2 min. lugemist

YouTube Shorts uuendab sisu loojate vaatamise süsteemi

YouTube on avalikustanud suure muudatuse, mis puudutab lühivideoplatvormi YouTube Shorts vaatamiste arvestust, mis on sisu loojate jaoks suur uuendus. Tech Crunch teatab, et YouTube Shortsi uuenduse eesmärk on anda sisutootjatele täpsemat teavet nende tööde tulemuslikkuse ja ulatuse kohta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
YouTube Shorts uuendab sisu loojate vaatamise süsteemi
Allikas: Depositphotos

YouTube Shortsi uuendus: muudatus jõustub peagi

YouTube hakkab 31. märtsist arvestama vaatamisi iga kord, kui lühifilmi hakatakse mängima või kordama, selle asemel, et nõuda kasutajatelt enne vaatamise registreerimist etteantud aja jooksul vaatamist. Tulevikus näevad loojad selle muudatuse tulemusel tõenäoliselt rohkem vaatamisi.

Muudatus tehti vastuseks loojatelt saadud tagasisidele, kes soovisid näha rohkem teavet selle kohta, kui sageli publik tegelikult nende lühifilmi vaatab

. Selle uuendatud mõõdiku abil saavad sisutootjad näidata tulevastele brändipartneritele, kui laialdaselt nad neid jõuavad, ja teha paremaid otsuseid oma sisustrateegia kohta.

YouTube on säilitanud selle teabe YouTube Analytics’i täiustatud režiimis “engaged views” all kasutajatele, kes soovivad endiselt jälgida varasemat mõõdikut. Selleks, et muudatus ei mõjutaks rahateenimisvõimalusi, põhineb loojate sissetulek ja YouTube’i partnerprogrammis osalemise õigus endiselt sellel algsel mõõtmisel.TikTok ja Instagram Reels, mis juba jälgivad videote alustamise ja korduste põhjal tehtud vaatamisi, on nüüd tänu sellele uuendusele kooskõlas YouTube Shorts’i analüütikaga. Erinevate sotsiaalmeediakanalite sisu haldamisel saavad loojad tänu platvormide standardimisele tulemuslikkuse näitajaid lihtsamalt võrrelda. See muudatus annab lühivormi videoturundust kasutavatele e-kaubandusettevõtetele põhjalikuma ülevaate sisu ulatuse kohta, mis võib parandada sotsiaalmeedia turunduskampaaniate tasuvuse mõõtmist.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Sarnased artiklid
Miks Shein esitab oma IPO-d salaja?
3 min. lugemist

Miks Shein esitab oma IPO-d salaja?

Pärast ebaõnnestunud katseid New Yorgis ja Londonis võtab kiirmoegigant enneolematu lähenemise, et minna börsile. Siin on, miks see on oluline kogu jaemüügitööstuse jaoks.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU