Artiklid ja uudised teemal Uudis

TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024
3 min. lugemist

TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024

Kui me vaatame aastasse 2024, siis TikTok on tõusnud digitaalsete muutuste jõuallikaks, saavutades muljetavaldava verstaposti – 170 miljonit Ameerika kasutajat oma üleilmses kogukonnas, mis koosneb enam kui miljardist inimesest. Platvormi ainulaadne lähenemine sisule on muutnud revolutsiooniliselt, kuidas ettevõtted oma sihtrühmadega suhtlevad, eriti TikTok Shopi kaudu, kus igakuised LIVE-sessioonid on Ameerika Ühendriikides kolmekordistunud.

Loe artiklit
Turunduse maskuliinsuse uuesti määratlemine: Kuidas brändid saavad jõuda kaasaegsete meesteni
4 min. lugemist

Turunduse maskuliinsuse uuesti määratlemine: Kuidas brändid saavad jõuda kaasaegsete meesteni

Kaubamärgid seisavad silmitsi olulise väljakutsega muuta seda, kuidas nad oma kampaaniates mehi kujutavad. Hiljutise Kantari aruande kohaselt ei suuda kaasaegne sihtrühm samastuda väljakujunenud stereotüüpidega tugevatest ja vastupidavatest meestest. Selle asemel on tarbijate sidemete loomisel ja brändi kasvul võtmetähtsusega kaasav mehelikkus erinevate erinevustega turunduses. Vaatame, milliseid järeldusi saab e-kaubandus teha ja enda kasuks ära kasutada.

Loe artiklit
Meta käivitab lõngade loojate keskuse
2 min. lugemist

Meta käivitab lõngade loojate keskuse

Meta uus teemade loojate keskus pakub põhilisi juhiseid platvormil osalemise alustamiseks ja kasvatamiseks. Kuigi see pakub põhilisi juhiseid konto seadistamise ja sööda kohandamise kohta Instagrami integreerimise kaudu, puuduvad ressursil üksikasjalikud andmetel põhinevad ülevaated. Rummu sisaldab märkusi teematähiste kohta (kuna hashtagid ei ole saadaval), kuigi selle soovitused keskenduvad peamiselt postitussagedusele, mis põhineb piiratud siseuuringutel. See keskus […]

Loe artiklit
E-kaubanduse tulevik on siin: Perplexity käivitab Shopping Capability: Perplexity käivitab Shopping Capability
3 min. lugemist

E-kaubanduse tulevik on siin: Perplexity käivitab Shopping Capability: Perplexity käivitab Shopping Capability

Tehisintellekt mõjutab üha enam seda, kuidas me ostame ja müüme. Selle integreerimine ostuprotsessi toob kaasa mitmeid uuendusi, mis muudavad traditsioonilised lähenemisviisid tõhusamaks, kiiremaks ja isikupärastatumaks. Sellest annab tunnistust Perplexity – tehisintellektipõhine otsingumootor, mis peaks oma viimase funktsiooniga ostude tegemise revolutsiooniliselt muutma. Uute funktsioonidega, mis suurendavad klientide mugavust, avab see uusi võimalusi nii klientidele kui ka […]

Loe artiklit
Sotsiaalsed platvormid võitlevad pühade Premium Push’iga
2 min. lugemist

Sotsiaalsed platvormid võitlevad pühade Premium Push’iga

Pühade lähenedes on märgata muutusi selles, kuidas suured sotsiaalmeediaettevõtted oma tellimusteenuseid ja -kaupu reklaamivad. Need platvormid kasutavad praegu oma agressiivsete turundusstrateegiate raames täisekraanilisi reklaame oma rakenduste sees. Kuigi see strateegia kasutab tõhusalt ära nende tohutut kasutajaskonda, on selle potentsiaalselt pealetükkiv iseloom tekitanud kriitikat.

Loe artiklit
Google Ads Creative Studio lõpetab varsti tegevuse
2 min. lugemist

Google Ads Creative Studio lõpetab varsti tegevuse

Google on teatanud, et Google Ads Creative Studio tööriist lõpeb 2025. aasta märtsi lõpuks. Selle sammuga keskendub ettevõte uutele kasvuvaldkondadele ja partnerluse tugevdamisele loovagentuuridega, et võimaldada kohandatud kampaaniate rakendamist mastaabis.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+