2 min. lugemist

Kuidas saada Tiktoki sidusettevõtteks

TikTokist on saanud populaarne turundustööriist ja TikToki sidusettevõtteks saamine annab e-kaubanduse ettevõtete omanikele ainulaadse viisi oma videotest raha teenida ja rohkemate inimesteni jõuda. Selles artiklis avastame sammud, mida peate alustamiseks tegema.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kuidas saada Tiktoki sidusettevõtteks
Allikas: Depositphotos

1. Lisateave TikToki partnerprogrammi kohta

TikToki sidusprogrammiga liitumiseks peate olema vähemalt 18-aastane ja teil peab olema vähemalt 5,000 jälgijat. Loojad saavad selle programmi kaudu raha teenida, reklaamides tooteid otse TikTok Shopi kaudu või tehes partnerluste loomiseks koostööd kaubamärkidega.

2. Mõelge välja oma nišš

Niši leidmine on väga oluline. Keskenduge asjadele, mis teid huvitavad ja millest teate palju, näiteks fitness, mood, ilu või tehnoloogia. Selgelt määratletud nišš aitab teil jõuda õigete inimesteni ja kaasab neid rohkem.

3. Registreeruge TikTokis ettevõtte konto loomiseks

Muutke oma isiklik TikToki konto ettevõtte kontoks, et pääseda juurde ainult loojatele loodud funktsioonidele. Selleks toimige järgmiselt.

  • Hankige TikToki rakendus ja minge oma profiilile.
  • Võtke menüü üles ja minge jaotisse Seaded ja privaatsus.
  • Kerige alla ja klõpsake nuppu “Lülitu ärikontole”.
tiktok affiliate for business

Source: TikTok

4. Registreeruge sidusettevõtte turundusplaanide jaoks

Leidke endale sobivad sidusettevõtte turundusprogrammid ja liituge nendega. Võite saada selliste võrgustike liikmeks nagu Amazon Associates või sidusprogrammid kaubamärkidele, mis sobivad teie nišiga. Otseste partnerluste jaoks võiksite kasutada TikToki ametlik turg loojatele.

5. Tehke sisu, mis on huvitav

Tehke sisu, mis on tõeline ja huvitav ning mis näitab teie müüdavaid tooteid. Videote esiletõstmiseks kasutage TikToki spetsiaalseid tööriistu, nagu muusika, efektid ja suundumused. Inimesed reageerivad autentsusele hästi, mis võib viia kõrgemate konversioonimääradeni.

6. Jagage oma sidusettevõtte linke

Planeerige, kuidas lisate oma sidusettevõtte lingid oma sisusse. LinkPopi ja muid link-in-bio tööriistu saab kasutada mitme sidusettevõtte URL-i majutamiseks, muutes jälgijatele neile juurdepääsu lihtsaks.

7. Heitke pilk jõudlusele

Jälgige regulaarselt, kuidas teie sidusettevõtte linkidel ja sisul läheb. Võite kasutada TikTok analüütika, et teada saada, mis teie publikule meeldib, ja seejärel muuta oma strateegiat sobivaks.

TikToki sidusettevõtteks olemine on suurepärane võimalus e-kaubanduse ettevõtete omanikele kasutada oma loovust ja teenida samal ajal raha. TikTokis saate jõuda tohutu vaatajaskonnani ja kasvatada oma e-kaubanduse äri, leides oma niši, tehes huvitavat sisu ja reklaamides oma tooteid hästi.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kuidas luua konversioonilehtrit?
3 min. lugemist

Kuidas luua konversioonilehtrit?

Eduka konversioonilehtri loomine on oluline e-kaubanduse ettevõtete jaoks, kelle eesmärk on maksimeerida müüki ja parandada kliendikogemust. Konversioonilehter juhendab potentsiaalseid kliente läbi nende ostuteekonna, alates esialgsest teadlikkusest kuni lõpliku ostuni. Sukeldume täpselt, kuidas ehitada ja optimeerida iga etappi maksimaalse mõju saavutamiseks.

Loe artiklit
Sidusettevõtte turunduse plussid ja miinused
4 min. lugemist

Sidusettevõtte turunduse plussid ja miinused

Sidusettevõtte turundus on muutunud digitaalsel maastikul üha populaarsemaks strateegiaks, pakkudes ainulaadseid võimalusi ja väljakutseid nii ettevõtetele kui ka turundajatele. Sidusettevõtte turunduse plussid ja miinused on erinevad ning võivad oluliselt mõjutada ettevõtte kasvu ja üksikisiku teenimisvõimalusi. See turundusmeetod võimaldab ettevõtetel laiendada oma haaret partnerluste kaudu, samas kui sidusettevõtted saavad oma kohalolekut veebis rahaks teha. Kuid nagu […]

Loe artiklit
Kuidas teha sidusettevõtte turundust Instagramis
4 min. lugemist

Kuidas teha sidusettevõtte turundust Instagramis

Sidusettevõtte turundus Instagramis muudab revolutsiooniliselt seda, kuidas kaubamärgid publikuga ühendust võtavad ja müüki suurendavad. Selles artiklis uuritakse selle strateegia kaalukaid eeliseid, alates bränditeadlikkuse suurendamisest kuni sotsiaalse tõestuse suurendamiseni, ning pakutakse põhjalikku seitsmeastmelist juhendit oma eduka Instagrami sidusprogrammi käivitamiseks. Avastage, kuidas kasutada mõjutajate partnerlusi, valida õige sidusettevõtete võrgustik ja optimeerida oma kampaaniaid maksimaalse investeeringutasuvuse saavutamiseks sotsiaalmeedia […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+