2 min. lugemist

Motorola ühendab AI ja moe tipptasemel telefonikampaanias

Motorola on käivitanud uue uuendusliku kampaania. Nad tutvustasid kampaaniat nimega "Styled With Moto", mis ühendab nende telefonidisaini elemente futuristlike moekontseptsioonidega. Kampaania on tekitanud märkimisväärset huvi ja arutelu.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Motorola ühendab AI ja moe tipptasemel telefonikampaanias
Allikas: YouTube

Nad on kasutanud automatiseerimist ja tehisintellekti, et unistada riideid, mis põhinevad nende vanakooli “batwing” logol ja nende uute Razr-telefonide värvidel. Kuus värvi, kuus telefoni ja terve hulk “mida kuradit me vaatame?” Nad on kokku pannud selle lühikese 30-sekundilise video, kus on arvutiga genereeritud modellid, kes uhkeldavad nendes AI-disainitud riietes.

“Selle julge kampaaniaga positsioneerib Motorola end mitte ainult tehnoloogia liidrina, vaid ka moeikoonina,” öeldakse pressiteates.

Kogu asi on meeskonnatöö Prantsuse agentuuriga nimega Heaven. Aga siin on vinge – nad on kaasanud mõned päriselu mõjutajad @dressingleloo ja @thedwardsad video jaoks, kus näidatakse uue telefonivaliku erinevatele värvidele sobivaid riideid.Seepani meid aga mõtlema. Kas me näeme seda Automationi ja AI moeetendust iga kord, kui uus telefon välja tuleb? Ja kuidas on lood mõjutajatega? See toimub juba aeglaselt – mõnikord on raske öelda, kas sa vaatad tõelist influencerit või tehisintellekti loomingut. Kas me liigume maailma poole, kus tehisintellekti mõjutajad konkureerivad reaalsete mõjutajatega? Piirid hägustuvad iga päevaga ning see on nii põnev kui ka veidi murettekitav.

Me ei tea, kas see on geniaalne või hullumeelne, kuid Motorola on kindlasti pannud inimesed rääkima. Ja see ei puuduta ainult telefone – see võib olla suur asi ka e-kaubanduse jaoks. Kujutage ette, et sirvite veebipoodi ja näete tehisintellekti abil loodud mudeleid, kes kannavad riietust, mis vastab sellele seadmele, mille ostmist te kaalute. Või virtuaalset proovi, kus saate enne ostu sooritamist näha, kuidas telefon teie stiiliga välja näeb.

Mida te arvate? Kas see on telefonide ja võib-olla ka muude toodete veebimüügi tulevik või on nad juba kaotanud mõtte? Nii või teisiti, see raputab kindlasti digitaalsel turul asju.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+