1 min. lugemist

Mis on kutse tegevusele (CTA)?

Call-to-Action, üldtuntud kui CTA, on turundustermin, mida kasutatakse viipa või juhise kirjeldamiseks, mille eesmärk on julgustada publikut viivitamatult reageerima või tegutsema. See on turundus- ja müügistrateegiate oluline element, suunates potentsiaalseid kliente konkreetse eesmärgi poole.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Call-to-Action, üldtuntud kui CTA, on turundustermin, mida kasutatakse viipa või juhise kirjeldamiseks, mille eesmärk on julgustada publikut viivitamatult reageerima või tegutsema. See on turundus- ja müügistrateegiate oluline element, suunates potentsiaalseid kliente konkreetse eesmärgi poole. CTA tõhusus võib varieeruda sõltuvalt sellistest teguritest nagu teie vaatajaskond, pakutav toode või teenus ja kasutatav platvorm. Optimaalse jõudluse tagamiseks on oluline oma CTA-sid regulaarselt testida ja täiustada.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU