast. Tänapäeval on turul mitu makseväravat ja nende pakkujaid. See põhjalik juhend süveneb makseväravate maailma, pakkudes väärtuslikku teavet nii ettevõtetele kui ka tarbijatele.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Mis on SEO? Otsingumootori optimeerimise juhend
22 min. lugemist

Mis on SEO? Otsingumootori optimeerimise juhend

Kui olete seotud turunduse või sisu loomisega, olete tõenäoliselt kohanud terminit SEO. Kuid mida SEO täpselt tähendab ja miks on see nii paljude jaoks tööstuses nii suur asi? SEO mõistmine – lühend otsingumootori optimeerimisest – on hädavajalik, kuna see mõjutab otseselt teie veebisaidi või sisu nähtavust otsingumootorites nagu Google. Tugev SEO strateegia võib aidata teie […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
E-poe laienemisstrateegiad: rahvusvahelise e-kaubanduse edu juhend
19 min. lugemist

E-poe laienemisstrateegiad: rahvusvahelise e-kaubanduse edu juhend

Kas müüte tooteid või teenuseid ja soovite neid pakkuda välisklientidele? E-poe laienemisstrateegiad on selle keerulise ja pika protsessi jaoks üliolulised, kuid nende elluviimine võib tuua palju uusi ja huvitavaid võimalusi. E-poe laiendamine on keeruline, kuid õige lähenemine võib viia märkimisväärse kasvuni. Oluline on see läbi mõelda ja vältida tormakaid otsuseid, mis võivad viia ebaõnnestumiseni. Kuidas […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Kuidas saavutada tõhus logistika ja ladustamine
20 min. lugemist

Kuidas saavutada tõhus logistika ja ladustamine

Logistika ja ladustamine on olulised valdkonnad, mida ükski ettevõte ei saa endale lubada ignoreerida. Need mõjutavad oluliselt selle toimimist ja üldist edu. Kui logistika ei ole läbi mõeldud või valesti valitud, võib see põhjustada mitmesuguseid tarbetuid probleeme, mis põhjustavad rahalist või ajakadu. Kuid mida logistika täpselt tähendab ja kuidas saaksime iga protsessi optimeerida, et see […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Müügivihjete genereerimine: kuidas luua kontaktide andmebaasi
24 min. lugemist

Müügivihjete genereerimine: kuidas luua kontaktide andmebaasi

Müügivihjete genereerimine viitab ettevõtte toodete või teenuste potentsiaalsete klientide tuvastamise ja kasvatamise protsessile. Selle keskmes on müügivihjete genereerimise tähendus üksikisikute või ettevõtete ligimeelitamine, kes on teie pakutava vastu huvi üles näidanud. Selle kontseptsiooni mõistmine on tõhusate müügivihjete genereerimise strateegiate väljatöötamisel ülioluline. Müügivihjete genereerimise kontekstis on müügivihje potentsiaalne klient, kes on väljendanud huvi teie toote või […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Digitaalne ja veebiturundus: täielik juhend peamiste erinevuste ja eeliste kohta
18 min. lugemist

Digitaalne ja veebiturundus: täielik juhend peamiste erinevuste ja eeliste kohta

Digitaalne ja veebiturundus on kaks terminit, mis põhjustavad tänapäeva äri edendamise maailmas sageli segadust. Internetiturundus on lai mõiste, mis viitab mitmesugustele tegevustele brändi reklaamimiseks ja klientidega suhtlemiseks Interneti kaudu. Paljud inimesed segavad seda sageli digitaalse turundusega või kasutavad seda sünonüümina, mis on vale. Mis siis täpselt on veebiturundus ja kuidas see sobib digitaalse ja veebiturunduse […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Analüütika digitaalses turunduses
19 min. lugemist

Analüütika digitaalses turunduses

Esialgu genereerib iga klikk ja suhtlus veebisaitidel ja sotsiaalvõrgustikes väärtuslikke andmeid, muutes digitaalse turunduse analüütika ettevõtte kasvu jaoks hädavajalikuks. Veebianalüütika jälgib külastajate suhtlust teie saidil, samas kui sotsiaalmeedia analüütika jälgib sisu seotust sellistel platvormidel nagu Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube ja TikTok. Seetõttu annavad need tööriistad reaalajas ülevaate kasutaja käitumisest ja eelistustest. Näiteks Facebook ja Instagram […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+