1 min. lugemist

Hiina jaemüüja Temu, keda Euroopa tarbijarühmad tabasid

Hiina e-kaubanduse jaemüüjad kontrollivad üha enam seda, kuidas nad oma platvormidel sisu käitlevad.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Hiina jaemüüja Temu, keda Euroopa tarbijarühmad tabasid
Allikas: Reuters

Temu, Hiina e-kaubanduse hiiglasele PDD Holdings kuuluv allahindlusega jaemüügirakendus, seisab silmitsi tarbijate kaebustega, et tema äritavad rikuvad Euroopas uut veebisisu seadust. Euroopa Liidu digitaalteenuste direktiiv nõuab, et veebiturud ja vahendajad peavad võitlema ebaseadusliku ja kahjuliku sisu ning võltsitud toodete vastu oma platvormidel. Üleeuroopaline tarbijaorganisatsioon BEUC teatas, et on esitanud kaebuse Euroopa Komisjonile, samas kui 17 tema liiget riikides, sealhulgas Prantsusmaal, Itaalias ja Madalmaades, on esitanud kaebuse ka oma riigiasutustele.

“Temu on siinkohal rahulolematu, sest ta rikub ELi digitaalteenuste seadust,” ütles BEUCi peadirektor Monique Goyens oma avalduses.

Temu, mis sisenes ELi turule veidi üle aasta tagasi, ütles, et kohandab oma teenust aktiivselt kohalikele tavadele ja eelistustele ning on pühendunud nende turgude seaduste ja määruste täielikule järgimisele, kus ta tegutseb.

“Mis puutub BEUCi kaebusse, siis võtame seda väga tõsiselt ja uurime seda põhjalikult. Loodame jätkata dialoogi asjaomaste sidusrühmadega, et parandada Temu teenust tarbijatele,” ütles ettevõte oma avalduses.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+