Artiklid ja uudised teemal CRM

Kuidas CRM kliendikogemust täiustab?
3 min. lugemist

Kuidas CRM kliendikogemust täiustab?

CRM-süsteemid on muutunud asendamatuks ettevõtetele, kes soovivad oma kliendisuhteid parandada. Need platvormid muudavad kliendikogemust, tsentraliseerides andmeid, isikupärastades suhtlust ja lihtsustades suhtlust kõigis kanalites, mis lõppkokkuvõttes toob kaasa parema kliendirahulolu ja säilitamise määra.

Loe artiklit
Mis on CRMi eesmärk?
2 min. lugemist

Mis on CRMi eesmärk?

Tarbijasuhete haldamise süsteemid (CRM) on loodud selleks, et aidata ettevõtetel tõhusalt hallata oma suhtlust nii praeguste kui ka potentsiaalsete klientidega. CRM-süsteemi peamine eesmärk on parandada kliendisuhteid, mis toob seejärel kaasa tulude suurenemise, klientide hoidmise ja ettevõtte kasvu.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+