1 min. lugemist

Instagrami profiilid saavad avalikult näidata huvi koostöö vastu

Instagram mõtleb alati välja uuenduslikke viise, kuidas kunstnikke aidata. Püüdes tugevdada suhteid ja edendada meeskonnatööd, käivitab ta nimetuse "Open to Collaborating".

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Instagrami profiilid saavad avalikult näidata huvi koostöö vastu
Allikas: @liahaberman

“Open to Collaborating” logo võimaldab loojatel väljendada oma avatust teistega koostööd teha. Kui see staatus on aktiveeritud, kuvatakse see suhtluses ja looja profiilil, andes potentsiaalsetele partneritele teada, et profiil on koostööks saadaval. See funktsioon võib muuta mõjutajate turundust, hõlbustades orgaanilisemat ja läbipaistvamat koostööd kaubamärkide ja loojate vahel.

Uus tööriist on loodud selleks, et hõlbustada uute partnerite leidmist ja sidemeid sarnaste mõtetega tegijatega.

Kuidas lisada staatus “Koostööle avatud”?

  1. Vahetage rakendus
  2. Mine Instagrami professionaalse armatuurlaua juurde.
  3. Peaks ilmuma uus valik ” Collaboratioon”.
  4. Valige valik “Open to Collaborating”.
  5. Funktsiooni aktiveerimiseks seadke see valik aktiivseks.

Instagram muudab erinevate tootjate jaoks üksteise leidmise ja koostöö lihtsamaks, mis loob uusi võimalusi loovuse, publiku kasvu ja äri arendamise jaoks. See funktsioon võib märkimisväärselt mõjutada mõjutajate turundust, sest see lihtsustab partnerlust ja laiendab erinevate loojate võrgustike haaret.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU