1 min. lugemist

TikTok Shop läheb sel suvel Mandri-Euroopas live’ile

TikTok veereb läbi meie tähelepanu, meie aja ja nüüd veereb see ka läbi meie rahakoti. Sotsiaalvõrgustikust otsemüügi järeleproovitud kontseptsioon on jõudmas mandri-Euroopasse.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
TikTok Shop läheb sel suvel Mandri-Euroopas live’ile
Allikas: Depositphotos

TikTok Shop, mis tegutseb juba mitmes Aasia riigis, Ühendkuningriigis ja USAs, plaanib edasist laienemist Euroopasse ja Mehhikosse. Kuigi uudis laienemisest ei ole ametlik, kandis esialgset teavet South China Morning Post ja veebimeedia Ecommerce News tsiteeris teisi anonüümseid allikaid. Lisaks on TikTok alustanud kaupmeeste kutsumist beetatestimiseks Saksamaal, Prantsusmaal, Itaalias ja Hispaanias.

Käivitamist oodatakse sel suvel.

Oma kasumi suurendamiseks on sotsiaalmeediaettevõtete jaoks loogiline samm luua e-kaubanduse platvorm. Sellega tugevdavad nad oma positsiooni digitaalses ökosüsteemis ja aitavad kaasa veebikaubanduse kasvule. Populaarsus ja suur liiklus mängib TikTokile kätte, nagu oleme juba mitmes artiklis kajastanud. Vaatamata esialgsetele viivitustele, mis on tingitud pettumust valmistavatest tulemustest Ühendkuningriigis, proovib TikTok Shop oma õnne ka mujal. Uute lisandumistega tegutseb platvorm nüüd 13 riigis. Selle eesmärk on jõuda sel aastal 50 miljardi dollari suurusele kaupade koguväärtusele (GMV).

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+