Artiklid ja uudised teemal E-poe laienemine

Taskukohased e-kaubanduse laienemislahendused väikeettevõtetele
15 min. lugemist

Taskukohased e-kaubanduse laienemislahendused väikeettevõtetele

Digitaalne muutus tarbijate käitumises on tekitanud kasvu otsivatele väikeettevõtetele nii võimaluse kui ka kiireloomulise vajaduse. Väikeettevõtete traditsioonilised laienemislahendused nõudsid sageli märkimisväärset kapitali ja tehnilisi ressursse. Tänapäeva e-kaubanduse maastik on seda võrrandit põhjalikult muutnud, pakkudes keerukaid platvorme kättesaadava hinnaga ja lihtsustatud rakendusprotsessidega. Käesolev juhend pakub praktilisi laienemislahendusi väikeettevõtetele, kes on valmis looma oma veebipõhist kohalolekut ilma […]

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata
Andmed, mida iga Amazoni müüja vajab enne rahvusvahelist laienemist
7 min. lugemist

Andmed, mida iga Amazoni müüja vajab enne rahvusvahelist laienemist

Teie toode tapab Amazon UK-s. Müük on stabiilne, arvustused on suurepärased ja te mõtlete: “Aeg on üleilmseks minna! Oodake. See, et teie hambaharja laadija müüb hästi Suurbritannias, ei tähenda, et see töötab ka Saksamaal, USAs või Jaapanis. Ilma õigete andmeteta võib rahvusvaheline laienemine kiiresti muutuda kasvuvõimalusest kalliks katastroofiks. Amazoni müüjana on siin täpselt kirjas, milliseid […]

Alexandros Karagiannis Alexandros Karagiannis
Director, Lezzat Ltd
E-kaubanduse lokaliseerimise strateegiad
7 min. lugemist

E-kaubanduse lokaliseerimise strateegiad

Kas mõtlete oma e-kaubanduse äri laiendamisele koduturust väljapoole, kuid ei ole päris kindel, kuidas alustada? Edukas rahvusvaheline laienemine ei seisne ainult oma veebisaidi keele muutmises. See hõlmab ka kohanemist uute klientide, ootuste ja äritegevuse viisidega. Siin tulevadki mängu arukad ja paindlikud lokaliseerimisstrateegiad – ja need on olulisemad, kui te ehk arvate.

Marcin Pondo Marcin Pondo
Managing Director, Consulting Hungary
Näpunäiteid oma e-poe optimeerimiseks laienemiseks
10 min. lugemist

Näpunäiteid oma e-poe optimeerimiseks laienemiseks

E-poe laienemine uutele turgudele võib kõlada põnevalt, kuid see on täis varjatud väljakutseid, millega te ei pruugi arvestada. Tõsi on see, et rahvusvahelistel turgudel edu saavutamiseks on vaja enamat kui lihtsalt ambitsioonikust: teil on vaja ettevalmistust. Igal turul on omad ootused, ostuharjumused ja konkurents. Kui soovite, et uued kliendid teid aktsepteeriksid ja te tõesti maksimeeriksite […]

Marcin Pondo Marcin Pondo
Managing Director, Consulting Hungary
Globaalse laienemise eelised: Miks te peaksite seda kaaluma
11 min. lugemist

Globaalse laienemise eelised: Miks te peaksite seda kaaluma

Äritegevuse viisid on pidevas muutumises; see ei ole üllatus. Ja üha suurenevate sidemete keskel tundub, et riigipiirid on kui mitte kadunud, siis vähemalt muutunud vähemaks takistuseks – majanduskasvu puhul pigem sümboolseks kui reaalseks. Uutele turgudele laienemine pakub palju võimalusi, alates suuremast tulupotentsiaalist kuni kaubamärgi suurema tuntuseni. Ja olenemata sellest, kas tegemist on kasvada sooviva idufirmaga […]

Silvi Nuñez Silvi Nuñez
Managing Director, Optimational
E-kaubandusettevõtte laiendamise väljakutsed: Mida oodata
4 min. lugemist

E-kaubandusettevõtte laiendamise väljakutsed: Mida oodata

E-kaubandusettevõtte laiendamine ülemaailmselt pakub tohutuid võimalusi ettevõtjatele, kes soovivad kasvada väljaspool kodumaist turgu. Rahvusvaheline e-kaubandusturg kasvab aastas üle 14%, kusjuures 2024. aastal ületab ülemaailmne e-kaubanduse müük 6,3 triljonit dollarit. Piiriülese e-kaubandusega kaasnevad siiski märkimisväärsed probleemid, sealhulgas logistika, maksustamine, õigusnõuded, lokaliseerimine ja klientide usaldus. Hästi planeeritud laienemisstrateegia võib aidata ettevõtetel siseneda uutele turgudele, suurendada oma kliendibaasi […]

Petr Sedlacek Petr Sedlacek
Co-founder LOCO