1 min. lugemist

TikTok Shop läheb sel suvel Mandri-Euroopas live’ile

TikTok veereb läbi meie tähelepanu, meie aja ja nüüd veereb see ka läbi meie rahakoti. Sotsiaalvõrgustikust otsemüügi järeleproovitud kontseptsioon on jõudmas mandri-Euroopasse.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
TikTok Shop läheb sel suvel Mandri-Euroopas live’ile
Allikas: Depositphotos

TikTok Shop, mis tegutseb juba mitmes Aasia riigis, Ühendkuningriigis ja USAs, plaanib edasist laienemist Euroopasse ja Mehhikosse. Kuigi uudis laienemisest ei ole ametlik, kandis esialgset teavet South China Morning Post ja veebimeedia Ecommerce News tsiteeris teisi anonüümseid allikaid. Lisaks on TikTok alustanud kaupmeeste kutsumist beetatestimiseks Saksamaal, Prantsusmaal, Itaalias ja Hispaanias.

Käivitamist oodatakse sel suvel.

Oma kasumi suurendamiseks on sotsiaalmeediaettevõtete jaoks loogiline samm luua e-kaubanduse platvorm. Sellega tugevdavad nad oma positsiooni digitaalses ökosüsteemis ja aitavad kaasa veebikaubanduse kasvule. Populaarsus ja suur liiklus mängib TikTokile kätte, nagu oleme juba mitmes artiklis kajastanud. Vaatamata esialgsetele viivitustele, mis on tingitud pettumust valmistavatest tulemustest Ühendkuningriigis, proovib TikTok Shop oma õnne ka mujal. Uute lisandumistega tegutseb platvorm nüüd 13 riigis. Selle eesmärk on jõuda sel aastal 50 miljardi dollari suurusele kaupade koguväärtusele (GMV).

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge