2 min. lugemist

LinkedIn paljastab B2B reklaami tulemuslikkuse lõhe, käivitab uued lahendused

LinkedIni tulemused näitavad, et 81% B2B-reklaamidest ei suuda piisavat tähelepanu äratada või meelde tuletada. Platvorm annab teada uutest uuringutest ostja eelistuste kohta koos Live Events'i täiustatud võimalustega ja laiendatud LinkedIn Accelerate'i funktsioonidega, mis hõlmavad tehisintellektipõhiseid videoreklaame ja täiendavaid kampaaniaeesmärke.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
LinkedIn paljastab B2B reklaami tulemuslikkuse lõhe, käivitab uued lahendused
Allikas: Depositphotos

Strateegia tähtsus

95% potentsiaalsetest klientidest, kes ei otsi aktiivselt lahendusi, kaasamine ja eristumine turul, kus 81% B2B-ostjatest valib kohe tuntud kaubamärke, on kaks suurimat väljakutset, millega B2B-turundajad silmitsi seisavad. Klientide eelistuste põhjalik tundmine ja kampaaniate strateegiline kooskõlastamine ettevõtte eesmärkidega on edu saavutamiseks hädavajalik.

Olulised uurimistulemused

Üle 1700 B2B-tehnoloogia ostja USAs, Ühendkuningriigis ja Indias, ulatuslikus uuringus “Business of Influence” tuvastatakse põnevaid mustreid teabe tarbimises:

Videosisu mõju

  • 63% B2B-ostjatest leiab, et lühikesed sotsiaalvideod mängivad ostuotsuste tegemisel otsustavat rolli. Nimelt on 80 % videosisu tarbijatest pidanud mõjutajate toodetud videoid üheks kõige usaldusväärsemaks B2B-sisu formaadiks.

Mõju tegur

  • 67% B2B mõjutajaturundusega kursis olevatest ostjatest rõhutab, kui oluline on see valikute kaalumisel. 53% B2B-ostjatest nimetab kõige olulisemaks mõjutajate omaduseks teemakohast asjatundlikkust. Lisaks sellele suurendab 67% B2B mõjutajate sisu kasutajate sõnul professionaalsed teadmised toote tuntust ja brändi usaldust.

Platvormi kasv

Nende sisemiste näitajate kohaselt on videosisu LinkedIn’i platvormi kasvu mootoriks, mida tõendab üleslaadimiste 34%-line kasv võrreldes eelmise aastaga.

Platvormi täiustatud funktsioonid

Innovatsioon otseülekannete puhul

Nad võtavad selles kvartalis kasutusele uusi funktsioone, et reageerida Live Events’i 14,4% kasvule võrreldes eelmise 12 kuuga ja Thought Leader Ads’i 2,3x kõrgemale klikimismäärale kui traditsioonilistel pildireklaamidel:

  • Thought Leader Ads’i kasutamine, et integreerida liikmete postitused Company Page Live Events’i kohta 30-sekundiliste eelvaate videodega, et reklaamida üritust.
  • Parem kohalik suunamine, et luua kohandatud ürituste kogemused.
  • Rohkem sisuvõimalusi: võimalus reklaamida dokumente ja videoid
  • Täiendavad kampaania eesmärgid hõlmavad videote vaatamisi, veebisaidi konversioone, kaasamist ja brändi tuntust.

Tänu ingliskeelsetele tehisintellektipõhistele loovtööriistadele toetab LinkedIn Accelerate beetaversioon nüüd kõigis keeltes juhtimiste genereerimise ja veebilehe külastamise eesmärke kogu maailmas. Lähikuudel lisatakse järk-järgult rohkem formaate ja eesmärke kogu maailmas.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
B2B turundajad lõpetavad brändikampaaniate mõõtmise ainult näitamiste kaudu
3 min. lugemist

B2B turundajad lõpetavad brändikampaaniate mõõtmise ainult näitamiste kaudu

Enamik B2B turundusmeeskondi seisab tänapäeval silmitsi sama probleemiga – kuidas selgitada finantsjuhile, miks investeerida brändikampaaniatesse, kui nende tulemusi ei saa mõõta nagu tulemusturundust. LinkedIni uue uuringu kohaselt on olukord muutumas ja ettevõtted otsivad uusi mõõdikuid, mis suudaksid brändi tuludega siduda.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
94% turundajatest peab usaldust esmatähtsaks
3 min. lugemist

94% turundajatest peab usaldust esmatähtsaks

LinkedIni 2025. aasta võrdlusuuringu kohaselt on 94% B2B-turundajatest arvamusel, et usaldus muutub ettevõtte edukuse jaoks esmatähtsaks. Uuring, mis viidi läbi kuues riigis ja milles osales 1500 inimest, näitab, et organisatsioonid panevad rohkem rõhku usaldusväärsust loovatele tehnikatele kui traditsioonilistele mõõtmistele.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kuidas luua B2B turundusstrateegia 6 sammuga
3 min. lugemist

Kuidas luua B2B turundusstrateegia 6 sammuga

E-kaubanduse ettevõtete jaoks, kes üritavad teiste ettevõtetega korralikult suhelda, on eduka B2B turundusplaani väljatöötamine ülioluline. Kui B2C turundus rõhutab mõnikord emotsionaalseid veetlusi, siis B2B turundus rõhutab suhteid ja väärtust ning nõuab strateegilisemat lähenemist. See on põhijuhend, mis võimaldab teil luua tõhusa B2B turundusplaani.