Suur pilt: Euroopa e-kaubanduse buum
Enne kui sukeldume nitty-gritty’sse, seame lava. Euroopa e-kaubanduse sektor põleb ja me ei räägi siin ainult väikesest leegist. Vaatame sel aastal prognoositavat tulu ilmatu 632.70 miljardit USA dollarit, eeldades, et 2029. aastaks on see peaaegu kahekordistunud 977.40 miljardi USA dollarini.
Selle kümnendi lõpuks ootame kogu Euroopas 446,1 miljonit e-ostlejat. See on nagu kogu Ameerika Ühendriikide elanikkond ja siis mõned, kes kõik klõpsavad oma diivanilt nuppu “osta kohe”.
Ühendkuningriik: e-kaubanduse kroonijuveel
Alustame oma teekonda Ühendkuningriigis, Euroopa e-kaubanduse turu valitsevas meistris.
- Ühendkuningriik ei mängi veebiostude osas ringi. Prognoositava tuluga 129.70. aastal 2024 miljardit USA dollarit ja aastase kasvumääraga, mis paneks iga investori südame löögi vahele jätma – 7.80%! 2029. aastaks võib see ulatuda 188,80 miljardi USA dollarini.
- Kes seda kasvu juhib? Noh, aastaks 2029 vaatame Ühendkuningriigis 62.7 miljonit veebiostlejat. See on peaaegu kogu riigi elanikkond, kes kõik võtavad omaks digitaalse osturevolutsiooni.
- Logistikateenuse pakkujad – need on inimesed, kes hoolitsevad selle eest, et nii impulssostud kui ka hädavajalikud ostud jõuaksid teie ukse taha rekordajaga.
1. DPD Eesti
– Keskmine tarneaeg: 1.11 päeva (vilgub ja teie pakk on olemas!)
– Õigeaegse kohaletoimetamise suhe: 88,24%
2. Evri
– Esimese katse kohaletoimetamise edu: 97,61% (ületades nii DPD kui ka Royal Maili )
3. Kuninglik post
– Vedaja emissiooni suhe: 0,77% (Kamba madalaim!)
– Tõestades, et mõnikord teab vana koer parimaid trikke.
Saksamaa: e-kaubanduse tõhus mootor
Järgmine peatus meie Euroopa e-kaubanduse logistikas: Saksamaa!
- Numbrite mäng – Saksamaa e-kaubanduse turg pingutab oma lihaseid, mille prognoositav tulu on 98.31. aastal 2024 miljardit USA dollarit. Ja see ei aeglustu, aastane kasvumäär 8.23% võib viia selle 146.00. aastaks 2029 miljardi USA dollarini.
- Ostjad – 2029. aastaks ootavad nad, et 51.8 miljonit Saksa kasutajat täidaksid oma virtuaalsed ostukorvid.
1. DHL-i pakett
– Esimese katse tarneedu: 94,79%
– Nad avasid hiljuti Saksamaa suurima täisautomaatse robotite täitmiskeskuse.
2. GLS Saksamaa
– Keskmine tarneaeg: 1,32 päeva
– Iga päev liigub teedel ligi 6 000 sõidukit.
3. DPD
– Kuigi nad seisavad silmitsi mõne väljakutsega, mille probleemide suhe on 10.13%, teevad nad kõvasti tööd, et oma mängu parandada.
Holland: väike riik, suur e-kaubanduse energia
Viimasena, kuid kindlasti mitte vähem tähtsana, hüppame üle Hollandi logistikale.
- Hollandi dünaamika – Holland pakib 2024. aastal 33.62. aastal prognoositud e-kaubanduse tuludega 33.62 miljardit USA dollarit. 9.05% kasvumääraga võib see 2029. aastaks ulatuda 51.84 miljardi USA dollarini.
- Digitaalne hollandlane – 2029. aastaks on eeldatavasti 13.8 miljonit Hollandi kasutajat veebipoodide entusiastid. See on peaaegu 80% riigi elanikkonnast!
1. PostNL
– Keskmine tarneaeg: 1,13 päeva
2. DHL
– Esimese katse tarneedu: 98,24%
3. DPD
– Vedajate emissiooni suhe: 1,56% (madalaim Hollandis)
– Hiljuti krooniti MoneySavingExperti küsitluses tippkulleriks.
Pakkimine
Euroopa paneb aluse e-kaubanduse tulevikule, mis on kiirem, usaldusväärsem ja põnevam kui kunagi varem. Kui me liigume tuleviku poole, kus internetikaubandus on kuningas ja kohaletoimetamine samal päeval on norm, on üks asi kindel – Euroopa e-kaubanduse logistikasektor on see, mida vaadata. Ükskõik, kas olete tarbija, ettevõtte omanik või lihtsalt juhuslik vaatleja – see saab olema suurepärane sõit!