Artiklid ja uudised teemal Analytics

Turunduse tulemuslikkuse mõõtmine: Tööriistad ja tehnikad
7 min. lugemist

Turunduse tulemuslikkuse mõõtmine: Tööriistad ja tehnikad

Turundusalaste jõupingutuste mõõtmine ei ole mitte ainult vajalik, vaid ka hädavajalik. Oluline on teada, kuidas turundustegevust mõõta, hinnata ja optimeerida. Ilma asjakohase mõõtmiseta võite oma turunduseelarve sama hästi aknast välja visata. Selles artiklis käsitletakse, miks turundusmõõdikud on olulised, kuidas hinnata kampaaniate tulemuslikkust ja millised vahendid võimaldavad digiturundajatel ka 2025. aastal eesotsas olla.

Michal Kubo Michal Kubo
CEO, Co - Founder, ptagroup | Akademio
Google Analyticsi täiustatud funktsioonid 4
11 min. lugemist

Google Analyticsi täiustatud funktsioonid 4

Google Analytics 4 ei ole lihtsalt üks uus versioon Google Analyticsist, vaid täiesti uus lähenemine kasutajaandmete analüüsimisele. See pakub mitmeid täiustatud funktsioone, mis võimaldavad tõhusamalt töötada andmetega ja saada sügavamaid teadmisi külastajate käitumisest. Kui soovite saada täpsemat teavet oma klientide kohta ja optimeerida oma turunduskampaaniaid, on aeg tutvuda GA4 täiustatud funktsioonidega.

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master, ptagroup
Big Data Supercharges e-kaubanduse edu
4 min. lugemist

Big Data Supercharges e-kaubanduse edu

Suurandmed on nüüd eeliseid otsivate ettevõtete jaoks üliolulised. See on ülioluline ka kaubamärkide ja kaupluste jaoks. See tohutu hulk teavet pärineb erinevatest allikatest. Nende hulka kuuluvad uuringud, veebitehingud ja sotsiaalmeedia. Suurandmed võivad esineda erineval kujul. See võib olla struktureeritud, poolstruktureeritud või struktureerimata. See on tuntud oma 3 Vs: suure kiiruse, mahu ja mitmekesisuse poolest. Täiustatud […]

Viimase kliki omistamine jääb lühikeseks: miks on aeg areneda
3 min. lugemist

Viimase kliki omistamine jääb lühikeseks: miks on aeg areneda

Laialdane tuginemine viimase kliki omistamismudelitele on osutunud üha ebapiisavamaks, eriti kui see on suunatud noorematele, tehnikateadlikele põlvkondadele. Snapchati hiljutised leiud rõhutavad tungivat vajadust paradigma muutuse järele mõõtmismeetodites. Traditsiooniline viimase kliki lähenemisviis maalib sageli ebatäieliku pildi, moonutades keerukate, mitmekanaliliste turundusstrateegiate tegelikku tõhusust. Kuna tarbijate teekonnad muutuvad keerukamaks ja mittelineaarsemaks, on ettevõtete jaoks ülioluline võtta kasutusele keerukamad […]

Kas meil on vaja jälgida veebikampaaniate kaasamismäärasid?
2 min. lugemist

Kas meil on vaja jälgida veebikampaaniate kaasamismäärasid?

Mida annab meile selle mõõdiku jälgimine ja millised andmed on selle nime taga? Traditsiooniline reklaam (trükis, TV, raadio, reklaamplakatid jne) ei võimalda kliendil reklaamiga kohe tegeleda, kuna kliendil ei ole võimalust reklaami enda suhtes reageerida. Digitaalne turundus seevastu on andnud võimaluse otseseks suhtlemiseks teie brändi poolt avaldatud turundus- ja infosisuga.