Tehisintellekti loodud sisu on tekst, mille on loonud arvutialgoritmid, mis simuleerivad inimese kirjutamist ja mõtlemist. Need süsteemid võivad toota terveid tükke, nagu artiklid või sotsiaalmeedia postitused, või aidata ajurünnakuid interaktiivsete vestluste kaudu. Kuna tehisintellekti sisu genereerimine muutub üha levinumaks, on spetsialistidel ülioluline seda tehnoloogiat mõista ja tõhusalt kasutada. Tehisintellekti tööriistade kasutamise õppimine võib suurendada tootlikkust ja loovust sisu loomisel, tasakaalustades samal ajal automatiseerimist inimteadmistega, et säilitada kvaliteet ja autentsus.
Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada
Meta laiendab Opportunity Score’i – mõõdik, mis näitab Ads Manageris koheselt, kuidas saate kampaaniaid parandada ja kulusid vähendada. See uus tehisintellektipõhine mõõdik jõuab pärast testimist rohkemate reklaamijateni. See annab selge kampaania skoori ja konkreetsed ettepanekud paranduste tegemiseks.