Call-to-Action, üldtuntud kui CTA, on turundustermin, mida kasutatakse viipa või juhise kirjeldamiseks, mille eesmärk on julgustada publikut viivitamatult reageerima või tegutsema. See on turundus- ja müügistrateegiate oluline element, suunates potentsiaalseid kliente konkreetse eesmärgi poole. CTA tõhusus võib varieeruda sõltuvalt sellistest teguritest nagu teie vaatajaskond, pakutav toode või teenus ja kasutatav platvorm. Optimaalse jõudluse tagamiseks on oluline oma CTA-sid regulaarselt testida ja täiustada.
Kuidas Leedu startup tabas 12,5 miljardit dollarit ilma börsile minemata
Kõik teavad Vinted’i riiete ostmise ja müümise kohta, kuid vähesed mõistavad, kuidas sellest Leedu idufirmast sai 12,5 miljardi dollari suurune hiiglane. Kuigi nad on jäänud eraisikuks, on nad üles ehitanud ühe Euroopa suurima e-kaubanduse eduloo ja nende kasvutee võib teid üllatada.