Artiklid

Miks Shein esitab oma IPO-d salaja?
3 min. lugemist

Miks Shein esitab oma IPO-d salaja?

Pärast ebaõnnestunud katseid New Yorgis ja Londonis võtab kiirmoegigant enneolematu lähenemise, et minna börsile. Siin on, miks see on oluline kogu jaemüügitööstuse jaoks.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Tööandja bränding ei ole trend – see on äristrateegia.
5 min. lugemist

Tööandja bränding ei ole trend – see on äristrateegia.

Üle kümne aasta nägi Ventsislava Nikolova ettevõtetes pidevalt sama lahknevust: ettevõtted soovisid tulemusi, kuid ignoreerisid nende tulemuste taga olevat töötajate brändikogemust. Seepärast asutas ta WorkVibes’i ja korraldab nüüd Bulgaaria peamist tööandja brändingu tippkohtumist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Kvaliteet vs. kvantiteet: SEO eksperdid: Link Building Dilemma jagavad SEO eksperdid: Link Building Dilemma: Link Building Dilemma jagavad SEO eksperdid
10 min. lugemist

Kvaliteet vs. kvantiteet: SEO eksperdid: Link Building Dilemma jagavad SEO eksperdid: Link Building Dilemma: Link Building Dilemma jagavad SEO eksperdid

Kuigi Google premeerib endiselt kvaliteetseid tagasisideid, seavad AI-võimelised otsingumootorid, nagu Bing, esikohale kvantiteedi ja enamik agentuure on sunnitud valima kahe täiesti erineva strateegia vahel. Kuna iganädalaselt on pool miljardit tehisintellekti kasutajat, muutus linkide loomise kvaliteedi ja kvantiteedi vaheline arutelu just kriitiliseks teie SEO edu seisukohalt.

Katarína Rusňáková SEO Katarína Rusňáková SEO
CEO, ONLINE TORO
Varjatud põhjus, miks püsikliendipõhised rakendused purustavad ainult veebipoode
8 min. lugemist

Varjatud põhjus, miks püsikliendipõhised rakendused purustavad ainult veebipoode

Jaemüügis toimub midagi, millest enamik kaubamärke on ilma jäänud. Lojaalsusrakendusi proovivad mobiilikauplejad lähevad harva tagasi veebisaidil ostlemise juurde. Aga siin on see, mis on tõesti šokeeriv – asi ei ole mugavuses või kiiruses. Küsimus on hoopis sügavamas. Midagi, mida veebipoed lihtsalt ei suuda korrata, ükskõik kui hästi need ka ei oleks kujundatud. Saladus peitub selles, […]

Petar Saravakov Petar Saravakov
COO, Redina
Kuidas Pinteresti visuaalne otsing muudab meie avastamis- ja ostmisviisi
3 min. lugemist

Kuidas Pinteresti visuaalne otsing muudab meie avastamis- ja ostmisviisi

Pinterest näitab, et kui tegemist on maitse ja stiiliga, ei piisa mõnikord sõnadest. Pilt võib tabada täpselt seda, mida teksti abil on raske otsida. Visuaalse otsingu kaudu võib see viia kasutajad täpse toote juurde ilma ühegi kirjutatud sõnata. Ja uued andmed näitavad, et üha rohkem inimesi seda ka tegelikult teeb.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge