Artiklid ja uudised teemal Uudis

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
TikTok toidukaupade müük hüppas sel aastal 120% võrra
3 min. lugemist

TikTok toidukaupade müük hüppas sel aastal 120% võrra

TikTokis on viimasel ajal midagi metsikut juhtunud. Saksa odavsupermarket Lidl on TikTok Shopis välja lasknud limiteeritud tooteid ja need müüvad kiiremini kui kunagi varem. Nende Dubai šokolaaditahvlid – need pistaatsiapähklitega täidetud, millest kõik vaimustuses on – müüsid 72 tahvlit iga sekund ja varud said otsa 90 minutiga. Tavaliste hindadega. Ei mingeid allahindlusi, ei mingeid eripakkumisi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Instagrami postitused ilmuvad nüüd Google’i otsingutulemustes
3 min. lugemist

Instagrami postitused ilmuvad nüüd Google’i otsingutulemustes

Alates tänasest, 10. juulist 2025, juhtus midagi olulist Instagrami kasutavate e-kaubandusettevõtete jaoks. Teie tootepostitused, kulisside taga olev sisu ja klientide iseloomustused võivad nüüd ilmuda, kui inimesed Google’is otsingut teevad – isegi kui nad ei jälgi teid ega kasuta üldse Instagrami.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
AliExpress läks 3-nädalasest saatmisest 1-tunnise kohaletoimetamiseni Londonis
2 min. lugemist

AliExpress läks 3-nädalasest saatmisest 1-tunnise kohaletoimetamiseni Londonis

Mäletate, kui AliExpressilt tellimine tähendas, et te ootasite kuu aega, kuni teie pakett Hiinast kohale jõuab? Need ajad on möödas, vähemalt Londonis. Odavate vidinate ja lõputute tarneaegade poolest kuulus turuplats alustas äsja Londoni suurlinnades igapäevaste asjade, näiteks tualettpaberi ja Coca-Cola, tarnimist tunnis.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
1 miljoni e-kirja kustutamine säästis ühele ettevõttele 28 000 eurot
4 min. lugemist

1 miljoni e-kirja kustutamine säästis ühele ettevõttele 28 000 eurot

Kujutage ette sellist olukorda: te kulutate nädalaid täiusliku e-kirjakampaania ettevalmistamisele, investeerite kujundusse, tekstikirjutamisse ja personaliseerimisse – ja siis avastate, et teie e-kirjad ei jõudnud isegi poolte postkastidesse. See ei ole sci-fi stsenaarium, vaid reaalsus enamiku ettevõtete jaoks. Kibuväärne tõde? Isegi parimad kampaaniad võivad sattuda rämpsposti ühe probleemi tõttu, millest paljud isegi ei tea.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge