
YouTube Shortsi uuendus: muudatus jõustub peagi
YouTube hakkab 31. märtsist arvestama vaatamisi iga kord, kui lühifilmi hakatakse mängima või kordama, selle asemel, et nõuda kasutajatelt enne vaatamise registreerimist etteantud aja jooksul vaatamist. Tulevikus näevad loojad selle muudatuse tulemusel tõenäoliselt rohkem vaatamisi.
Muudatus tehti vastuseks loojatelt saadud tagasisidele, kes soovisid näha rohkem teavet selle kohta, kui sageli publik tegelikult nende lühifilmi vaatab
. Selle uuendatud mõõdiku abil saavad sisutootjad näidata tulevastele brändipartneritele, kui laialdaselt nad neid jõuavad, ja teha paremaid otsuseid oma sisustrateegia kohta.
YouTube on säilitanud selle teabe YouTube Analytics’i täiustatud režiimis “engaged views” all kasutajatele, kes soovivad endiselt jälgida varasemat mõõdikut. Selleks, et muudatus ei mõjutaks rahateenimisvõimalusi, põhineb loojate sissetulek ja YouTube’i partnerprogrammis osalemise õigus endiselt sellel algsel mõõtmisel.TikTok ja Instagram Reels, mis juba jälgivad videote alustamise ja korduste põhjal tehtud vaatamisi, on nüüd tänu sellele uuendusele kooskõlas YouTube Shorts’i analüütikaga. Erinevate sotsiaalmeediakanalite sisu haldamisel saavad loojad tänu platvormide standardimisele tulemuslikkuse näitajaid lihtsamalt võrrelda. See muudatus annab lühivormi videoturundust kasutavatele e-kaubandusettevõtetele põhjalikuma ülevaate sisu ulatuse kohta, mis võib parandada sotsiaalmeedia turunduskampaaniate tasuvuse mõõtmist.