
Loomulike tagasilinkide jõud
Google’i Gary Illyes avaldas hiljutises podcastis mõned tarkused: otsingumootorid armastavad leida uusi veebisaite looduslike tagasilinkide kaudu. See tähendab, et linkide loomine peab toimuma käsitsi. On aeg rüütli varrukad üles käärida ja tegeleda strateegilise sisu loomise ja tõelise teavitustegevusega.
Miks odavad lingid on ummiktee
Räägime elevandist toas – linkide ostmisest. Me teame, et see on ahvatlev. Sa mõtled: “Ma lihtsalt võtan hulga odavaid linke ja vaatan, kuidas mu edetabelis on kõik lubatud!”. Aga pumbake pidurit, mu sõber. See on sama, kui püüaksite petta testis, kui õpetaja vaatab. Spoilerihoiatus: see ei lõpe hästi.
Siin on asi: Google on tark. Nende algoritm on nagu verekoer, kes nuusutab kvaliteetseid tagasisideid. Kui hakkate ostma linke, et süsteemiga mängida, lehvitate põhimõtteliselt punast lippu, mis ütleb: “Hei, Google, tule ja karista mind!”. Muidugi, te võite tasulistele linkidele kleepida sildi “sponsoreeritud”, kuid isegi siis peaksid need olema teie saidi jaoks asjakohased, või olete ikkagi kuumas vees.
Me saame aru. Kvaliteetsete tagasilinkide loomine võtab aega ja me kõik otsime otseteed. Kuid uskuge meid, linkide ostmine on nagu kaardimajade ehitamine. See võib tunduda muljetavaldav hetkeks, kuid üks tuulepuhang (või algoritmi uuendus) ja kogu asi kukub kokku.

Source: Depositphotos
Mäletate SpamBrain’i? See on Google’i tehisintellekti valvekoer ja tal on nina linkide rämpsposti järele. Aastal 2021 karmistas Google oma rämpsposti poliitikaid ja sellest ajast alates on SERPs olnud puhtamad.
Aga siin on tõeline pähkel: need odavad lingid viivad kasutajad sageli prügikasti sisu juurde. See on nagu lubaksime kellelegi gurmee sööki ja serveeriksime talle hallitanud võileiba. Google’i eesmärk on anda kasutajatele head kraami. Kui inimesed klõpsavad teie veebisaidil ja põrkavad kiiremini kui kummipall, võtab Google vihjeid ja näitab teile ukse.
Mis on siis liikumine? See on lihtne, kuid mitte kerge: keskenduge kvaliteetsetele tagasiside linkidele. Jah, see nõuab rohkem vaeva, aga see on nagu trenn. Muidugi, sa võid kiire kasu saamiseks võtta ebakvaliteetseid toidulisandeid, kuid miski ei ole parem kui tõeline asi. Tehke tööd, looge hea sisu ja vaadake, kuidas need kvaliteetsed tagasilinkid loomulikult tulevad.
Pea meeles, et SEO-mängus võidab aeglane ja kindel võidujooks. Nüüd minge välja ja hakake neid linke õigesti teenima!
Manuaalse lingi loomise edu salaretsept
- Asjakohasus on kuningas: Mõtle tagasilinkidest nagu akadeemilistest tsitaatidest. Need peavad olema mõttekad kontekstis ja pärinema teie niši autoriteetsetest allikatest.
- Sisu on kuninganna: Looge materjali, millele inimesed tegelikult tahavad linkida. Olge kasulik, originaalne ja uhkeldage oma eriteadmistega.
- Strateegia on äss varrukas: ärge lihtsalt vehkige. Seadke selged eesmärgid, tundke oma sihtrühma ja analüüsige, mis töötab (ja mis mitte).
Digitaalne PR: teie uus parim sõber
Siinkohal läheb asi tõeliselt põnevaks. Digitaalne PR on järgmine piir manuaalses linkide loomises. Miks? See kõik seisneb tõeliste suhete loomises mõjutajate, ajakirjanike ja valdkonna liidritega. Selline lähenemine:
- tekitab kvaliteetseid, loomulikke tagasisideid
- suurendab teie brändi nähtavust
- Vastab ideaalselt Google’i E-E-A-T suunistele.
Manuaalne linkide loomine digitaalse PR-i abil on pikaajaline strateegia, mis tasub end ära püsiva nähtavuse, usaldusväärsuse ja nende magusate, magusate otsingupositsioonide kaudu.

Source: Depositphotos
Miks see on oluline e-kaubanduse jaoks
Veebipoodide jaoks on kindel linkide loomine nagu raketikütus teie SEO jaoks. Mõelge sellele:
- Rohkem asjakohaseid tagasisideid = suurem domeeni autoriteet
- Kõrgem autoriteet = paremad edetabelikohad teie tootelehekülgedele.
- Paremad edetabelid = rohkem orgaanilist liiklust
- Rohkem liiklust = suurem müügipotentsiaal
E-kaubanduse konkurentsis võib tugev tagasisideprofiil olla erinevus eduka ja lihtsalt ellujäämise vahel. Investeerides käsitsi linkide loomisesse ja digitaalsesse PR-tööle, ei jaga te lihtsalt linke – te rajate aluse pikaajalisele edule SERPs ja kaugemalgi.
Pidage meeles, et tegemist ei ole süsteemiga mängimisega. Küsimus on selles, et teenida oma koht tippu tõelise väärtuse, suhete ja strateegilise teavitustegevuse kaudu. Nüüd minge välja ja hakake neid linke ehitama!