2 min. lugemist

Kuidas strateegilised uudiskirjad suurendasid tulusid 37%

Kiirenduspartnerid (AP) tegid koostööd juhtiva kupongipartneriga, et lahendada ühiseid turundusprobleeme. Selliste probleemide lahendamiseks nagu katvuse laiendamine, nähtavuse suurendamine ja müügi suurendamine keskenduti strateegilistele uudiskirjadele. Selle tulemusena aitas AP brändidel saavutada muljetavaldava 37% keskmise tulude kasvu. Lisaks mängisid selles edus olulist rolli lai vaatajaskond ja paindlikud reklaamivõimalused.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kuidas strateegilised uudiskirjad suurendasid tulusid 37%

Uuenduslik majanduskasvu strateegia

AP ja CouponFollow kasutasid oma partnerlust eksklusiivsete uudiskirjade loomiseks. Nad alustasid 2021. aastal kahe eduka uudiskirjaga ja laiendasid seejärel oma jõupingutusi 2022. aastal.

  • Suve lõpu kliirensi uudiskiri: Nad käivitasid selle kampaania vaiksemal turuperioodil, andes kaubamärkidele silmapaistva reklaamivõimaluse.
  • Tagasi kooli uudiskiri: See tippostude hooajaks ideaalselt ajastatud uudiskiri oli suunatud suure kavatsusega ostlejatele ja tõstis esile mitmesuguseid esiletõstetud kaubamärke.

CouponFollow pakkus paindlikke osalemisvõimalusi, sealhulgas eksklusiivseid koode, komisjonitasu suurendamist või väikeseid kindlasummalisi tasusid. See strateegia võimaldas brändidel tõhusalt jõuda CouponFollow’i ulatusliku vaatajaskonnani, kuhu kuulub üle 30,000 30,000 e-posti tellija.

Saavutatud muljetavaldavad tulemused

Back-to-School uudiskiri saavutas muljetavaldavaid tulemusi:

  • 30 000+ e-posti adressaati
  • Osalevate kaubamärkide keskmine tulude kasv 13%
  • 37% keskmine kogutulu kasv
  • 56% e-posti avamismäär
  • Klikkide arvu kasv keskmiselt 10%

AP and CouponFollow harnessed their partnership to create exclusive newsletters. They kicked off with two successful newsletters in 2021 and then expanded their efforts in 2022.

See kiirenduspartnerite ja CouponFollow’i vahelise koostöö juhtumiuuring pakub teadmisi konkreetsest lähenemisviisist digitaalse turunduse kampaaniatele. Tulemused näitavad, et:

  1. Kampaania ajastus võib mõjutada tulemusi, nagu on näha erinevatest vastustest suve lõpu ja kooli naasmise algatustele.
  2. Erinevate osalemisvõimaluste pakkumine võib suurendada brändi seotust kampaaniatega.
  3. E-posti uudiskirjad on endiselt elujõuline vahend tarbijateni jõudmiseks, kusjuures avamismäärad ja klikkimise määrad on peamised mõõdikud, mida jälgida.
  4. Täheldati tulude suurenemist, kuigi on oluline märkida, et selliseid tulemusi võivad mõjutada paljud tegurid.

Uuring viitab sellele, et turundusettevõtete ja suure abonendibaasiga platvormide vahelised partnerlused võivad olla üks viis digitaalse turunduse väljakutsetele lähenemiseks. Kuid nagu kõigi turundusstrateegiate puhul, võivad tulemused varieeruda sõltuvalt paljudest teguritest, sealhulgas turutingimustest, tarbijakäitumisest ja individuaalsest kaubamärgi positsioneerimisest.

See juhtum on üks näide digitaalse turunduse lähenemisviisist ja selle tõhusust tuleks kaaluda laiemate turundusuuringute ja individuaalsete ärieesmärkide kontekstis.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Samm-sammult affiliate turundusstrateegia: Liikluse juhtimine: Programmide valimine ja liikluse juhtimine
9 min. lugemist

Samm-sammult affiliate turundusstrateegia: Liikluse juhtimine: Programmide valimine ja liikluse juhtimine

Affiliate-turundus on muutunud ärimaailmas tavaliseks. Uuringud näitavad, et peaaegu 80% ettevõtetest kasutab müügi edendamiseks partnervõrgustikke. Kui see suundumus jätkub, võivad ülemaailmsed kulutused affiliate-turundusele jõuda 2031. aastaks 39 miljardi dollarini. Kunagi pole olnud paremat aega, et selles tegevuses osaleda. Hirequarters ’i juhendis kirjeldatakse algajatele mõeldud affiliate-turunduse samme ja taktikaid, et aidata teil alustada.

Milan Novakovic Milan Novakovic
Founder & CEO, HIREQUARTERS
Loe artiklit
Affiliate turundus kui tulemuslikkuse strateegia
16 min. lugemist

Affiliate turundus kui tulemuslikkuse strateegia

Affiliate-turundus on suurepärane strateegia, millest saavad kasu nii kaupmehed kui ka partnerid. Koostöös kirjastajatega saavad ettevõtted reklaamida oma tooteid või teenuseid ning lõpuks laiendada oma haaret ja müügitulu, ilma et see tooks esialgu kaasa mingeid kulusid. Affiliate-turunduse kui tulemuslikkuse strateegia peamine eelis on selle skaleeritavus. Rohkem liiklust ja konversioone tähendab rohkem müüki nii kaupmeestele kui […]

Kristýna Gröbnerová Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro
Loe artiklit
Kuidas saada Tiktoki sidusettevõtteks
2 min. lugemist

Kuidas saada Tiktoki sidusettevõtteks

TikTokist on saanud populaarne turundustööriist ja TikToki sidusettevõtteks saamine annab e-kaubanduse ettevõtete omanikele ainulaadse viisi oma videotest raha teenida ja rohkemate inimesteni jõuda. Selles artiklis avastame sammud, mida peate alustamiseks tegema.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+