Strateegia tähtsus
95% potentsiaalsetest klientidest, kes ei otsi aktiivselt lahendusi, kaasamine ja eristumine turul, kus 81% B2B-ostjatest valib kohe tuntud kaubamärke, on kaks suurimat väljakutset, millega B2B-turundajad silmitsi seisavad. Klientide eelistuste põhjalik tundmine ja kampaaniate strateegiline kooskõlastamine ettevõtte eesmärkidega on edu saavutamiseks hädavajalik.
Olulised uurimistulemused
Üle 1700 B2B-tehnoloogia ostja USAs, Ühendkuningriigis ja Indias, ulatuslikus uuringus “Business of Influence” tuvastatakse põnevaid mustreid teabe tarbimises:
Videosisu mõju
- 63% B2B-ostjatest leiab, et lühikesed sotsiaalvideod mängivad ostuotsuste tegemisel otsustavat rolli. Nimelt on 80 % videosisu tarbijatest pidanud mõjutajate toodetud videoid üheks kõige usaldusväärsemaks B2B-sisu formaadiks.
Mõju tegur
- 67% B2B mõjutajaturundusega kursis olevatest ostjatest rõhutab, kui oluline on see valikute kaalumisel. 53% B2B-ostjatest nimetab kõige olulisemaks mõjutajate omaduseks teemakohast asjatundlikkust. Lisaks sellele suurendab 67% B2B mõjutajate sisu kasutajate sõnul professionaalsed teadmised toote tuntust ja brändi usaldust.
Platvormi kasv
Nende sisemiste näitajate kohaselt on videosisu LinkedIn’i platvormi kasvu mootoriks, mida tõendab üleslaadimiste 34%-line kasv võrreldes eelmise aastaga.
Platvormi täiustatud funktsioonid
Innovatsioon otseülekannete puhul
Nad võtavad selles kvartalis kasutusele uusi funktsioone, et reageerida Live Events’i 14,4% kasvule võrreldes eelmise 12 kuuga ja Thought Leader Ads’i 2,3x kõrgemale klikimismäärale kui traditsioonilistel pildireklaamidel:
- Thought Leader Ads’i kasutamine, et integreerida liikmete postitused Company Page Live Events’i kohta 30-sekundiliste eelvaate videodega, et reklaamida üritust.
- Parem kohalik suunamine, et luua kohandatud ürituste kogemused.
- Rohkem sisuvõimalusi: võimalus reklaamida dokumente ja videoid
- Täiendavad kampaania eesmärgid hõlmavad videote vaatamisi, veebisaidi konversioone, kaasamist ja brändi tuntust.
Tänu ingliskeelsetele tehisintellektipõhistele loovtööriistadele toetab LinkedIn Accelerate beetaversioon nüüd kõigis keeltes juhtimiste genereerimise ja veebilehe külastamise eesmärke kogu maailmas. Lähikuudel lisatakse järk-järgult rohkem formaate ja eesmärke kogu maailmas.