1 min. lugemist

Mis on tehisintellekti loodud sisu?

Tehisintellekti loodud sisu on tekst, mille on loonud arvutialgoritmid, mis simuleerivad inimese kirjutamist ja mõtlemist. Need süsteemid võivad toota terveid tükke, nagu artiklid või sotsiaalmeedia postitused, või aidata ajurünnakuid interaktiivsete vestluste kaudu.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Tehisintellekti loodud sisu on tekst, mille on loonud arvutialgoritmid, mis simuleerivad inimese kirjutamist ja mõtlemist. Need süsteemid võivad toota terveid tükke, nagu artiklid või sotsiaalmeedia postitused, või aidata ajurünnakuid interaktiivsete vestluste kaudu. Kuna tehisintellekti sisu genereerimine muutub üha levinumaks, on spetsialistidel ülioluline seda tehnoloogiat mõista ja tõhusalt kasutada. Tehisintellekti tööriistade kasutamise õppimine võib suurendada tootlikkust ja loovust sisu loomisel, tasakaalustades samal ajal automatiseerimist inimteadmistega, et säilitada kvaliteet ja autentsus.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada
3 min. lugemist

Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada

Meta laiendab Opportunity Score’i – mõõdik, mis näitab Ads Manageris koheselt, kuidas saate kampaaniaid parandada ja kulusid vähendada. See uus tehisintellektipõhine mõõdik jõuab pärast testimist rohkemate reklaamijateni. See annab selge kampaania skoori ja konkreetsed ettepanekud paranduste tegemiseks.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega
3 min. lugemist

Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega

Hiljuti langesid kolm suurt Briti jaemüügibrändi – Marks & Spencer, Co-op ja Harrods – ulatuslike küberrünnakute ohvriks, mis häirisid oluliselt nende tegevust ja paljastasid tõsiseid turvaauke nende IT-süsteemides. Need juhtumid rõhutavad Ühendkuningriigi jaekaubandussektori küberturbeohu suurenemist, rõhutades tungivat vajadust tugevama kaitse järele, kuna küberkurjategijad võtavad üha enam sihikule kõrgetasemelisi ettevõtteid

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+