Digital-First Zillennials kujundavad jaemüügimaastikku ainulaadsete ostueelistustega ümber
Aastatel 1991-1999 sündinud nooremad tuhandeaastased ja vanemad Z-põlvkonna tarbijad valivad jaekaubandustoodete ostmise suurema tõenäosusega kui ükski teine vanuserühm. PYMNTS Intelligence'i hiljutiste uuringute kohaselt ostab see vanuserühm kõige vähem tõenäoliselt ainult kauplustes ja kõige tõenäolisemalt jaekaubandustooteid ainult veebist. Uuring pakub ka arusaamist erinevustest nelja erineva zillennialiikide personaalrühma vahel: andjad, tasuta kulutajad, jõukuse loojad ja eelarveteadlikud.
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Allikas: Depositphotos
37%, rohkem kui mitte-zillennialiikide Gen Z 34% ja mitte-zillennialiikide millennialid samuti 34%, paistavad zillennialid silmasuurima ainult digitaalsete jaetarbijate osakaaluga. Samuti on zillennialid võrreldes mitte-zillennial Gen Z ja mitte-zillennial millennialidega kõige vähem huvitatud sellest, et nad eelistaksid teha kõik oma jaemüügiostud isiklikult, 29%, võrreldes 32%-ga. Lähtudes sellest, kuidas iga vastaja kasutaks ootamatut ootamatut raha, mis oleks võrdne poolega tema tavapärasest kuupalgast, toob PYMNTS Intelligence välja neli eraldi isikut selle põlvkonna jaoks: eelarvemõtlejad, jõukuse suurendajad, tasuta kulutajad ja annetajad. Nendel rühmadel on mõnevõrra erinev maitse jaemüügi ostmisel, mis mõjutab oluliselt digitaalse ja online-turunduse strateegiaid. Näiteks 39% eelarveteadlikust rühmast ostab pigem nii veebist kui ka isiklikult, tõenäoliselt seetõttu, et nad tahavad jahti pidada parimatele pakkumistele. Ainult 15% doonoritest järgib seda mustrit; 53% sellest rühmast teeb oste ainult internetis.Jaemüügitooted on palju mõjutatud zillennialidest, kliendirühmast, kes on altimad oste tegema internetis. Isiklikud soovitused tunduvad olevat nende ostuvalikutes olulisemad kui millenniumide puhul, kuid vähem kui Gen Z puhul. Gen Z seas on ka sotsiaalmeedia reklaamid kõige suurema ulatusega; zillenniumide puhul 35%. zillenniumide jaoks on muud olulised elemendid kuulsused ja mõjutajad, kohandatud digitaalsed soovitused ja veebilehtede turundus. Aktiivseid tarbijaid, zillenniume saab mõjutada mitmete kanalite kaudu. Kõigi isiksuste puhul on isiklikel soovitustel suur mõju; kuid eelarveteadlike zillennialide puhul (42%) muutuvad need veelgi olulisemaks. Eelarveteadlikule rühmale avaldavad keskmisest suuremat mõju ka kohandatud digitaalsed soovitused ja veebiväljaanded. Jõukate inimeste puhul on sotsiaalmeedia reklaamid 38%-l ülekaalus.Kaupluste valikul seavad zillennialid tavaliselt paremad kulud esikohale kaubamärgi valikust. Zillennialidest 41% arvab, et neile meeldivate kaubamärkide kättesaadavus on vähem oluline kui hind. Vaid 21% vastab vastupidises suunas. Z-generatsiooni puhul jääb see suundumus samaks; kuid nende tuhandeaastaste inimeste osakaal, kes seavad hinna esikohale, langeb 36%-le. Suurimad segmendid nii kaubamärgile kui ka hinnale orienteeritud tarbijate seas on zillennialid ja Z-generatsioon. Eelarvega zillennialide jaoks on hind väga oluline; 45% neist ütleb, et see on nende esimene mõte. Kuigi märkimisväärne osa on kõigepealt kaubamärgile, peavad jõukuse loojad ja tasuta kulutajad siiski hinnakujundust esikohale. Lõppkokkuvõttes peavad sellele laienevale turule suunatud jaemüüjad mõistma erinevusi zillennialide ja nende Gen Z ja tuhandeaastaste kolleegide vahel, kasutades selleks tõhusaid digitaalse ja online-turundusstrateegiaid.
Tellige meie e-kaubanduse uudiskiri ja ärge jääge millestki ilma Alustage igapäevaste või iganädalaste e-kaubanduse uudiste, artiklite ja palju muu vastuvõtmist 🚀
Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.
Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]
Tellige meie e-kaubanduse uudiskiri ja ärge jääge millestki ilma Alustage igapäevaste või iganädalaste e-kaubanduse uudiste, artiklite ja palju muu vastuvõtmist 🚀