Selle aasta 23. veebruarist kuni 5. aprillini leidis uuring, milles osales 2,508 tippjuhti ülemaailmsetest ettevõtetest , kelle sissetulek oli 10 miljonit dollarit või rohkem, ootamatuid järeldusi tehisintellekti tehnoloogia rakendamise ja eeliste kohta.
Tulemuste kohaselt:
- 74% neist varajastest kasutuselevõtjatest väitis, et on oma investeeringu aasta jooksul tagastanud
- 86% teatas, et nende sissetulek on paranenud vähemalt 6%
- 61% vastanutest kasutab generatiivset tehisintellekti vähemalt ühe funktsiooni jaoks
Need andmed näitavad, kui strateegiliselt eristatav võib tehisintellekt olla tänapäeva konkurentsitihedas ärikliimas. Tehisintellekt on olnud e-kaubanduse turunduse valdkonnas äärmiselt kasulik.
Tulemuste kohaselt on organisatsioonid teatanud otsestest klientide müügivihjetest ja omandamistest tehisintellekti tehnoloogiate tulemusena. See suundumus oli eriti ilmne finantsteenuste sektoris, kus 82% vastanutest ütles, et tehisintellektil põhinev plii genereerimine on peamine kasvumootor.
“Generatiivne tehisintellekt ei ole pelgalt tehnoloogiline areng; see on strateegiline eristaja. Meie uuringud näitavad, et tehisintellekti varajased kasutuselevõtjad saavad märkimisväärset kasu, alates suurenenud toodangust kuni parema klienditeeninduse ja suurema sissetulekuni,” ütles Google Cloudi asepresident Oliver Park.
Google Cloudi küsitluse kohaselt on tehisintellekt, sealhulgas selle rakendused e-kaubanduse turunduses, kujunenud ettevõtte kasvu ja tootmise parandamise peamiseks elemendiks. Ettevõtted, kes investeerivad tehisintellekti ja integreerivad selle tõhusalt oma tegevusse, omandavad tehnoloogia arenedes tõenäoliselt konkurentsieelise pidevalt muutuvas digimaailmas.
Edu sõltub tehnilise kasutuselevõtu tasakaalustamisest töötajate võimestamise ja koolitamisega, nii et tehisintellekti täielik potentsiaal realiseeritakse kõigis ärivaldkondades, sealhulgas e-kaubanduse turundusstrateegiates.