2 min. lugemist

Imporditariifide muutmine hakkab välja nägema tõeline

E-kaubanduse impordi käibemaksueeskirju on Euroopa Parlamendis muutmisel. Esitatud on ettepanek kaotada 150-eurone imporditollimaksu künnis. Kuigi läbirääkimised alles käivad, on juba otsustatud, et 2028. aasta märtsiks viiakse need arengud ellu

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Imporditariifide muutmine hakkab välja nägema tõeline
Allikas: Depositphotos

Kehtivad käibemaksuseadused ja nende tagajärjed

Väljastpoolt Euroopa Liitu, näiteks Ameerika või Hiina internetimüüjatelt ostetud toodetelt tuleb praeguste ELi eeskirjade kohaselt tasuda impordimakse. Kuni 150-euroste tellimuste puhul kehtib siiski erand.

Paljud välismaised müüjad – eriti need, kes asuvad sellistel veebisaitidel nagu AliExpress ja Temu oma tavaliselt madala hinnaga kaupadega – on suutnud selle taseme tõttu vältida impordimaksude maksmist.

Euroopa Parlamendi uuringuteenistuse uuringu kohaselt motiveerib 150-eurone barjäär edasimüüjaid oma tooteid alahindama. Hinna allalöömise hinnakujundus aitab neil vältida tollimakse ja alandada käibemaksumäärasid. See tähendab ELi jaoks sissetuleku kaotust, kuid selle tulemuseks on ka ebaõiglased tingimused kohalikele ettevõtetele, kes järgivad maksuseadusi.

Samal ajal võib 150-eurose künnise kaotamine põhjustada ka halduskahju, kuna kõik imporditud kaubad peaksid läbima impordi ühtse kontaktpunkti (IOSS) süsteemi. Mitmete impordimaksude ja käibemaksukohustuste haldamine mitmel turul on praegu logistiline katastroof. Ühtse süsteemi kasutamisega võidaksid dropshipperid lihtsamatest protseduuridest, säästes seega võib-olla aega ja raha nõuete täitmisele.

Mõju dropship-ettevõttele

Dropshipping lähenemist rõhutavad ettevõtted võivad muutust tajuda. ELis võivad dropshipperid konkureerida eespool nimetatud välismaiste müüjatega, kes pakuvad oma kaupu peaaegu likvideerimismääraga. Kuid kui ELi-välised müüjad kogevad makse, saaks odavast impordist tuleneva ebaausa konkurentsi kaotada, luues seega võrdsed võimalused.

Samal ajal on siiski oluline meeles pidada, et ülempiiri kaotamine võib kaasa tuua suuremad tarbijakulud, kuna impordimaksud kehtivad kõigile ostudele, olenemata nende väärtusest. Dropshipperid peavad need arengud oma klientidele ausalt avama ja võib-olla muutma oma hinnapoliitikat, et konkurentsis püsida.

Kuigi Euroopa Parlament alles arutab soovitatud reforme, on veebiettevõtjatel piisavalt aega valmistuda, arvestades nende kavandatud rakendamist 2028. aasta märtsiks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada
3 min. lugemist

Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada

Meta laiendab Opportunity Score’i – mõõdik, mis näitab Ads Manageris koheselt, kuidas saate kampaaniaid parandada ja kulusid vähendada. See uus tehisintellektipõhine mõõdik jõuab pärast testimist rohkemate reklaamijateni. See annab selge kampaania skoori ja konkreetsed ettepanekud paranduste tegemiseks.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega
3 min. lugemist

Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega

Hiljuti langesid kolm suurt Briti jaemüügibrändi – Marks & Spencer, Co-op ja Harrods – ulatuslike küberrünnakute ohvriks, mis häirisid oluliselt nende tegevust ja paljastasid tõsiseid turvaauke nende IT-süsteemides. Need juhtumid rõhutavad Ühendkuningriigi jaekaubandussektori küberturbeohu suurenemist, rõhutades tungivat vajadust tugevama kaitse järele, kuna küberkurjategijad võtavad üha enam sihikule kõrgetasemelisi ettevõtteid

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+