
TikTok Shop, mis tegutseb juba mitmes Aasia riigis, Ühendkuningriigis ja USAs, plaanib edasist laienemist Euroopasse ja Mehhikosse. Kuigi uudis laienemisest ei ole ametlik, kandis esialgset teavet South China Morning Post ja veebimeedia Ecommerce News tsiteeris teisi anonüümseid allikaid. Lisaks on TikTok alustanud kaupmeeste kutsumist beetatestimiseks Saksamaal, Prantsusmaal, Itaalias ja Hispaanias.
Käivitamist oodatakse sel suvel.
Oma kasumi suurendamiseks on sotsiaalmeediaettevõtete jaoks loogiline samm luua e-kaubanduse platvorm. Sellega tugevdavad nad oma positsiooni digitaalses ökosüsteemis ja aitavad kaasa veebikaubanduse kasvule. Populaarsus ja suur liiklus mängib TikTokile kätte, nagu oleme juba mitmes artiklis kajastanud. Vaatamata esialgsetele viivitustele, mis on tingitud pettumust valmistavatest tulemustest Ühendkuningriigis, proovib TikTok Shop oma õnne ka mujal. Uute lisandumistega tegutseb platvorm nüüd 13 riigis. Selle eesmärk on jõuda sel aastal 50 miljardi dollari suurusele kaupade koguväärtusele (GMV).