2 min. lugemist

AI ülelaadimisega ettevõtted: 74% Vaata ROI-d esimesel aastal

Google Cloudi ja riikliku uurimisrühma hiljutised uuringud näitavad generatiivse tehisintellekti märkimisväärset mõju erinevates valdkondades, sealhulgas e-kaubanduse turunduses.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
AI ülelaadimisega ettevõtted: 74% Vaata ROI-d esimesel aastal
Allikas: Depositphotos

Selle aasta 23. veebruarist kuni 5. aprillini leidis uuring, milles osales 2,508 tippjuhti ülemaailmsetest ettevõtetest , kelle sissetulek oli 10 miljonit dollarit või rohkem, ootamatuid järeldusi tehisintellekti tehnoloogia rakendamise ja eeliste kohta.

Tulemuste kohaselt:

  • 74% neist varajastest kasutuselevõtjatest väitis, et on oma investeeringu aasta jooksul tagastanud
  • 86% teatas, et nende sissetulek on paranenud vähemalt 6%
  • 61% vastanutest kasutab generatiivset tehisintellekti vähemalt ühe funktsiooni jaoks

Need andmed näitavad, kui strateegiliselt eristatav võib tehisintellekt olla tänapäeva konkurentsitihedas ärikliimas. Tehisintellekt on olnud e-kaubanduse turunduse valdkonnas äärmiselt kasulik.

Tulemuste kohaselt on organisatsioonid teatanud otsestest klientide müügivihjetest ja omandamistest tehisintellekti tehnoloogiate tulemusena. See suundumus oli eriti ilmne finantsteenuste sektoris, kus 82% vastanutest ütles, et tehisintellektil põhinev plii genereerimine on peamine kasvumootor.

Areas of business growth attributed to Gen AI. Source: Google

“Generatiivne tehisintellekt ei ole pelgalt tehnoloogiline areng; see on strateegiline eristaja. Meie uuringud näitavad, et tehisintellekti varajased kasutuselevõtjad saavad märkimisväärset kasu, alates suurenenud toodangust kuni parema klienditeeninduse ja suurema sissetulekuni,” ütles Google Cloudi asepresident Oliver Park.

Google Cloudi küsitluse kohaselt on tehisintellekt, sealhulgas selle rakendused e-kaubanduse turunduses, kujunenud ettevõtte kasvu ja tootmise parandamise peamiseks elemendiks. Ettevõtted, kes investeerivad tehisintellekti ja integreerivad selle tõhusalt oma tegevusse, omandavad tehnoloogia arenedes tõenäoliselt konkurentsieelise pidevalt muutuvas digimaailmas.

Edu sõltub tehnilise kasutuselevõtu tasakaalustamisest töötajate võimestamise ja koolitamisega, nii et tehisintellekti täielik potentsiaal realiseeritakse kõigis ärivaldkondades, sealhulgas e-kaubanduse turundusstrateegiates.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
AI e-kaubanduses: Online kauplused jätavad tähelepanuta väärtusliku potentsiaali
2 min. lugemist

AI e-kaubanduses: Online kauplused jätavad tähelepanuta väärtusliku potentsiaali

Ükski tehnoloogia ei mõjuta praegu ärimaailma nii põhjalikult kui tehisintellekt. Pidevalt tekib uusi vahendeid ja üha rohkem ettevõtteid integreerib neid oma protsessidesse. Tehisintellekt teeb laineid ka e-kaubanduses – alates sisu loomisest ja tootesoovitustest kuni täiustatud klienditoe ja pettuste ennetamiseni. Tehisintellektipõhised tööriistad optimeerivad olemasolevaid töövooge ja avavad täiesti uusi võimalusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Õppe sisu on Steamrolling Search
5 min. lugemist

Õppe sisu on Steamrolling Search

Kuni viimase ajani oli täiesti loomulik sisestada küsimusi ja päringuid otsingumootorisse. Tänapäeval on olukord muutunud. Lisaks sellele, et tehisintellekt siseneb mängu, otsivad inimesed üha enam vastuseid otse sotsiaalmeediast. Google’i asemel avavad nad TikToki või Instagrami ja ootavad kiireid ja praktilisi selgitusi, ideaalis lühikese video vormis. Seda tüüpi sisu, mida nimetatakse õppesisuks, mängib nüüd ostuotsuste tegemisel […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Maailma parimad e-kaubanduse jaemüüjad, mis on seatud 2025. aastaks 6,56 triljoni dollari suuruseks
3 min. lugemist

Maailma parimad e-kaubanduse jaemüüjad, mis on seatud 2025. aastaks 6,56 triljoni dollari suuruseks

Viimane Retail Weeki aruanne annab uusi turuülevaateid suuremate e-kaubandusettevõtete kohta. Tarbijate jätkuv kuluefektiivsete ostuvõimaluste otsimine on viinud tippmüüjad arendama digitaalseid strateegiaid, mis toovad kliendid edukalt tagasi nende virtuaalsete ostukorvide juurde. E-kaubandustööstus jätkab kiiret laienemist, sest analüütikud prognoosivad, et 2025. aastaks jõuab see 6,56 triljoni dollarini, mis on 7,8% suurem kui tänavu. Shopify eksperdid prognoosivad, et […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+