2 min. lugemist

Kuidas strateegilised uudiskirjad suurendasid tulusid 37%

Kiirenduspartnerid (AP) tegid koostööd juhtiva kupongipartneriga, et lahendada ühiseid turundusprobleeme. Selliste probleemide lahendamiseks nagu katvuse laiendamine, nähtavuse suurendamine ja müügi suurendamine keskenduti strateegilistele uudiskirjadele. Selle tulemusena aitas AP brändidel saavutada muljetavaldava 37% keskmise tulude kasvu. Lisaks mängisid selles edus olulist rolli lai vaatajaskond ja paindlikud reklaamivõimalused.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Kuidas strateegilised uudiskirjad suurendasid tulusid 37%

Uuenduslik majanduskasvu strateegia

AP ja CouponFollow kasutasid oma partnerlust eksklusiivsete uudiskirjade loomiseks. Nad alustasid 2021. aastal kahe eduka uudiskirjaga ja laiendasid seejärel oma jõupingutusi 2022. aastal.

  • Suve lõpu kliirensi uudiskiri: Nad käivitasid selle kampaania vaiksemal turuperioodil, andes kaubamärkidele silmapaistva reklaamivõimaluse.
  • Tagasi kooli uudiskiri: See tippostude hooajaks ideaalselt ajastatud uudiskiri oli suunatud suure kavatsusega ostlejatele ja tõstis esile mitmesuguseid esiletõstetud kaubamärke.

CouponFollow pakkus paindlikke osalemisvõimalusi, sealhulgas eksklusiivseid koode, komisjonitasu suurendamist või väikeseid kindlasummalisi tasusid. See strateegia võimaldas brändidel tõhusalt jõuda CouponFollow’i ulatusliku vaatajaskonnani, kuhu kuulub üle 30,000 30,000 e-posti tellija.

Saavutatud muljetavaldavad tulemused

Back-to-School uudiskiri saavutas muljetavaldavaid tulemusi:

  • 30 000+ e-posti adressaati
  • Osalevate kaubamärkide keskmine tulude kasv 13%
  • 37% keskmine kogutulu kasv
  • 56% e-posti avamismäär
  • Klikkide arvu kasv keskmiselt 10%

AP and CouponFollow harnessed their partnership to create exclusive newsletters. They kicked off with two successful newsletters in 2021 and then expanded their efforts in 2022.

See kiirenduspartnerite ja CouponFollow’i vahelise koostöö juhtumiuuring pakub teadmisi konkreetsest lähenemisviisist digitaalse turunduse kampaaniatele. Tulemused näitavad, et:

  1. Kampaania ajastus võib mõjutada tulemusi, nagu on näha erinevatest vastustest suve lõpu ja kooli naasmise algatustele.
  2. Erinevate osalemisvõimaluste pakkumine võib suurendada brändi seotust kampaaniatega.
  3. E-posti uudiskirjad on endiselt elujõuline vahend tarbijateni jõudmiseks, kusjuures avamismäärad ja klikkimise määrad on peamised mõõdikud, mida jälgida.
  4. Täheldati tulude suurenemist, kuigi on oluline märkida, et selliseid tulemusi võivad mõjutada paljud tegurid.

Uuring viitab sellele, et turundusettevõtete ja suure abonendibaasiga platvormide vahelised partnerlused võivad olla üks viis digitaalse turunduse väljakutsetele lähenemiseks. Kuid nagu kõigi turundusstrateegiate puhul, võivad tulemused varieeruda sõltuvalt paljudest teguritest, sealhulgas turutingimustest, tarbijakäitumisest ja individuaalsest kaubamärgi positsioneerimisest.

See juhtum on üks näide digitaalse turunduse lähenemisviisist ja selle tõhusust tuleks kaaluda laiemate turundusuuringute ja individuaalsete ärieesmärkide kontekstis.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kuidas kasutada allahindlusi nagu pro: 6 allahindluse hinnakujundusstrateegiat
8 min. lugemist

Kuidas kasutada allahindlusi nagu pro: 6 allahindluse hinnakujundusstrateegiat

Tead, mis mind hulluks ajab? Kui ma astun poodi ja näen, et aknale on kleebitud “50% SOODUSTA KÕIK!”. Minu esimene mõte ei ole vaimustus – see on kahtlus. Mis on selle kraamiga valesti, et nad peavad seda praktiliselt ära andma? Siin on asi, millest enamik poeomanikke ei saa aru. Soodushindade strateegia ei seisne hindade suvalises […]

Muhammed Tüfekyapan Muhammed Tüfekyapan
E-commerce strategist and Shopify expert I Founder, Growth Suite I Growth Hacking Studio
10 parimat affiliate turundusstrateegiat
8 min. lugemist

10 parimat affiliate turundusstrateegiat

Affiliate-turundus on kujunenud võimsaks kanaliks, mis võimaldab turundajatel teenida passiivset sissetulekut, edendades tooteid ja teenides müügi eest komisjonitasu. Selle potentsiaali avamise võti seisneb aga õigete strateegiate kasutamises, mis on kohandatud teie sihtrühmale ja niššile. Selles artiklis tutvustame 10 parimat affiliate-turunduse strateegiat, mis on praktilised, kanalispetsiifilised ja tulemustele suunatud, võimaldades teil oma jõupingutusi optimeerida ja saavutada […]

Kristýna Gröbnerová Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro
Digitaalse reklaami tulevikku kujundavad affiliate marketingi trendid
9 min. lugemist

Digitaalse reklaami tulevikku kujundavad affiliate marketingi trendid

Affiliate-turundus on kiire tempoga tööstus, kus sammu pidamine ei ole vabatahtlik – see on kohustuslik. Tehnoloogilised uuendused, tarbijate harjumuste areng ja muutuv turunduskeskkond muudavad turunduse reegleid üha uuesti. See, mis eile töötas, ei pruugi homme enam toimida, seega on mängus püsimise seisukohalt väga oluline teada, mis toimub. Seda silmas pidades uurime kõige olulisemaid 2025. aasta […]

Milan Novakovic Milan Novakovic
Founder & CEO, HIREQUARTERS